Besmrtnici

pssst

Šteta vremena potrošenog uz film.

Loša kopija filma 300

Ne znam sam što bih pametno rekao za ovo. Ipak, ima više minusa nego pluseva. Ma, ustvari mogu potpisati većinu tih negativnih komentara koje ste napisali. Nisu jednostavno trebali ići kopirati nešto što je već vrhunski ispalo (300), već su se po meni trebali više fokusirati da nam ponude nešto drugačije. Neki novi pogled na tu grčku mitologiju. Dobro, ako već vizualno ne možeš pobjeći od usporedbe sa Leonidom i ekipom, mogli su se bar više potruditi sa scenarijem, pričom, glumcima. Pa bi danas možda govorili o sasvim solidnom filmu. Ovako je sve to ispalo za brzi zaborav.

čudnovato loše

Jedan od rijetkih filmova u kojima sam doslovno molio Boga da završi, da "zločesti" pobiju "dobre" jer su naporni, dosadni i jadni... Užas, film je prava katastrofa. Jedino što valja je Freida Pinto :) Tezej tj. Henry Cavill je nešto negledljivo i užasno loše odglumljeno, poželio sam da ga stave u onog bika i skuhaju za večeru. Priča je preloše odrađena, ne znaš tko koga i zašto, znaš samo da su zločesti i dobri. :) Loš uvod, a kraj nije spomena vrijedan. 1/5

Epirski luk

Drevna Grčka, vreme čestih, velikih ratova. Polazeći od premise: 'I bogovima je potreban heroj!', u fokusu je siromašni mladić Theseus (Henry Cavill), koji kao kopile, živi s majkom u malom selu i ne sluti da je predodređen za velika, herojska dela.Kada moćni zli kralj Hyperion (Mickey Rourke) pokrene svoje horde ratnika u pohodu po celoj Grčkoj, u potrazi za drevnim oružjem bogova, (famozni epirski luk), svako ko mu stane na put biće brutalno likvidiran.Pošto ni njegovo selo nije bilo pošteđeno, Theseus je prisustvovao ubistvu svoje voljene majke.Sada ovaj momak ima cilj: da osveti prolivenu krv majke i spreman je na sve kako bi se dokopao krvožednog Hyperiona... Nekoliko filmadžija koji su producirali projekte '300' i 'The Fighter' udružilo se radi snimanja mitološke priče o herojima stare Grčke, pod naslovom 'Besmrtnici'.Rađeno je u neizbežnoj 3D tehnologiji, čime je posebno naglašen avanturistički aspekt cele priče, jer scene borbi izgledaju viuzelno jako atraktivno.Tarsem Singh ('The Cell') kao poklonik grčkih mitova, režira film, po zajedničkom scenariju braće Charley & Vlas Parlapanides, kojima je pošlo za rukom da stvore originalnu priču, polazeći od bogate istorije drevne Grčke (i mnoštva mitoloških bića).Zanimljiv kasting, jer glavnog junaka interpretira glumac koji tek krči put ka zvezdama i slavi. To je Henry Cavill (zapažen u TV seriji 'The Tudors') koji ruku na srce i nije ostavio bogzna kakav utisak (još uvek nema potrebnu harizmu za ovakve likove).S druge strane, glavni negativac je iskusni Mickey Rourke, kome nesumnjivo leže ovakve uloge, pa zato i ne čudi što je odlično preneo svoj lik na filmsko platno. Od niza sporednih uloga, vredi istaći sve traženiju Freidu Pinto, koja na suptilan način iznosi jedan kompleksan lik, tačnije lik proročice Phaedre (u jednoj škakljivoj sceni nažalost vidimo dublerku, a ne nju), a i minijatura kuju ima John Hurt je takođe vredna pažnje.Dakle puno CGI efekata, brza radnja i neke očekivane kliše-situacije, karakterišu ovaj akcioni spektakl koji je sniman u Montréalu.Za nekih 3 meseca prikazivanja, ostvarena je zarada od preko $216,000,000 što je dobar parametar da publika voli filmove sa referencama na sjajni '300'.Bez obzira što ovde nećemo da dobijemo ništa posebno, a što već ranije nismo videli, ipak film zavređuje kakvu-takvu pažnju, pogotovo to važi za ljubitelje kompjutera i uopšte visoke tehnologije, koja je našla svoju primenu svuda, pa i na polju filmske umetnosti.

Ocjena recenzije: 4.43 Tvoja ocjena: -

Iskrivljena grčka mitologija

Grčka mitologija, Hollywood i povrh svega još i 3D. Zagarantirana glavobolja i hrpa besmislenosti u radnji nas sigurno očekuje. Dakako da očekujem pravu priču o grčkim mitološkim junacima kada se već upotrebljavaju ti likovi, a ne potpuno iskrivljenu sliku pa gotovo svega. Prvenstveno titani (kao što se moglo vidjeti u originalnom „Clash of the Titans“ i onda u idiotskom remakeu) nisu i ne mogu biti niska malena plava bićenca koja skakuću naokolo bez ikakvog reda, Theseus (Tezej) nije bio nikakvo kopile, već sin Aegusa, jednog od atenskih kraljeva i Zeusa, pošto je njegova majka spavala s obojicom u jednoj noći. Nadalje vrhunska besmislica je da je Tezej zakopao majku u Minotaurovom labirintu, a Minotaur je pak u ovoj verziji neko biće s maskom na glavi; a vjerojatno i djeca u školi znaju kako je Tezej izašao iz labirinta i uz pomoć koga, što je ovdje naravno sve preokrenuto i zgurano za potrebe filma u verziju koja je potpuno netočna. Bogovi na Olimpu izgledaju smiješno i naravno da ih nije samo 6, a Zeus nikada nije kažnjavao ili ubijao druge bogove zbog miješanja među ljude, jer je upravo on to volio i često radio...uostalom tako su i nastajali polu-ljudi, polu-bogovi. Phaedra nije svećenica niti proročica, već kraljeva kći. Nadalje, same akcijske scene predstavljaju ništa što već nismo vidjeli, a ono što me posebno zasmetalo je upotreba kompjutera kako bi stvorio doslovno sve. Od setova i pokušaja rekonstrukcije grčkih gradova do svake pojedine scene borbe. Sama priča je dokazano besmislena i očito netočna, a i likovi ne mogu biti uvjerljivi jer nisu napisani na uvjerljiv način. Nešto dolazi od Rourkeovog negativca, kralja Hiperiona u ovoj verziji iako je u mitologiji on jedan od 12 titana; a odličnom glumcu Hurtu stvarno ne trebaju ovakvi filmovi u opusu. Ukratko, pogrešno i loše 'namještanje' grčke mitologije snimljeno za široke mase u nepotrebnoj 3D tehnologiji. Šteta što profit nije izostao!

Prosjek

Pošto se naglašavao redatelj filma 300 , očekivao sam puno bolji film i puno više razlike. Previše mi vuče na kopiju filma 300 i zbog toga bih dao nekakvu srednju ocjenu za film. Film možete besplatno skinutu na www.studio-film.net

polugledljivo

gledljivo u dijelu što se tiče filmskih efekata ambijentacije iako virtualne i malo toga još, bogovi su negledljivi jer sve oče i neče i neznam pošto su bogovi šta imaju da strahuju od bilo koga??? a vrhunac filma je kad se tezej popne na vrh tunela nakon što se ekipa raspala u nadi i motivaciji da se obrane i svojim praznim i glupim parolama i u 20 sekundi premotivira ekipu fanatičnu i voljnu borbe do smrti, praznije i gluplje što več dugo nisam vidio (ispadaju narod bedaka) sad mi je žao što sam filmu dao 3 zaslujuje 2

Tresla se brda...

Što se tiče filmskih efekata je impresivno, ali film je prekratak i radnja je dosta isforsirana pa dosta toga fali. Priča je o grčkom junaku Tezeju (Zeusovom sinu) koji se bori protiv kralja Hiperiona. Kralj Hiperion želi uništiti bogove jer mu nisu spasili ženu i dijete tako da oslobodi titane (jakog li motiva). Priča ima elemente grčke mitologije, ali nema veze sa stvarnim mitom o Tezeju. Priča o ratu između bogova i titana je slabo objašnjena. Bogovi su prikazani kao kukavice koje se boje Mickeya Rourkea i nije ih teško uništiti, a Tezej prebrzo od seljaka postaje vojnik.

Brzo ce besmrtnici umrijeti :-)-2

P.S. -Prorocica je stvarno dobra robica..to moram dodati, simpa cura pravo, sad bih je vodio kuci mami :-)

Brzo ce besmrtnici umrijeti :-)

Ja sranja majko...ja lose scenografije..ja sranja majko....smijem li reci daje film sranje?

Film za odmaranje

Pročitao sam vaše komentare prije nego sam išao pogledati film, nakon vaših komentara bio sam jako skeptičan oko filma i njegove radnje ali moram reći da sam ugodno iznenađen samim filmom. Što se tiče efekata koji su fenomenalni, istina u 21. stoljeću smo i oni bi trebali bit takvi, same radnje koja se vjerovatno u potpunosti ne slaže s mitologijom moramo priznati da je lijepo sročena u samom filmu, također napomenuo bih da je ovo jedan od onih filmova za odmaranje nakon napornog radnog dana, nije jedan od onih u kojima trebamo mozgati cijelo vrijeme što mu je u jednu ruku minus dok u drugu velika prednost.... Što bih bilo kad bi nestali takvi filmovi?

Melody sve reče!

No, ja sam očekivao da će Mickey iskočiti iz okvira i sasjeći režisera, scenaristu... u krajnjoj liniji, 3D, rekoh: Iskoči i isjeci i mene da svrši ova patnja! Ja od crnila nisam vidio ništa, od blještavila samo što me ne puče epilepsija, a dreka mi još zvoni u ušima... ona guza što je išla preko dvije trećine ekrana jest savršena, no čemu to? U glavnom, rekoh: Melody je sve rekla, film pogldati ali mobitel naoružati sa nekom igricom, strategijom i ugodno provesti 110 minuta. ANEX 1: Kad vidite Jon Hurta, slobodno zaobiđite film, to je onaj... Old Man, u ulozi Starog Čovjeka, koji glumi star...

sumnja

Dobro poznajem antičku mitologiju i zato me je strašno živcirala "Troja".Čitajući recenziju člana Melody shvaćam da film nije za mene.Jednostavno, ne vjerujem da Ameri znaju išta o Tezeju i njegovom prijatelju Piritoju, niti o Tezejevom putu i doživljajima.Da ne govorim o samoj ideji Tezejevih kažnjavanja zlikovaca koji mogu biti temelj za filozofiju "oko za oko, zub za zub".Nekad je bolje odustati od gledanja i nadati se da će se netko jednom sjetiti i zaštititi antičke mitove kao kulturno i duhovno bogatstvo ljudskog roda, te zabraniti njihovu izvitoperenu i komercijaliziranu eksploataciju.

Filmčina!!

Film je zakon! Pravi i vrhunski akcijski spektakl. Radnja je možda mogla biti malo kvalitetnije razrađena, ali sve u svemu nemam nekih većih zamjerki. Nastavak definitivno slijedi, barem tako daje naslutiti kraj filma...Svakako pogledati!

Loš je znak kada navijate za Mickeya Rourkea, usprkos mišićima Henryja Cavilla

Čitanje grčkih mitova i legendi sam oduvijek voljela, ali da se razumijemo – to ne podrazumijeva detaljno proučavanje materije niti mogućnost sudjelovanja na kakvom tematskom kvizu. Znam ponešto o Zeusu, Ateni, Tezeju, Minotauru i tako to... Labirint, Titani, besmrtnost, proročanstva – o svemu vam mogu reći riječ, dvije, dakle u kratkim crtama i ne bih primijetila odstupanja od priče o Tezeju koju ja znam da se nije dogodilo nešto što mi nisu priuštili ni „300“, ni „Troja“, pa čak ni ona jadna izlika za film koju znamo pod imenom „Clash of the Titans“ (the new one). Svi se oni koliko- toliko drže priče po kojoj su nastali, dok „Besmrtnici“ jednostavno glavnog junaka nazivaju Tezej, a ostatak priče o Tezeju jednostavno izmišljaju. Bogovi su tako ekipa iz „Sumraka“ (ili barem tako izgledaju i ponašaju se), glavni negativac i njegovi ljudi su unakaženi (tako da znamo koga treba mrziti) ili sakriveni pod maskama (da nipošto ne pomislimo da imaju lica i da pokušamo suosjećati s njima), ljubavna priča je tu ubačena bez ikakvog smisla ili razloga (btw, gdje je Arijadna i njezina nit?!) Znate, onaj trenutak kada se nešto dogodi u filmu pa vam nije jasno što je to bilo i u glavi si neprestano postavljate pitanje – what the f...? E pa, sad zamislite ta vam se to događa skoro 2 sata. Grozno je kada sjedite u kinu i jedete kokice, zavaljeni u najudobniju sjedalicu ikad, a kroz glavu vam prolazi samo želja da sve što prije završi. U analizu efekata neću ulaziti, jer je ovo ipak 2011. godina i bilo bi žalosno kada bi se visokobudžetnom 3D filmu čak i to moglo prigovoriti. I zašto sam navijala za Mickeya? Zato jer sam htjela da ostvari svoj cilj i pobije sve iritantne likove oko sebe, uključujući i glavnog junaka i njegovu ekipicu koji udovoljavaju svakom, ali baš svakom klišeju koji očekujemo u takvom filmu. Od mudrog učitelja i majke preko instant zaljubljivanja i jednog protiv 100 ( a pritom ne mislim na kviz) do ohrabrujućeg govora koji u meni izaziva samo second-hand embarrassment, a ne poriv da idem u bitku. Ako niste 13-ogodišnji dječak, mrzitelj grčke povijesti i kulture, obožavateljica „The Tudorsa“ ili bogataš koji ne zna kuda bi s lovom, idite ovo pogledati, a ako niste, pametnije utrošite vaš novac. Ja znam da ja bih, da mogu vratiti vrijeme unazad.