Conan Barbarin

conan barbika

ovo bi bila super serija,ali film nikako.film je pun bezveznih likova s isto takvom glumom.odmah sam se sjetio thora koji je isto tako napravljen za sesti c razred

Simerijanac

Dečko koji je došao na svet u jeku krvave borbe, preodređen je za velikog ratnika.A kada mu zli Khalar Zym (Stephen Lang), ubije oca, starešinu sela iz simerijanskog plemena, Corina (Ron Perlman), Conan, tada još nejaki dečkić zaklinje se mačem i prolivenom krvlju svojih ubijenih saplemenika da će se osvetiti.Prošlo je 20-ak godina, a Conan (Jason Momoa) je stasao u snažnog, veštog ratnika, koji predvodi gusare zajedno s prijateljem Artusom (Nonso Anozie) u pljačkanju robovlasnika, uz poštovanje principa da 'nijedan čovek ne zaslužuje da bude okovan u lancima'.Sudbina će ga spojiti s monahinjom Tamarom (Rachel Nichols) za kojom traga i njegov stari neprijatelj, koji uz pomoć svoje kćeri, veštice Marique (Rose McGowan), hoće da prolije njenu nevinu krv i tako vaskrsne svoju suprugu i uspostavi natrpirodno zlo kako bi zavlado narodom Hyborije...Remake poznatog akcionog spektakla iz 1982. godine u kojem se proslavio Arnold Schwarzenegger, potpisuje Marcus Nispel, po scenariju koji su zajednički napisali: Thomas Dean Donnelly & Joshua Oppenheimer & Sean Hood, polazeći od likova koje je stvorio američki pisac Robert E. Howard.U produkciju je uloženo $70,000,000 a setovi su odrađeni u obližnjoj Bugarskoj. Radnja obiluje nasiljem, tako da krvi i odsečenih ljudskih udova, ima na sve strane.Naravno da o nekoj ozbiljnoj glumi ovde nema ni govora, jer to i nije potrebno, s obzirom da je radnja iseckana, gde na svakih 10-ak minuta imamo sekvence brutalno krvavih bitaka. Akcione scene nisu loše napravljene (mada CGI efekti i nisu baš na nekom visokom nivou), ali dinamiku filma održavaju isključivo tako koncipirane scene, pa cela priča poprima dimenziju neke ultra-nasilne video-igrice, gde je učinak bolji, ukoliko je broj mrtvih veći.Dakle, iako je 'trust mozgova' angažovan da osmisli celu filmsku priču, očito je da su podbacili na zadatku (a što se vidi još iz početne scene).Kostimi ne izgledaju loše, a i muzika ima prođu (primerena ovakvom žanru). Kada se sve sabere i oduzme, moglo bi se reći da je remake bleda kopija upečatljivpg originala, ali da bi se moglo pogledati, čisto da se napravi paralela ovog što se danas snima, sa nekim akcionim filmovima (mogu ih nazvati i klasicima što da ne) napravljenim pre 20-30 ili više godina.Iskreno se nadam da novog izveštačenog nastavka ipak neće biti, osim ako opet komercijalni faktor ne 'umeša svoje prste'.

Ocjena recenzije: 4.2 Tvoja ocjena: -

cccc

film mi neki li la, ok je film s tim da ga uopće nisam doživio kao film o conanu, nego mi više vuče na igricu prince of persia po njegovoj odjeći, akrobatici i pentranju...polovica priče sasvim dobra, dok je kraj poprilično bijedan...

osrednje

Izbor glumca za ulogu Conana mi je jako dobar mada muški dio smatra da je preljepuškast, no ostalo u filmu mi je jako loše. Nekako je sve površno i dosadnjikavo. Šteta jer mislim da baš u ovom serijalu bi moglo biti potencijala. Ocjena -2.

e markuse

Marcus Nispel covjek koji je kriv za ovako losu "obradu"kultnog conana (upropastio je jos par kultnih klasika)valjda covijek nema pametnijeg posla a ni ideja pa nek mu je sa srecom ...,uglavnom njegovog daljnjeg opusa cu se kloniti a on bi se mozda trebao vratiti reziranju muzickih spotova i reklama ili se jednostavno povuci dosta je zla napravio

Conan

Film osrednje kvalitete. Djeluje nesto kao malo skuplja epizoda Xene ratnice. Jason Momoa je čak odlično odglumio conana! Uz dobrog redatelja, produkciju, radnju i naravno Momoa, nastavak bi mogao biti definitivno isplativ!

solidno

ako je neko gledo ogrinal conana ovo če mu izgledati kao da gleda nekog drugog lika a u ovom filmu sam lik čini pola filma, uglavnom conana koji je ljepuškast i nimalo surov ko original koji barata mačevima ko da je u cirkusu nema ništa s swarzijem koji je bio baš utjelovljenje brutalnosti i sirove snage a to fali. Ostalo je sve na razini gluma ok super snimano i specijanih efekata taman koliko treba bez nikakvih nadnaravnih pretjerivanja, sve skupa gledljivo ali nije conan na kojeg sam naviko

Connan

E pa evo i ovo je izgledano. Prilicno dinamican film,koji nema ,ili ima tek ponesto sa originalnim Svarcenegerovim Konanom.Prica..rodjen u borbi,kao malac vec dozivi smrt oca i svog plemena, i od tada trazi ubicu svog oca,lik glumi negativca u Avataru.Ima film sve elemente Konana, ali nije nista specijalno.Akcije ima,snimljen dobro,gluma nije losa,efekti i koje ima su dobri,ali ja sam navikao da je Konan Konana. Ok,on je sirov, tabadzija,ali nije se ulazilo u bit lika,kao podrazumijeva se da mi znako ko je on.Kao daje oslikana jedna epizoda iz stripa u kojoj on oslobadja lijepu djevu da njena krv ne bude uzeta i da taj negativac ne postane kralj sveeega.Moze se gledati,ali ne ocekujte sada spektakl.Gluma 3+,efekt filma neka trica..Izgledas ga jednom,neces vise garant..