Nemoguća misija: Protokol duh

Najbolji do sada!

Ako ste ljubitelj MI uživat ćete svake minute. Akcija, napetost, efekti...nema niti minute praznog hoda. Scenarij je odličan, efekti na razini očekivanog, glumačka ekipa osnažena i efektna.

PUNOKRVAN ...

špijunski film koji je dostojan svojih prethodnika.Užitak i za oči i za uši.Ovdje ne treba tražiti logiku nekih izvedenih scena ipak je ovo NEMOGUĆA MISIJA !!!! Palac gore

Mission: Impossible - Ghost Protocol

Cijela franšiza „Mission Impossible“, nastala po popularnoj staroj seriji, nakon trećeg nastavka je izgledala jako loše i neperspektivno, redajući redatelje poput De Palme, Wooa i Abramsa; i onda dolazi do preokreta, scenarija su se uhvatili Appelbaum i Nemec, poznati po popularnim TV serijama „Alias“ i „Life on Mars“, bez iskustva s pisanjem filmskih scenarija, te uz Abramsa nagovorili Cruisea da producira i reprizira svoju ulogu i ono najbitnije, zaposlili Brad Birda za redatelja. Dvostruki dobitnik Oscara za anminirana čuda „The Incredibles“ i „Ratatouille“, također bez iskustva u snimanju 'pravih' filmova je oživio franšizu i napravio njen daleko najbolji film. Fino balansirajući s akcijskim scenama, kojih ima napretek kako i priliči serijalu, cijelo vrijeme postoji vrlo interesantna priča koja lijepo povezuje nove likove (Brandt) i zaokružuje suptilno priču o glavnom liku Huntu, kojeg uvjerljivo portretira Cruise unatoč tome što mu godina fali do okruglih 50. Scenarij je ključan, on je dobro napravljen, s par odličnih ideja s upotrebom tehnologije koja većinom niti ne postoji, ali izgleda jako dobro na ekranu i neprestano dobivamo zadovoljavajuće akcijske scene isprepletene komičnim dijelovima koji očekivano najviše dolaze od Benjija, a i zanimljivo je vidjeti Navojca u tako velikoj produkciji kao i Miraja Grbića, poznatog po seriji „Lud, zbunjen, normalan“ u kratkoj ali izrazito dobro odglumljenoj, smiješnoj ulozi Bogdana, Huntova prijatelja iz ruskog zatvora. Četvrti dio serijala odlikuje odličan redatelj koji je i više no uspješno obavio tranziciju iz animiranog svijeta filma u A-film Hollywooda, dobar scenarij, uvjerljiva gluma, odlične akcijske scene kroz mnoštvo lokacija diljem svijeta (Budimpešta, Dubai, Mumbai...) od kojih su impresivne scene snimljene na Burj Khalifa, najvišoj zgradi na svijetu u Dubaiju; te sve to čini film koji je preporučljiv za gledanje jer je brz, zabavan i dobro osmišljen i realiziran projekt koji označava vjerojatno najbolji akcijski film godine.

jako dobar

Nisam neki fan MI franšize, al začudo pogledao sam sve djelove i ovaj je uz prvi dio pila od filma, 3. dio je sranje a 2. dio woo prenemaganje. Ovaj je akcija od početka do kraja, uz odličnu priču i odličan izbor glumaca. I ovaj Tom scijentolog koliko god je lud čovjek zna glumiti i uvijek ima dobre filmove.

Misija: Kremlj

'Bez plana. Bez podrške. Bez izbora.' Ovo su polazne premise 4. nastavka širom sveta poznate franšize, u kojoj Ethan Hunt (Tom Cruise) uleće u novu avanturu.Ovog puta, pošto zabrljaju u misiji razotkrivanja kurira koji nosi šifre za lansiranje nuklearne bombe, te Crveni Trg ubrzo postane poprište razorne eksplozije, agenti IMF ostaju sami.Američka Vlada, ovaj incident označava kao teroristički akt, pokreće 'protokol Duh', tako da sada imamo novu situaciju za Ethana i njegove ljude.Stoga oni odlučuju da isprave grešku i uz pomoć novog člana, analitičara Williama Brandta (Jeremy Renner), povrate ugled svoje agencije i pronađu opasnog teroristu, poznatog pod šifrovanim imenom: Cobalt. Tokom misije članovi grupe biće prinuđeni da veruju jedno drugome i rade kao pravi tim, jer samo tako mogu da zaustave sumanuti plan jednog čoveka.A biznismen Kurt Hendricks (Michael Nyqvist) ima svoje razloge da započne nuklearni rat... Nagrađivani Brad Bird (' Ratatouille') seo je u režisersku stolicu, a tandem Josh Appelbaum & André Nemec, napisali su zajednički inovativan scenario. Filmski radnici 'Paramounta' obezbedili su sve što je potrebno za stvaranje istinske visokobudžetne popcorn zabave.Uloženo je u produkciju $145,000,000, setovi su odrađeni na lokacijama po čitavom svetu: od Budimpešte, Moskve, Praga, sve do Indije i Kanade, kao i magični Dubai (United Arab Emirates) uključujući i njegov zaštitini znak, impozantnu građevinu Burj Khalifa (mada je snimano u prostorijama Armani hotela).Stilizovana radnja brzog ritma, sa upotrebom high-tech opreme, maštovito napravljenih specijalnih efekata, naprosto vas tera da je pratite bez daha.Ovde nema suvišnih dijaloga, niti praznih razgovora, sve je podređeno akcionom aspektu filmske priče.Naravno, vodilo se računa i o karakterizaciji likova, posebno se to odnosi na Ethana, tačnije na njegovu sumornu prošlost, kao i na lik Brandta, čoveka koji je zapravo važan lik iz te prošlosti.Standardno dobra gluma je i bila za očekivati, jer su se na setovima pojavila afirmisana glumačka imena, koja prevazilaze okvire Hollywooda. Tom Cruise je ponovo solidan, a Simon Pegg pokušava da nam dokaže da nije samo vrsan komičar.Posebno su na mene ostavili utisak negativci, pa je prava šteta da Michael Nyqvist nije imao nešto 'veću minutažu', a vredi da se pomene i efektna epizoda, smrtonosno lepe Sabine Moreau, čiji lik kreira talentovana mlada glumica, Parižanka Léa Seydoux. Imajući u vidu da je u produkciji filma malo šta bilo prepušteno slučaju, jasno je da se radi o veoma dobrom filmskom ostvarenju, mada ruku na srce nismo dobili ništa novo.Ovaj nastavak se ne razlikuje drastično od prethodnih delova franšize, ali to je na neki način i opravdano, obzirom da je filmski serijal o agentima IMF zadržao sve ono što ga je krasilo i učinilo popularnim kod ljubitelja stare dobre žestoke akcije.Gledati u svakom slučaju.

Odličan!

Uzbudljiv, nepredvidljiv, nema sladunjavih romantičnih dijelova, scene su fenomenalne, a humor je upotpunio sve to. Sviđa mi se što im često puta nije pošlo sve po planu pa se film doima mnogo realističnijim. Kada se penje po Burj Khalifi, ajme.. :O Glumačka ekipa odlična - sve pohvale našem glumcu! Odlično odrađena minutaža :)

M:I 4

M:I 1 je bila dobra, ipak ju je napravio brian de palma, onda je došao John Woo sa M:I 2 i ok vidi se da je to njegov film, ali film ko film nije baš najbolje uspio,dobra priča ali napravljeno kao drugorazredni akcijski film. M:I 3 od J.J Abramsa isto nije loša i sa dobrim akcijskim scenama. i sad M:I 4, koji po meni je najbolji do sada i to je režirao čovjek koji je do sada radio samo na crtićima i to jako dobrim crtićim. Brad Bird je napravio dobar posao i stvorio odličan film, čak je stavio i malo humora, a to je valjda napravio zato jer je čovjek, ipak režirao crtiće : )

MI - Protokol Duh

Ja sam izgledao ovaj film, ali da bih ista mogao reci moram opet, jer ustajao sam cesto, pauzirao, nisam dobro sve skuzio, puno je podataka, ali scena sa imaginarnom slikom u hodniku mi je super...

Pozitivno iznenadjen