Vrijeme je novac

ha ha

Toliko loše da sam na pola filma ugasio tv i otišao van. Šteta, dobra ideja ali je film katastrofa.

Imaš minut ...

Vreme dešavanja: kasni 21. vek.Novac nije više sredstvo plaćanja.Sada je to vreme.Visoka tehnologija je duboko zahvatila sve pore društva.Naučnici su uspeli da stvore svet u kome ljudi prestaju da stare sa 25 godina. Problem je što nakon toga, mogu da žive još samo godinu dana, ukoliko ne pribave sebi dodatno vreme.Will Salas (Justin Timberlake) je autsajder, dečko iz geta, kome se život okreće za 360° kada spasi izvesnog Henry Hamiltona (Matt Bomer).Ovaj mu poklanja čitavih 100 godina i time sebi oduzima život.Svestan da će postati meta lokalnih zlikovaca, Will odlučuje da se otisne u avanturu i upozna svet van granica ozloglašenog geta. Kreće za New Greenwich, stecište bogataša koji su zahvaljujući vremenu kojim raspolažu, praktično postali besmrtni...Andrew Niccol ('Gattaca') ostaje dosledan sopstvenom filmskom rukopisu. Postavlja radnju u buduće vreme, rukovodeći se originalnom idejom da je vreme konvertibilna valuta od koje zavisi koliki će biti životni vek.Motiv besmrtnosti provlači se kroz filmsku radnju.Postavka nije loše odrađena, jer prikaz jednog novog sistema vrednosti deluje uznemirujuće i relistički hladno.Glumačka ekipa ostala je u senci maštovitog scenarija.Justin Timberlake i njegova mlada partnerka Amanda Seyfried, deluju neubedljivo, nekako bezlično. Cillian Murphy u roli predstavniika zakona (čuvar vremena) je nedorečen, sputan i skrajnut u drugi plan, što je prava šteta s obzirom na glumački potencijal dotičnog gospodina.Radnja nakon 20-25 minuta, gubi na dinamici i sve nakon toga je pravo lutanje u bezuspešnim pokušajima da film postigne neki dublji smisao i time zadrži pažnju prosečnog gledaoca.Niz manje-više očekivanih dešavanja, usmeravaju tok radnje u predvidivom pravcu (ljubav pobeđuje naravno, zar je iko sumnjao u to ?).Zato su maksimalni dometi filma ostali na nivou nekog proseka, iako je tu bilo potencijala za mnogo više (ipak se 'Gattaca' ne snima svaki dan). Dakle odluka da ovo preskočite možda i neće biti pogrešna, jer verujte ništa posebno ne gubite.Ljubitelji SF-žanra (mada je ovo u suštini ipak triler) eventualno bi mogli i da pogledaju film.

In the nick of time

Film je dobar, ali nije dugoročno pamtljiv! Baš kako likovi stalno gledaju na ruku, doslovno čekajući da im otkuca vrijeme na Zemlji, tako i Vi kao gledatelj nije da pogledavate stalno na sat pitajući se kad će više odjavna špica, ali zaboravit ćete film čim ista krene. Dobra ideja, ali nažalost nedovoljno razrađena! Na početku priče je vrlo šturo i okvirno objašnjeno da su ljudi (nedefinirano vrijeme radnje, uglavnom negdje u budućnosti) genetski programirani da umru sa navršenih 25 godina života. Simbolika ili ne? Možda (opako) rješenje na rastuću brojku čovječanstva, koja je već sada vrtoglavih 7 milijardi stanovnika. Zaista kako kaže i junak u priči Will, Darwinovsko survival of the fittest ilitiga opstanak najjačih...Zanimljivo je da je vrijeme odnosno minute, sati, godine valuta, jer se npr.auto plaća u vrijednosti 50ak godina, pa onda zabavni element u odnosu na poker, gdje je ulog naravno vrijeme. Kraj filma mi je plošan i prebanalan, u smislu da glavni likovi postanu futuristički Bonnie i Clyde. Svejedno možete pogledati, jer će Vas i ovakav, natjerati na razmišljanje...

Savršeno

Moderna verzija Bonnie i Clyde-a. Jednostavno, odličan film s dobrom poukom :) Sviđa mi se gluma Justina, glumica je preslatka i super je odglumila ulogu razmažene bogatašice. OBAVEZNO POGLEDATI!

Sjajan film

Jako dobar film ! Uživao sam gledajući ga. Tema je super, daj Bože da ih bude što više ovako originalnih. Glumačka ekipa vrlo dobra, atmosfera i sam ritam filma također. Osobno bih volio da je to bilo još malo 'mračnije i ozbiljnije', ali nema problema. Ma, kad bolje razmislim ovo je baš tema za redatelja kao što je Andrew Niccol. Biću iskren i reći da je i to bio jedan od većih razloga zašto sam qa išao gledati. Sjetite se samo 'Gattace' sa Thurmanovom i Ethanom Hawkeom. S tim filmom me je definitivno kupio. Zato mi se je i ovo svidjelo. Stvarno je majstor za režirati te sf teme. Nestrpljivo čekam nove uratke.

Nažlost sve je stalo na dobroj ideji

Andrew Niccol je zaista kreativan čovjek koji je svoju kreativnost dokazao pišući scenarije za filmove poput „Gattaca“, „The Truman Show“, „Lord of War“; od kojih je i većinu sam režirao. „In Time“ ima nevjerojatno jaku ideju, u kojoj vrijeme zamjenjuje novac; pa se tako radi za vrijeme, dižu se kredite da bi se dobilo više vremena, plaća se kava s pet ili deset minuta i tako dalje. Da bi začinio stvari Niccol kaže da se prestaje stariti s navršenih 25 godina pa je tako Olivia Wilda majka od Justina Timberlakea. Naravno kada istekne vrijeme ili ako se ne zaradi dovoljno vremena umire se, dok također postoje bogati ljudi koji žive odvojeno od siromašnih, u drugoj vremenskoj zoni, te oni imaju stoljeća na raspolaganju. Sve to kao originalna ideja izgleda sjajno i vjerujem da nije bilo teško Niccolu naći i zatvoriti financijsku konstrukciju filma, ali ako zapravo pročitate cijeli scenarij, shvatiti se da lako da je ideja jedino što ovaj film ima. Isprazni dijalozi, isprazni događaji su druga odlika Niccolova filma preko koje je zaista teško prijeći. Nadalje, karakterizacija likova je ravna nuli, pa se stoga većina filma sastoji od bjesomučnog trčanja Timberlakea po raznim vremenskim zonama kako bi bio svojevrsni Robin Hood, te vrijeme otimao bogatima i davao onima u potrebi. Teško je neiskusnom pjevaču koji se pretvorio preko noći u glumca nositi ovako problematičan film na svojim leđima, a od Timberlakea se i nije očekivalo ništa više od prolaznog nastupa (što ćemo i dobivati od njega u budućnosti). U njegovu obranu, nije imao ni dobar materijal pred sobom. Tako isto i sa Amandom Seyfried koja je iritantna u ovom filmu, dok ogroman talent Cilliana Murphya nažalost biva olako potrošen te mu ovaj film uopće nije trebao. Na kraju zaključak ostaje da je Niccol imao dobru viziju, ali sve ostalo je za zaborav pa ovaj film postaje poligon za beskrajno trčanje, loveći ništa, ne razvijajući prvotnu ideju nikako i na kraju postajući film kojeg možete lako preskočiti da ne bi vi postali oni koji će gledati na sat više i češće od glavnih protagonista filma.

Out Time

Ideja je odlicna, huxlijevska, ali film nije dosegao razinu ideje. Klisejske situacije, isprazni dijalozi i neuvjerljiva gluma. Ako cemo iskreno...

In Time

Originalna i jako zanimljiva radnja, ispremijesani zanrovi (triler, ljubavni, akcijski) i dosta dobri glumci (od kojih bih izdvojio Cilliana Murphya) cine ovaj film jako dobrim! Moram priznati da nisam imao prevelika ocekivanja, ali nakon sto sam ga pogledao, mogu ga samo pohvaliti i preporuciti ga svakome!

Vrijeme je novac

Neki dan sam pogledao ovaj film. Necu biti bas toliko kritican, i praviti se strucnjak, ali meni se film prilicno svidjeo. Sama prica filma i jeste u stvari ono sto nam se svima desava, pogotovo na Balkanu. Vrijeme i jeste novac, osim sto su to u filmu, doslovno pokazali. Ako imas novac, zivis, ako nemas,papa. Vrlo fino prikazano, lijepo snimljeno, dovoljno akcije, malo i napetosti, ali zakukuljeno i zamumuljeno u sladak film, koji ce sa logicno jakim trejlerima popuniti kino sjedista.Prica o siromahu zivota, koji se zaljubi sticajem okolnosti u zivotnu bogatasicu, da tako kazem, i na kraju pocnu rusiti barijere zivota, pljackajuci banke zvota i dajuci svima zivot. Ono, malo robinhudovski, i recicemo ljudski. Nije los film. Necete se pokajati ako ga pogledate, a mislim cilj ovih recenzija, nasih, je da jedni drugima kazemo, vrijedi lga uopste gledati i sta ce mo vidjeti. Nije los film. Fina 4-ka od mene :-).