Hanna

Vrlo dobar...

Zanimljiv i nimalo dosadan film! Izvrsna mlada glumica dobro se snasla u ovoj ulozi.Cate briljantna kao i uvijek. Erica ne volim bas kao glumca,ali eto moze proci. Ocjena ++4!

Mlada, a po život opasna

'Adaptiraj se ili umri!', polazna je premisa akcionog trilera, koga potpisuje mladi britanski režiser, Joe Wright ('Atonement'), čime nastavlja saradnju sa mlađanom Saoirse Ronan, devojkom izuzetnog glumačkog talenta.Zasnovana na priči 'Hanna', autora Setha Lochheada, koju je on uz pomoć Davida Farra, adaptirao u zanimljiv filmski scenario, radnja u fokus stavlja tinejdžerku Hannu (Saoirse Ronan).Devojčica je odrastala samo uz oca Erika (Eric Bana) bivšeg agenta CIA i to u divljim predelima Finske.Film dobija svoj zaplet, onda kada Hanna pritisne dugme u kolibi, svesna da je time otpočela svoju osvetničku misiju.Cilj je doći do izvesne Marisse Wiegler (Cate Blanchett), nekadašnje očeve saradnice, s kojom je on širom sveta obavljao zadatke za račun 'Uncle Sama'...Odlično postavljena scenografija, zasluga je bez sumnje odličnog izbora lokacija na kojima su odrađeni setovi (Nemačka , Maroko i snežni predeli Finske).Prateći istinsko putešestvije mlade devojke Hanne, obučene i predodređene za ubijanje svih koji joj stanu na put, film postiže željenu dinamiku.Nekoliko akcionih scena ipak i nisu nešto odrađene, naročito kada dejstvuje Hanna, jer upotreba specijalnih efekata je skoro nikakva, bez namere režije da se postigne prava atmosfera od koje bi porastao adrenalin prosečnom gledaocu.Gluma prikazana od glavnih protagonista je takođe diskutabilna.Eric Bana se očito nije snašao tumačeći lik oca i učitelja, pa tokom celog filma izgleda totalno zbunjeno i smušeno, dok s druge strane Cate Blanchett vidimo ponovo u standardno dobrom glumačkom izdanju, bez obzira što je ovde negativka.Mlada Saoirse Ronan je u kreiranju svog lika evidentno uložila puno energije, vidljiv je mladalački entuzijazam, ali utisak je da uloga profi-ubice i nije baš prikladna njenom glumačkom (scenskom) senzibilitetu.Činjenica da je film ostvario profit od prodatih ulaznica širom sveta (za nekih 3 meseca blizu $60,000,000 prema uloženih $30,000,000 u produkciju), jeste pouzdan parametar da je ovakva filmska priča pronašla svoju publiku.No realno gledano, film me nije posebno impresionirao, mada ni razočarao.Jak prosek u krajnjoj liniji, uz konstataciju da je ovo daleko od recimo, sada već kultnog 'Léon'-a iz davne 1994.

Hanna

Odličan film!!

Osveta

Uh, Darrabban, dolje niže, nije baš shvatio... Priča govori o bolesti. Osveta. Roditeljskoj težnji da svoje želje i ciljeve preslikaju na svoju djecu. Paranoja. Teorije zavjere. Svijetu koji je ogrezao u nehumanost i osobni interes pod svaku cijenu. Doslovce: SVE JE BOLESNO! Curica koja ima svrhu, bez obzira koju cijenu će za ispunjenje iste platiti, bez obzira koliko je odricanja to uvjetovalo, emotivni invalid bez budućnosti. A u sceni kada ubija jelena, spoznaje se da ima dušu. Film ima dušu, no prepoznati ju jako je teško jer mi živimo u svijetu koji za cilj ima nešto drugo. Ako to nije dobra poruka....

Nedoumica

Vizualno je to meni super. Ideja također. I još jedan plus za Saoirse Ronan. Ovo ostalo mi nije baš nešto dobro sijelo. Znao sam otprilike što mogu očekivati, ali ipak me je malo neugodno iznenadio.Nekako mi je na granici.Moglo je to i malo bolje.

Ako ćemo pričati o suštini - solidno !

Ni po čemu nadnaravan, niti se može graničiti sa Kjubrikovskim djelima, ali nadjačava većinu sličnih filmova svoje generacije i polako se svrštava, mada se on već davno tu i nalazi, u gledljive filmove, u filmove za nezahtjevnu publiku i publiku 'potencijalne buntovnike'. Hanna sama po sebi predstavlja spoj dobrih performansa, tako da skidam kapu Saorise i Cate, jer one dokazuju da imaju veze sa Akademijom Filmske Umjetnosti. Stoga, ako ste željne adrenalina, odnosno neke blizu-normalne količine, priuštite sebi Hanu, sa dva N ! :D

Gdje je nestala poanta?

Hanna je kao film zaista neobična kreacija. Negdje na pola puta između art drame i francuskih trilera sa puno kinetičkog stila, a škrtim dijalozima – film će zasigurno polarizirati gledatelje i neki će ga voljeti a neki mrziti. Možda je najatraktivniji adut filma solidan snimateljski rad Alwina Kuchlera koji je radio na fantastičnom Boyleovom “Sunshine”; jer scene sniježnih proplanaka, prostrane pustinje ili napuštenog lunaparka su na mahove zadivljujuće, potpuno pridonoseći specifično-hladnom tonu filma. Vizualna strana filma držat će vas prikovane za sjedala prvu polovicu filma, no onda sve pada u vodu. Naracija uz povremene flashbackove u prošlost ima takve logičke rupe da je jednostavno nemoguće zažmiriti i prepustiti se filmu. Nije ni čudo da je scenarij višekratno prerađivan, a glavna pretpostavka da je Hannin otac, Erik, odgajao i trenirao Hannu da je zaštiti (ili se osveti) jednostavno ne drži vodu. Redatelj Joe Wright koji iza sebe ima nekoliko zapaženih ostvarenja (Atonement, Pride & Prejudice, The Soloist) snimio je, po mom mišljenju, svoj najlošiji film. Wright nedvojbeno zna režirati i postaviti scenu, no zamaskirati ovakve kratere u scenariju ne bi mogao niti jedan David Fincher ili Christopher Nolan. Razočaravajuća je Cate Blanchett u jednoj bizarnoj i stereotipno hladnoj ulozi, zapravo svi negativci su neuvjerljivi – posebno iritirajući je “drag-queen-hitman” Tom Hollander. U ulozi Hanninog oca Eric Bana daje sve od sebe – no mutna motivacijska krivulja njegovog lika ne ostavlja mu mjesta za manevriranje. Ako ništa drugo – Hanna nije posve loš film upravo zbog Saoirse Ronan u glavnoj ulozi. Saoirse je imala tek 16-ak godina za vrijeme snimanja filma i iskreno mogu reći da je pomela svoje glumačke kolege i najbolji dijelovi filma su uvjerljivo tihi, refleksivni trenuci kad promatramo Hanninu fascinaciju vanjskim svijetom. A i u akcijskim scenama impresionira više od većine testosteronom pogonjenih muških akcijskih zvijezda. Na kraju mogu samo izraziti žaljene što Hanna nije ispao onakav film kakav je mogao (i trebao) biti. Spor, hladan, naglašeno artistički sa odličnim snimateljskim radom, (pre)velikim scenarističkim kraterima i logičkim pogreškama Hanna je film koji vrijedi vidjeti barem jednom, i koji će vas možda i iznenaditi (ako isključite logiku i prepustite se generalnom dojmu filma), no čini mi se da će većina ljudi na kraju filma postaviti pitanje a gdje je to netragom nestala poanta? Poanta je - dragi scenaristi i redatelji – ne podcjenjujte inteligenciju prosječnog gledatelja.

Hanna

I ovo sam izgledao prije 10-ak dana nekako. Film je lijepo smisljen,po meni fali mu malo brzine (kao i Stake land,spor malkice),djevocica je odigrala dobru rolu, sve ukupno ni gluma nije losa,meni najscena, ganjanje djevojcice po starom luna-parku. Dosta je dobar film, dijelom neobican,ne sjecam se da sam ovu tematiku vidjeo do sada, ako izuzmemo Nikitu, original, i jos par nekih slicnih pokusaja. Vrijedi gla pogledati,raspon radnje, lokacija, desavanja je raznolik, u mnogome predvidljiv, ali bas to ima svoju car da se uljuljas u radnju kao da sve znas, a film ide..ide :-)..ok je, stvarno ..