Kako znaš

Preporucam!

HOW DO YOU KNOW nije nikakvo remek djelo,no ipak se istice u moru samoprozvanih,tupavih romanticnih komedija...Glumci su dobri(ipak je tu legendarni Jack Nicholson),a film ce vam pomoci da bar na neko vrijeme zaboravite na probleme i brige.

dosadno !

Užasno dosada i razvučen film bez radnje, zapleta i raspleta, totalni promašaj :///////////

Očajno!!!!!!

KATAF***INGSTROFA!!!!!!! Preporučam NE gledati!!!!!!!

Stvar srca

James L. Brooks potpisuje romantičnu komediju koja u fokus stavlja ljubavni trougao.Lisa (Reese Witherspoon) završava svoju karijeru igračice softbola (ženska verzija bejzbola, grubo rečeno) u nacionalnoj selekciji, pa suočena s krizom identiteta nije baš sigurna šta i kako dalje.Upušta se u vezu s uspešnim bejzbol igračem, inače nepopravljivim ženskarošem (kome je neobavezan seks maltene postao rutina u ophođenju s lepšim polom), Mattyjem (Owen Wilson).No kada upozna Georgea (Paul Rudd), mladog biznismena koji se nalazi u procepu, zbog finansijskih malverzacija vlasnika kompanije Charlesa (Jack Nicholson), inače njegovog oca, mlada žena više nije sigurna šta tačno želi.Tako dobijamo pravi ljubavni trougao, gde se dva muškarca nadmeću za naklonost jedne žene kojoj je tako potrebna uteha, nežan zagrljaj, topla reč...Pokušaj da se unese značajna doza dramatike u jednu običnu ljubavnu priču, bio je dobra ideja.Međutim, sama realizacija pokazala se kao loša, jer smo dobili jedan razvučeni, predvidiv film, gde je humor skrajnut u drugi plan, na račun samosažaljevanja i proklinjanja zle sudbine od strane glavnih likova (kako život može biti okrutan, nepredvidiv, komplikovan itd.).Gluma i nije na nekom visokom nivou, osim izvrsne epizode iskusnog filmskog vuka, Jacka Nicholsona, koji u zajedničkim kadrovima s ostalim glavnim likovima, naprosto pleni i podiže kvalitet celog filma (npr. scena u bolnici). Frapantan podatak jeste da je u ceo projekat uloženo čak $120,000,000, a da se vratilo tek oko četvrtine iznosa.Ovo je prilog činjenici da je ova komedija značajno podbacila i kod publike, a ne samo kod kritike. Dakle možda neki prosek kada je reč o dometima filma. Pošteno je ipak istaći da je ova komedija, takva da vas baš i neće nešto zabaviti, niti naterati da se zamislite kako ljudska sudbina zna da bude nepredvidiva, sa neočekivanim momentima koji vas lako mogu prebaciti na neki drugi životni kolosek.

dosadno

Obično mi se filmovi s Owen Wilson-om ne sviđaju i uglavnom ih preskačem. Ovaj film sam ipak pogledala zbog Reese i kao da nisam. Radnja filma je dosadna, a film nije ni komedija ni drama nego eto....romantična priča koja nema veze s romantikom. Ocjena -2.