Put ratnika

Meni dobro

Nisam očekivao nešto od ovoga, ali na kraju mi je film ispao čisto ok, s obzirom da je budžet 40 mil, čudi me kako je tako malo zaradio, možda malo smeta izgled grada, djeluje mi kao nacrtano kompjuterski, više volim dok grad izgleda propalo realnije a ne ovako, no u biti ovo je takva vrsta filma i gluma Kate mi u jednom dijelu izgleda previše karikirano, glavni glumac pozitivno iznenađenje, sve u svemu, meni dobro i da beba princeza je jedna od najslađih beba viđenih na filmu. Ocjena 4

****

Dobra mi je tema ninji i kauboja. sto puta bolja od kauboja i eliena... Čudi me da je tako slabo prošao kod publike jer se ne razlikuje puno od ostalih akcija sa mačevima - ali opet sadrži kako kaže markoboban "nešto specifično!" Ova akcija je oK, 4 zvijezdice dajem

Ispravka

Glavni junak napušta Kinu, a ne Japan kako sam greškom naveo u recenziji ispod.Oprostite, moja greška.

Tužne Flaute

Yuan (Dong-gun Jang) kao najbolji mačevalac uspeva da poseče neprijatelje iz drugog klana s kojim su u konfliktu nekih 500 godina.Međutim, nevin izgled bebe sprečava ga da izvrši postavljeni zadatak u potpunosti, pa ratnik poštedi jedinog preživelog člana iz omraženog klana.Odlučuje da zajedno s detetom napusti feudalni Japan i ode u obećanu zemlju – Ameriku.Dolazi u mestašce po imenu Lode, negde na Divljem zapadu.Tamo saznaje da je njegov prijatelj umro, ali prihvata da obnovi posao u perionici veša, uz pomoć lokalne devojke Lynne (Kate Bosworth).Bežeći od mračne prošlosti, nemilosrdni ubica se brzo uklopa u novu zajednicu i stiče brojne nove prijatelje.Jedan od njih je i matora pijanica Ron (Geoffrey Rush), čovek koji je u prošlosti isprljao ruke krvlju mnogih žrtava...Sngmoo Lee potpisuje svoj prvi dugometražni film po scenariju koji je napisao uz pomoć Scotta Reynoldsa.Lokacije na Novom Zelandu su verno prenele duh davno prohujalih vremena Divljeg zapada. Budžet za snimanje od $45,000,000 jasno govori da se radi o niskobudžetnom akcionom filmu, sa par jeftinih, mada solidno odrađenih specijalnih efekata.Kompjuterska grafika obezbedila je pravi vizuelni ugođaj, pa većina akcionih scena izgledaju dosta dobro.Vodilo se računa o atmosferi u kojoj se odvija radnja, tako da imamo maštovito kreiranu scenografiju, kao recimo pravi kolorit jarkih boja u baštici.Ovako nešto može se shvatiti i kao metaforičan prikaz raspoloženja glavnog lika koji pronalazi sopstveni mir i delić sreće u jednom delu avanturističke priče.Pustinja deluje nekako post-apokaliptično, ali u par scena služi i kao savršena pozornica za razvoj romanse, unapred osuđene na propast. Glumačka postava je sasvim solidno obavila zadatak, jer južnokorejska akciona zvezda Dong-gun Jang, ovde je u svom elementu (misteriozni ubica koji zna svoj put), a pojava Geoffrey Rusha samo je dodatni začin celoj priči.Kate Bosworth realno nije odglumila na nivou svojih kolega, ali ipak se nekako uklapa, pogotovo kada se radi o akcionim scenama.Ako zanemarimo neke sitne nelogičnosti i dosta preterivanja u scenama borbi (karakterisitično azijskom ili hongkongškom stilu produkcije), ova akciona avantura u kojoj se sudaraju dve civilizacije (nindže i kauboji) uspeva da oživi nekada popularni western žanr, na jedan nov, svež način.Dopadljivo poput stripa, pa film mogu preporučiti, jer sadrži nešto specifično, a to je svojevrsni miks dobro osmišljenih borbi s mačevima i pištoljima koji osvaja naklonost ljubitelja dobrih akcionih filmova.