Sherlock Holmes 2: Igra sjena

Nedovoljno šerlokovski

U prvoj polovici filma nisam dobila ništa što sam očekivala od jednog Sherlocka. Sadrži previše pustolovine i zbrke, a premalo intrigantnih intelektualnih igrica. Ostatak filma nisam ni pogledala. Onaj prvi film mi je bio puno bolji.

Prosjek!!

U odnosu na "originalnog" britanskog Sherlocka(pod tim mislim na seriju Sherlock)...ovo je jedno u nizu od američkih komercijaliziranih filmova, bez mašte, intrige, i svega što jedan Sherlock mora imati...samostalno gledajući film može proći pod neku nategnutu trojku!..toliko od mene :)

Matematički genije

Filmadžije iz 'Warner Bros. Pictures' napravili su dobar posao predstavljajući publici avanture Sherlocka Holmesa (Robert Downey Jr.) i njegovog saradnika Dr. Johna Watsona (Jude Law) u jednom modernom fazonu. Kritika i publika su, generalno posmatrano, prihvatili film, pa je nastavak posle 2 godine, sasvim logična posledica.Uostalom zarada od preko $209,000.000 jeste faktor koji nikako nije mogao biti zanemaren kada se povela reč o nastavljanju franšize.Guy Ritchie opet režira, po maštovitom scenariju bračnog para: Michele & Kieran Mulroney.Radnja prati uigrani detektivski par u misiji raskrinkavanja njihovog najvećeg neprijatelja.To je matematički genije, Profesor Moriarty (Jared Harris), proračunati hladnokrvni čovek koji je sopstvene intelektualne sposobnosti okrenuo u pravcu sila zla.Niz, naizgled, nepovezanih ubistava nekolicine viđenih ljudi, stvaraju pometnju i dovode do tenzija, koje prete da Evropu pretvore u bure baruta, spremno da svakog časa eksplodira...Brza, dinamična radnja, jeste pomalo netipična za epohu tamo negde, s kraja XIX veka. Ipak ovo je moderan film, jer ima puno obrta, tempa koji vam drži pažnju, a što ima za rezultat istinski dobru zabavu.Zahvaljujući prepoznatljivom filmskom rukopisu, gos'n Ritchieja, radnja ima sopstveni vizuelni identitet, pa je korišćenje raznih novotarija (kako oružja, tako i raznih stvarčica za špijunažu) sasvim razumljivo i opravdano.Na okupu se našla već uigrana glumačka ekipa, pojačana iskusnim engleskim glumcem, Jaredom Harrisom i sada već afirmisanom, Šveđankom Noomi Rapace.Gluma je na visokom nivou, jer su likovi dvojice glavnih junaka, opet odlično kreirani, od strane tandema:Downey Jr. - Law.Između njih je uspostavljena prava hemija, tako da dva pomalo, različita karaktera, savršeno funkcionišu zajedno, u situaciji nabijenoj adrenalinom, kada prihvate igru sa visokim ulozima, od čijeg ishoda zavise brojni ljudski životi.No to nije sve, jer bi bilo nepravedno, a ne spomenuti maestralnu izvedbu Harrisa, koji nam daje negativca-profesora, koga se zaista treba plašiti, imajući u vidu velike razorne moći njegovog zlobnog karaktera.Noomi Rapace je solidna kao Madam Simza, proročica koja živi na ivici, svakodnevno suočena s mnogim opasnostima.Lokacije za snimanje pronađene su širom Engleske, uz par setova napravljenih u Francuskoj i Švajcarskoj (scene u vozu).Ako vam je muzika, možda 'ušla u uši', onda je 'glavni krivac' proslavljeni Hans Zimmer.Bez obzira što su na nastavku, angažovani manje-više isti ljudi, kako pred kamerama, tako i za kamere, za pohvalu je što smo dobili jednu osveženu i povrh svega, neverovatno zabavno koncipiranu filmsku priču. Ljubitelji špijunskih trilera ovo naprosto treba da gledaju, jer ovde dobijaju, pored očekivane misterije i nešto akcije, nekoliko komičnih situacija baziranih na čuvenom britkom (crnom) britanskom humoru.Ovo verovatno nije najbolji film koji je režirao Ritchie, ali definitivno spada u kategoriju njegovih uspešnih filmskih projekata, na koji sigurno može da bude ponosan.

Ocjena recenzije: 4.44 Tvoja ocjena: -

Odličan film!!

Film mi se baš svidio, iako traje poduže, uopće nije dosad, dijalozi su duhoviti, muzika mi je odlična, kao i super rekonstrukcija ondašnje Europe, scene akcije super, posebno onaj bijeg kroz šumi mi je impresivno snimljen, ne smetaju mi one "slow motion/matrix" scene, dapače još više naglašavaju scene koje se trenutno događaju, sve u svemu, za svaku pohvalu, prvi film mi je isto bio dobar, ali ovaj mi je još bolji! Eh da, i odlična Noomi, švedska Lisbeth, za one koji nisu provjerili, sve u svemu, meni za 5!!

Igra sjena

Jedan od onih filmova zbog kojeg mi bude žao što je gotov,a iz kina izlazim sa smiješkom od uha do uha. Dva sata mi je proteklo i prebrzo. Duhovit, zanimljiv, vizualno predivan. Čitam tu da ljudi prigovaraju tzv matrix scenama...Meni su baš one odlične i nisu uopće matrix nego na neki način dočaravaju težinu nekog događaja ili Sherlockovu genijalnost. Istina, na trenutke mi je bilo teško pratit radnju, ali nisam ništa propustila. Čak mogu reći da mi je puno bolja Igra sjena od prvog dijela! Odličan film, svakako pogledati, ja hoću još koji put svakako :)

Sherlock Holmes: Igra sjena

Nije los. Na momente sam cak ustajao nesto do kompjutera, previse "Matrix" scena. Ili ja nisam bas za ovakve filmove, ili oni nisu za mene. Prvi mi je bio mnogo zanimljiviji, jer je prvi u toj plejadi, a ovaj..da, ima kacije, naravno, ali nekako...film mi nema karizme. Moras biti jako motivisan da ga gledas bas ono. Moj motiv se rasprsio kada su se pocele redati scene iz nekih drugih filmova, koje je Rici obradio na svoj nacin. Previse podataka, to cesto govorim. Treba ga neumitno pratiti i cak explicitno unaprijed kontati sta ce biti, a ne zaboraviti kako je do toga doslo. Film JESTE dobar, ali je tezak i u akcionom, i u copy/paste smislu..

Ocjena recenzije: 2.4 Tvoja ocjena: -

Sherlock Holmes: A Game of Shadows

Kad je Arthur Conan Doyle 1886. prvi puta predstavio lik Sherlocka Holmesa svijetu u svojim knjiga, sigurno nije sanjao da će taj lik postati jedan od najvećih literarnih detektivskih likova svih vremena. Još sam sigurniji da nije ni sanjao da će njegov Sherlock biti lik u više od 200 filmova, ali onaj najveći, hollywoodski film o Sherlocku u 21. st. Nesumnjivo povećava sposobnosti lika i prilagođava ga modernim standardima i potražnjom publike. Jedan od producenata ovog filma je rekao kako je on uvijek vidio Holmesa ovako kako je prikazan u filmovima; lako je to reći kada je samo prvi film utržio više od 500 milijuna dolara. Bilo kako bilo, nastavak Ritchieva filma je skuplji, zanimljiviji, pa rekao bi čak i bolji film od originalnog filma iz 2009. Krasi ga izrazito puno akcije i akcijskih scena koje su vješto razbijene duhovitim likom Holmesa i njegovom odnosu sa vjernim pomoćnikom Watsonom. Nevjerojatna je kemija koju imaju Downey Jr. i Law, te treba pohvaliti onoga koji ih je zamislio i naposljetku realizirao zajedno. Iako je radnja filma brza, smještena na više lokacija, dok Holmes i Watson love njihovog najvećeg neprijatelja Moriartya duž Europe; napisani dijalozi su nevjerojatno zabavni i inteligentni pa i poduže vrijeme trajanja filma u većini slučajeva ne smeta. Normalno da za takvo nešto trebate imati izrazito talentiranog glavnog glumca što Downey Jr. sigurno jest i nevjerojatno mi je drago što nakon godina borbe s ovišnošću, gledamo i cijenimo njegov talent. Kad sam već kod glumaca ne mogu ne spomenuti odličnog Harrisa u ulozi Moriartya s kojim serijal dobiva pravog negativca, negativca koji je u rangu s Holmesovim sposobnostima, te su u filmu njihovi dijalozi jedni od njaboljih i najzanimljivijih dijelova u kojima akcija jednostavno nije potrebna. Ritchie se odlično snašao u filmovima koje on nije napisao (filmovi o Holmesu su jedini filmovi koje je režirao, a da pritom i ne potpisuje scenarij), te su akcijske scene raznovrsne, zanimljive i generalno film izgleda odlično. Drugi dio serijala o poznatom detektivu je svakako preporučljivo filmsko iskustvo u kojem će se pronaći većina ljudi jer iako akcije ima napretek, dijalozi su iznimno jaki što je rijetkost u ovakvim filmovima. Za oprostiti je i neuvjerljiv kraj filma i čestitati na zafrkantskom nadodavanju upitnika od strane Holmesa na prethodno napisan THE END od Watsona.

odlična zabava :)

gledala sam sinoć film i nije me razočaro baš naprotiv oduševio me. Imala sam dva sata odlične zabave, odličnih dijaloga, dosta tučnjave i eksplozija i dosta iznenađenja. Mogu reći da mi se svidio čak više i od prvog djela. Downey i Law zajedno funkcioniraju savršeno što je bilo vidljivo i u prvom djelu. Nadam se trećem djelu dotad ovaj od srca preporučujem :D

meni odličan!

meni je film fenomenalan. volim ritchieve filmove, svidio mi se i prvi dio, ovaj mi se sviđa još i više. ima svega od akcije, napetosti, komedije, uzbuđenja i čak je stavi neke povjesne činjenice što mi ovaj dio čini realnijim od prvog djela...... glumci su fenomenalni..... nadam se da će biti još nastavaka.. al da se zna to je moje mišljenje za film.......

Magija !!!

Film je magican. Ovo je film koji kad ga gledate, nemate vremena ni na sat da pogledate. Likovi su fantasticni kao i u prvom dijelu, s tim da se lik Professor Moriarty kao negativca odlicno uklopio. Film je odlicno snimljen sa odlicnim kadrovima. Sve u svemu, opravdao je moja ocekivanja. Preporucujem !!!!

Ocjena recenzije: 4.67 Tvoja ocjena: -