Elitni ubojice

O da,

Akcija + Jason = vrlo dobar akcijski film!

Tipični Jason Statham

Nisam Stathamov fan, ali ovo je jako dobar akcijski film. Adrenalinski napumpan akcić koji vam ne ostavlja puno vremena za razmišljanje. U rangu njegovih prijašnjih filmova. Što od njega očekujemo uvijek i dobijemo. Usudio bih se reći da se je Statham profilirao u vodećeg akcijskog glumca današnjice. Clive Owen također zapažen. Kokice i piće u ruke i uživaj!!

OK

Dobar film prepun akcije, pucnjave i tuče pravi Stathamovski film . Očekivao sam više Robert De Nira no on se samo provukao kroz film, ali zato je tu Clive Owen u odličnom izdanju. Radnja se većim dijelom odvija u engleskoj. Ocijena -4

Ljudi od pera

Smeštena u 80-e godine, radnja prati dvojicu saradnika, plaćenih ubica koji nakon misije u Meksiku prekidaju partnerstvo.Danny (Jason Statham) se povlači u Australiju i pokušava da započne miran život u društvu šarmantne Anne (Yvonne Strahovski).Međutim kada dobije poruku da mu je nekadašnji partner i mentor, Hunter (Robert DeNiro) uhapšen, rukovodeći se moralnim kodeksom, Danny odlučuje da prihvati igru.Odlazi u Oman, gde dobija zadatak od starog šeika.Mete su trojica bivših SAS-ovaca, koji su tokom vojne akcije, poznate kao 'Dhofar Rebellion', likvidirali trojicu šeikovih sinova.Nagrada je $6 miliona i Hunterovo oslobađanje.Kao iskusni profesionalac, Danny je prinuđen da napravi ekipu plaćenika i krene u opasnu misiju, od čijeg ishoda zavisi život njegovog prijatelja... Zasnovan na istinitim događajima koje je Sir Ranulph Fiennes opisao u svojoj knjizi 'The Feather Men', Matt Sherring je adaptirao priču u zanimljiv filmski scenario. Režiserska palica poverena je debitantu Gary McKendryju i sa odobrenih $70,000,000 za produkciju, ušlo se u filmski projekat.Setovi su napravljeni na brojnim lokacijama po Australiji i naravno u Velikoj Britaniji.Tipičan akcioni film, sa dosta zapleta (po nekima ovo se može tretirati i kao triler), gde je upotreba specijalnih efekata svedena na razumnu meru, a sve kako bi obilje akcionih scena izgledalo što realnije, autentičnije.Dobra fora je što ovde nemamo klasičnu podelu na dobre i loše momke, jer svi likovi su okrvavili ruke i niko nije nevin, niti naivan.Izvrsna glumačka postava opravdala je visoka očekivanja.Statham je od početka do samog kraja u svom elementu (bije, satire, svakoga ko mu se nađe na putu), ali vredi istaći odlično izdanje Clive Owena, kao čoveka koji se sticajem okolnosti našao na 'drugoj strani'.Robert DeNiro možda ovde ipak samo otaljava posao, jer objektivno dugo ga nismo gledali kao akcionog heroja (ipak su tu i njegove godine, kao limitirajući faktor) koji jurca za neprijateljem. Zbog prirode same filmske priče, ovde i nije bilo mesta za ženske likove, pa je svoje mesto pronašla samo neafirimisana, australijska glumica Yvonne Strahovski, kao devojka glavnog junaka, što unosi malo ljubavi u sam film, prikazujući nam hladnokrvnog ubicu kroz prizmu čoveka koji je uprkos svemu sposoban i da voli.Mada film traje blizu 2 sata, radnja je toliko dinamična da publika netremice prati uzbudljive akcione vratolomije, gde su dobre tuče, jurnjave automobilima, žestoka pucačina, eksplozije, neizbežni sastojci u stvaranju ovakve vrste filma.Dakle dobra gluma (onoliko koliko dozvoljava akcioni žanr), izvrsna priča i vešta režija, jesu garant da se radi o zaista odličnom akcionom filmu.Preporuka svim iskrenim ljubiteljima filma, a naročito fanovima Stathama, koji se definitivno može svrstati u jednog od najvećih akcionih heroja savremenog filma.

Elitne sranjubice

Da, i ja sam ga neki dan pregledao, i..sta...ne znam sta da napisem. Pitam se koliko ce vec De Niro nisko pasti. Ok Stetem, njegovi su filmovi udri-ubi-razbi-karate, ali De Niro. Neku noc ga gledam na AXN-u u Izboru muskaraca 2011-e..covjek je bio gori likom neko Klif Ricard koji se takodje pojavio. Film je mjesavina ,akcije i akcije. Nemojte ga slidati sa neta, bez obzira koliki flat imali, i ne idite u kino, radije majku, sestru, oca odvedite u setnju. Ozbiljno mislism. Cuj Elitne..ubojice. Nit elite, nit ubojica. Hrabro od rezisera..extra hrabro. Ocjena...ma de..

Vrlo...

...dobra akcija. Uživao sam. Izvrsna glazba.

Ala brate!

Kako god ono gore ništa ne znači nego je uzvik koji je sinonim za sve i svašta, tako i film. Ništa ne znači , a opet može se reći: svašta... i ništa. Eto glumci su bili tu, a da su glumili, pa ne bih baš rekao. Kao da im se baš i nije dalo, a i predložak nije zahvalan. Nekakva zaslužena kazna koja stiže moćnike...Ala brate, bajka. Prijateljstvo među ubojicama?!? Profi ubojica sa elementima duševnosti? Ala brate! Ala brate što je dobro ubijati za Vladu i Kralja i Državu i za Pare i za Gušt!!!!! Pogledati ako je izbor ili to ili rak pluća. Akcija: minus; zaplet: 0; rasplet: 0; gluma: 0; scena: 0;

Akcija do kraja

S obzirom na sve Stathamove filmove, znao sam šta mogu očekivati (akciju, akciju i akciju) i upravo sam to i dobio. No, u suradnji sa izvrsnim DeNirom i Owenom kao glavnim nositeljima uloga, radnja filma je dobila na težini. U Svijetu u kojem glavnu riječ vodi politika, izdaja, novac, špijunaža i obavještajne službe, dobili smo "elitne ubojice". Sve u svemu meni je film vrlo dobar (malko me podsjeća na izvrni RONIN sa J.Reno i R.DeNiro-om)..

Statham je novi Steven Seagal...:-))

Naslov sve kaže, samo šta je neusporedivo zgodniji. Zapamtite ovo Vam je ustvari dobro čuvana tajna Hollywooda hahaha...Šteta pojave Owena, a tek De Nira, iako moram priznati De Niro unatoč poodmaklim godinama još nije za bacit. Film je wannabe špijunski akcić, i to sa već stoput viđenom akcijom. Dok ga gledate, uopće se ne vežete uz likove i jednostavno Vas nije briga tko tu koga i zašto.

Očekivao sam više

Još jedan u nizu statemovskih akcića koji ovaj put u sebi ima Roberta De Nira i Clivea Owena...i ništa više.

Moglo je puno bolje

Elitni Ubojice su nažalost ipak još jedan solidan akcijski triler.Šteta.Moglo je bolje.Redatelj je film prikazao kao akcijski triler sa europskim stilom tj.likovi,radnja i obrati su u prvom planu,a akcija(koja je odlično odrađena) u drugom.Kad je redatelj već krenuo u tom smjeru trebao je ići do kraja i rješiti se tih par naivnih scena i naivnih postupka likova i prikazati ih na realan način kako i priliči europskim akcićima u stilu Ronina (kojeg smatram najrealnijim akcijskim filmom ikad).Međutim,glumci su svoj posao odradili izvanredno i akcijske su scene super odrađene i film se zbilja isplati pogledati barem zbog zvijezdane glumačke postave.Kao najbolju ulogu bi istakao onu sporednu Dominica Purcella(Lincolna iz Zakona Braće) koji.