Parada

Najamnici

Renomirani Srđan Dragojević potpisuje urbanu komediju koja obrađuje jednu nepopularnu temu na prostorima čitavog Balkana.Gay populacija i njihova prava na normalan, uobičajen život, baš poput ostalih građana.Organizovanje parade ponosa u oktobru 2010. godine u Beogradu, poslužilo je kao inspiracija da snimi film o ovoj svojevrsnoj manjini, koja se oseća itekako ugroženom od strane 'ostatka sveta'.Radmilo (Miloš Samolov), veterinar i Mirko (Goran Jevtić), pozorišni reditelj, koji je sticajem okolnosti postao planer venčanja, su gay par.Naravno u konzervativno-patrijarhalnoj Srbiji, njih dvojica prinuđeni su da kriju svoju vezu i da se osećaju kao građani drugog reda.Organizovanje parade ponosa, jeste prava prilika da javno iskažu svoju seksualnu orijentaciju, da podignu glave i makar za tren budu ravnopravni ostalim, straight mačo muškarcima.Međutim, kada policija odbije da obezbeđuje paradu, Radmilo pod pritiskom svog partnera Mirka, odlučuje se na korak očajnika. Angažuje Limuna (Nikola Kojo), vlasnika agencije za obezbeđenje i ratnog veterana koji je vojevao tokom 90-ih na prostorima bivše SFRJ.Pošto ne uspeva da sakupi ekipu od poverenja u Beogradu, Limun u društvu Radmila, kreće u misiju po regionu, s ciljem da pronađe nekadašnje neprijatelje, koji su u međuvremenu postali njegovi poslovni partneri i pouzdani ortaci... Ozbiljan filmski projekat, sa zavidnim budžetom za ovdašnje prilike, od €1,300,000 i lokacijama za snimanje po Makedoniji (Bitolj i okolina), Hrvatskoj (Pag, Rab, Obrovac) i u Beogradu. Glumačka ekipa sačinjena je od nekih poznatih glumačkih imena sa ovdašnjih prostora i po svemu sudeći, opravdala je očekivanja.Odličan Kojo, umereno nenametljivi, a istovremeno upečatljivi Samolov i zajedljivi, no dovoljno provokativni Jevtić, zaslužuju pohvale.Naravno ovo važi i za efektne epizode prekaljenih 'najamnika':Navojeca, Aćimovića i Mihajlovskog.Od ženskih likova, mlada Hristina Popović u roli dobrodušne Biserke, pružila je sasvim pristojan performans.Filmski scenario ipak ne treba uzeti previše ozbiljno, u smislu da svojim sadržajem eventualno utiče na preispitivanje nekih naših stavova, nivo tolerancije, bolje razumevanje ove problematike. Ne, jer svako od nas već ima svoje mišljenje o gay populaciji, već je 'za' ili 'protiv', nezavisno od prikazivanja filma, bez obzira na bombastičnu medijsku kampanju koja je pratila sam film. Dakle, dobra zabava je tu, zahvaljujući suptilnom humoru, svojstvenom karakteru običnog čoveka s Balkana.Preporuka svim ljubiteljima filma, koji traže opuštanje duše i tela, od mukotrpne tranzicione svakodnevice.

Parada života

jedan od zrelijih filmova . Predivna mješavina drame,komedije,životnih priča,sudbina. Hrvat,srbin,albanac,bosanac,homo,hetero ovakav onakav svi smo mi zaslužili priliku živjeti onako kako želimo bez mržnje i predrasuda.Čista petica.

predobro

Četnici, ustaše, balije i šiptari-svi oni ujedinjeni su u ovom filmu koji je u nekim dijelovima toliko stvarno tužan, a istovremeno smiješan u svakoj minuti. Glumci su stvarno odlični i ovo je vjerojatno najbolja komedija s elementima crnog humora koju sam ikad pogledala.

Razvikano

Film nije loš ali više sam očekivao, Kojo opet na nivou izvrstan glumac. Ocijena 3

I suze i smijeh...

Htjela sam gapogledati onako reda radi, da mogu i ja razglabati na tu temu, ali film je odličan, smijala sam se od srca.... i na kraju razmišljala o svemu, jugoslaviji, homoseksualcima, prijateljstvu, ljubavi...ima smisla .. Film treba pogledati...

ODLIČAAAN!

Srbi znaju kako se radi film!! tragi komedija, suze i smijeh, zapravo pokazuje kako je ljubav jedina koja moze opstati. BRAVO MAJSTORE SRĐANE!

Parada

A u pićku mater, film je dobar :-)!!

Ocjena recenzije: 4.25 Tvoja ocjena: -

...

ja jebeniju komediju još nisam gledo. ovaj nikola kojo je legenda

odlican uradak

jedan od najboljih uradaka na ovim prostorima!!...dovoljno govori da sam ga dvaput pogledao u kinu!!

fenomenomenalno :P

kao sto je pjesma rekla, film je fenomenalan. The doors, sorry ali moram te ispraviti, kraj je odlican, prihvacam da svako ima svoje razmisljanje...ali jednosta nije hollywoodski kraj, jer to su napravili upravo kako se i zbilo...tako je i poginula jedna osoba na povorci, bacivsi je niz stepenice inace film je vise nego dobar, skidam kapu :D

Film koji se mora pogledati

PARADA je film koji ce se svidjeti svakom.Ovdje svaki gledatelj bio on filmofil ili osoba željna filmske dolazi na svoje.PARADA ima humora,drame i emocija te nasilja.Međutim,bitnije je ono što nema,a to su patetika i neorginalnost.No oni željni jeftinih fora i zahodskog humora ce ostati razocarani.PARADA je vrlo inteligentna crna komedija koja nevjerovatno docarava mentalitet Balkana tj.balkanaca koji su toliko slicni,a opet toliko razliciti.Element koji kazuje o kakvom se,usudio bih se reci,remek djelu radi je cinjenica da se gledatelj doslovno smije kroz cijeli film,a nakraju filma uviđa poruku koju film prenosi.Vrlo je zanimljiva cinjenica da je PARADA vrlo lagano mogla biti snimljena u ozbiljnom tonu buduci da govori o vrlo ozbiljnim i kontroverznim temama.Proslavljeni redatelj Srđan Dragojević,koji stoji iza vrhunskih djela poput RANA i LEPA SELA LEPO GORE u svoj opus stavlja jos jedno remek djelo.Da je ovaj film radjen u Americi smatram da bi bio proglasen modernim klasikom.Ovako ostaje klasik srpske kinematografije.Kada film uspije napraviti ono sto je napravila PARADA tj.govoriti o kontroverznim temama na duhovit,a opet realan nacin bez patetike i pretjerivanja te imati orginalnu radnju i odlicne glumacke izvedbe,bez imalo srama mozemo reci da se radi o remek djelu.PARADUA je film koji se moze gledati bezbroj puta i koji nikad nece dosaditi.

pogledati!

film je super!

Parada-Gdje skinuti???

Ima li neko neki link gdje ga skinuti, nisam ga gledao??

Paradaaaaaaa

Film me je nasmijao točno onoliko koliko sam i očekivao, i sve u svemu odličan je, ali mu umjesto petice dajem ocjenu 4 radi samog kraja filma koji je po meni pre jednostavan i pomalo glup, onako holivudski blah...

Parada

Film je odličan. Napeta radnja, nema dugih trenutaka, dobar humor... ma, obavezno pogledati!

pogledati