Mačak u čizmama

reciklaža recikliranog

loše ni za djecu nije neka bajka

loša Nina

dobar ako ga se ne gleda sinhronizirano na hrvatski!!...ne paše mi nikako Nina Badrić!!!

Čarobni pasulj i guska

Nakon što je ostavio dobar utisak u drugom delu 'Shreka', Mačak u čizmama (glas Antonio Banderas) zaradio je dugometražni animirani film u kome on vodi glavnu reč.Polazeći od premise:'Bio je loša maca!', Chris Miller ('Shrek the Third'), režira animiranu avanturu mačka kao ratnika hrabrog srca, istinskog borca za pravdu sa velikim egom.Scenaristički tim u sastavu:Brian Lynch, Tom Wheeler, David H. Steinberg i Jon Zack, zaslužni su za zanimljivu priču, polazeći od književnog predloška 'Puss in Boots' autora Williama Daviesa.Charles Perrault je originalni kreator poznatih likova s kojima smo se često susretali prilikom odrastanja.Mačak i jajoliki Humpty Dumpty (glas Zach Galifianakis) su dva drugara koja su zajednički odrasla u sirotištu malenog San Ricarda.Tamo su snevali zajedničke snove o tome kako će uspeti u životu, kako će ostaviti zapažen trag iza sebe i postati ugledne face malene društvene zajednice.Stoga kreću u zajedničku avanturu pronalaska čarobnog pasulja koji će ih odvesti do guske koja izleže zlatna jaja... Dinamična, brza radnja, sa puno dobre muzike i naravno odlična animacija (po čemu je prepoznatljiv 'DreamWorks'), jesu glavni aduti filma.Zbog toga je budžet od pozamašnih $130,000,000 sasvim razumljiv, mada se već isplatio.Naime, za nešto više od 3 meseca prikazivanja širom USA, ostvarena je zarada od blizu $149,000,000, što je ruku na srce 'dobro prolazno vreme', ako imamo u vidu da je film nominovan za Oskara u kategoriji 'najbolji animirani film', a što će verovatno još više da privuče publiku.Odlična karakterizacija glavnog lika, uz solidnu podršku sporednih likova, od kojih valja pomenuti Kitty Softpaws (glas Salma Hayek) drže pažnju, dok pratimo njihove zajedničke avanture koje će im nesumnjivo potpuno izmeniti živote.Generalno posmatrano, ova animacija je jako dobro ispala i ima izglede u trci za prestižnom nagradom.No bez obzira na ishod u vezi nagrada, čini se da je stvorena dobra klima za stvaranje franšize o herojskim poduhvatima neustrašivog mačka u čizmama. Mijaaauuuu !!!

Mačak u čizmama

Ispod očekivanja, klimava trojka. Više sam očekivala od Dreamworksa, s obzirom da crtani filmovi njihove produkcije su zabavniji, nepredvidiviji, šarolikiji... Fali mašte.