Cimerica

Studentkinje

Sara Matthews (Minka Kelly) stiže na studije u L.A.Njena strast je moda, pa uspeva da se ubaci na časove modnog dizajna kod profesora Robertsa (Billy Zane).Dobija lep smeštaj u studentskom domu.Ubrzo upoznaje cimerku, Rebeccu (Leighton Meester).Između dve devojke razvija se spontano prijateljstvo.Kada Sara upozna bubnjara lokalnog benda, Stephena (Cam Gigandet), upušta se u strasnu romansu.Druženje s cimerkom je sve ređe i kraće.A to se Rebecci uopšte ne dopada... Christian E. Christiansen režira triler po scenariju koji je potpisao Sonny Mallhi.Najveći problem filma jeste sama priča.Puno klišea, radnja je prilično predvidljiva, pa tako ovde i nema neke značajne doze napetosti.A uz sve to ima dosta vidljivih nelogičnosti (npr. Rebecca stanuje u studentskom domu, iako se u neposrednoj blizini nalazi njen porodični dom).Gluma uglavnom loša, mada je Leighton Meester pokazala želju da iznese lik devojke-psihopate na neki svoj, osoben način.Traljavo režirano, sa mnoštvom bezličnih kadrova u kojima dva glavna lika vode otrcane razgovore.Par horor scena ne izgledaju baš strašno, jer se očekuju još od samog početka, a uz to su i nevešto snimljene.Preskočite, jer ako je najveći adut filma samo zgodno žensko telo (ili lepo lice, svejedno), onda je jasno koliki su dometi ovog nazovi trilera.

roommate

O da li je mogao biti gluplji? Verovatno nije.

Cimerica iz pakla

Već viđeno. Davno "prožvakana" tema, koja se stalno reciklira. Film je stvarno loš i jedva zaslužuje prolaznu ocjenu.Tako da ako i imate viška vremena, radije ga utrošite na nešto drugo.Ovo je recimo u rangu neke epizode osrednje tinejdžerske serije.

katastrofa

Film je loš i jedva gledljiv.