Vrisak 4

Velika gužva u malom gradu

U pravoj poplavi oživljavanja posustalih franšiza, naravno da nije mogao biti zaobiđen ni širom sveta poznati 'Scream' (da li i popularni...e to je već drugo pitanje, svakako za diskusiju).Wes Craven je prihvatio da režira, a Kevin Williamson ('The Faculty') da napiše jedan nov, osvežavajući scenario.U čitavu produkciju je uloženo oko $40,000,000 što je uz angažovanje većine glumaca koji su tumačili bitne likove iz prvenca ovog serijala, garantovalo jedan, makar solidan, horor.Dakle, glavna heroina Sidney Prescott (Neve Campbell) vraća se 'na mesto zločina', u rodni gradić Woodsboro, u cilju promocije svog romana, pod 'originalnim' nazivom 'The Woodsboro Massacre'.Ali njen dolazak poslužio je kao inspiracija, da se događaji od pre 15 godina ponove, u novom, još krvavijem izdanju.Počinje masakr, a to je prilika da nekadašnja sposobna novinarka Gale Weathers-Riley (Courteney Cox), možda povrati staru slavu.Pokreće sopstvenu istragu, koju po službenoj dužnosti sprovodi i njen suprug, lokalni šerif Dewey Riley (David Arquette)...Nije mi poznato da li je možda postojala namera filmske ekipe da snime jednu modernu satiru na temu današnjih 'slasher' horor filmova, ali je prvi utisak nakon odjavne špice bio:zbunjenost, konfuzija, koja je posle par minuta prerasla u veliko razočaranje, da bi sve to sleglo u stanje potpune ravnodušnosti.Razlog tome jeste činjenica da je film napravljen čisto iz komercijalnih razloga, jer objektivno svaki ljubitelj ovog žanra nije u stanju da prepozna ništa drugo (ah ti 'zelembaći', koji život znače).Katastrofalan scenario, blago rečeno, oduzima radnji bilo kakav kredibilitet, pa je stoga bilo iluzorno očekivati nešto više od glumačkih izdanja.A gluma je prava sprdnja (možda im je tako naloženo od strane producenata, nemam pojma), tako da je sve ispalo kao neko zezanje, uvijeno u formi nekakvog, nazovi crnog humora (nadam se da ovom konstatacijom, nisam uvredio britanski smisao za humor).Samo sa ovakve tačke gledišta, ovaj tzv. horor, eventualno ima prođu kao neka bleda kopija originala iz 1996.Dakle, mršavi prosek u krajnjoj liniji, što je ipak sasvim dovoljno da se opravda ovaj filmski projekat koji je inkasirao zaradu širom sveta, od preko $97,000,000 .Bez obzira na komercijalu, nadam se da će konačno biti završen ovaj serijal, jer nema nikakvog (filmskog) smisla da se nastavlja.

Vrhunska zabava!

Veliki sam obozavatelj VRISAK serijala...Međutim,ruku na srce nakon prvog dijela koji je po meni remek djelo slashera,serijal je poceo gubiti na kvaliteti.Od ovog filma nisam ocekivao da ce biti biser(iako mi je nakon prvog dijela nakraju najdrazi)...No dobio sam ono sto sam ocekivao,a to je VRHUNSKA ZABAVA.Unatoc 4 puta isfuranoj radnji film ima vecu kolicinu nasilja te i dalje pruza zabavu zbog koje cete bar na neko vrijeme zaboraviti na brige i probleme.

AM

KAKO SUPER GLUPO

igiiii

jao,jao,dokle vise?prokleto los film

Slabo

Vrisak...Mogu slobodno reci kako sam se razocarao u filmu i ocekivao mnogo vise, film me nije impresirao niti u jednom njegovom djelu, cini ga samo naslov i nista vise,....

Nepotrebno i istrošeno

Nakon punih 15 godina od prvog "Vriska" a 11 od trećeg, evo nama i četvrtog nastavka koji bi trebao ponovno pokrenuti franšizu. U cijelom tom nizu, nijedan osim odličnog prvog Vriska nije vrijedan spomena. Ajde, ovaj je malo bolji od trećeg nastavka, drugog se jedva i sjećam pa ne mogu procijeniti, ali je svejedno jako loš. Obilježava ga hrpa nelogičnosti, nezainteresirani glumci, dosadna priča puna klišeja, usiljeni dijalozi o istim tim filmskim klišejima, i na kraju potpuni fijasko sa otkrivanjem identiteta ubojice. Ako ste mislili pogledati ovaj film zbog osjećaja nostalgije za prvim Vriskom, radije ponovno pogledajte prvi Vrisak.