Odjel straha

Posebno odeljenje

John Carpenter ponovo se latio režiserske palice. Posledica toga je horor, urađen u staromodnom maniru, a to znači bez prenaglašenih specijalnih efekata, nepotrebnih kvazi-filozofskih dijaloga i usiljenog humora.Zaslužni za scenario su Michael Rasmussen & Shawn Rasmussen.Kristen (Amber Heard) završi u ustanovi za duševno obolela lica (što bi rekli 'u ludari', onako bez pardona), nakon što je zapalila kuću.Tamo upoznaje grupu devojaka.Sve su zbunjene, preplašene, u strahu da odatle neće žive izaći.No Kristen je rešena da se izvuče i izbegne zlehudu sudbinu svoje prethodnice Tammy (Sali Sayler)...Jeziva atmosfera u zatvorenom prostoru, je prepoznatljiv filmski rukopis starog Carpentera.Napetost iz koje izbija strah, neizvesnost koja ubija, sa par bitnih likova u priči prekrivenoj velom misterije (a uz to i možda očekivani preokret na kraju).Mada sama priča ima dodirnih tačaka sa nekolicinom filmova novije produkcije (kao npr. 'Shutter Island'), nesporno je da radnja ima svoje karakteristike, koje prave jasnu razliku u odnosu na ono što smo skoro gledali.Kasting napravljen od nekoliko mladih, zgodnih glumica, predvođenih ambicioznom (a magično privlačnom) Amber Heard je na mestu, jer su devojke uvek pogodne kao meta 'bad guys' u ovakvim filmovima.Ako tome dodamo i solidno glumačko izdanje iskusnog Jared Harrisa (Dr. Stringer), kao svojevrsni glas razuma u priči gde je ludilo svuda, a smrt vreba iz mračnih uglova ogromne, sumorne zgrade, onda dobijamo jedan sasvim prihvatljiv film. Nemoguće je, a ne pomenuti odličnu muziku, koja celu radnju boji u neke tamne, uznemirujuće tonove.Definitivno nisam razočaran (niti posebno oduševljen), iz prostog razloga što je gosn Carpenter odavno dostigao svoj zenit, te je iluzorno očekivati da pod stare dane napravi svoj najbolji film.Najbolji dokaz za to jeste činjenica da mu je ovo prvi film koji je snimio nakon 'Ghosts of Mars', a to je bilo sada već daleke 2001. godine.

sve me strah

nakon neprospavanih noci,jos ksebi nemrem doci.mozda bi tocka na i u filmu bilo da je pocelo svirati-mala fufica je plakala :)

John Carpenter's The Ward

Nerado ovo komentiram ali ovo je jedan od najgorih carpenterovih filmova premda nisam bolje ni ocekivao.Veliki sam njegov fan imam sve njegove filmove kuci cak i duhove marsa ali ovo stvarno nije dobro.Donekle je obraz spasija dobrom rezijom i prepoznatljivim kutem snimanja kamerom ali prica je vec ispricana i predvidljiva.Johne mozda je vrijeme da se povuces.Dovoljno si napravija.

Odjel straha

Bila sam s prijateljem u kino pogledat ovaj film. Dvoumili smo se između ovoga filma i Vriska 4 jer su u to vrijeme bili jedini horori koji su se prikazivali. Film je toliko mračan, usporen i bez ikakve radnje da smo se dvoumili izaći van ili ne nakon sat vremena filma. Odlučili smo da ćemo ipak pogledat do kraja i zahvaljujuć tome moja ocjena za ovaj film je 2, a ne 1. Kraj je spasio film da ne bude baš najgori koji sam gledala, ali definitivno je među 5 najgorih koje sam gledala do sada. Uostalom, ova tema je previše puta iskorištena u filmovima te je u potpunosti nezanimljivo i predvidljivo.

Carpenter se vratio

Dakle, dvije stvari u filmu su stvarno vrhunske. Prva je izgled glumica u filmu, koje su stvarno slatkiš za oči. A druga je režija. U današnje vrijeme kad se sve režira u stilu Michaela Baya i kad su se filmovi sveli na nepregledne akcijske scene, brzinu i buku, lijepo je vidjeti film snimljen na starinski način u kojem se priča i ugođaj polako grade. Carpenter je svakako majstor u tome, i zato mi je žao što su mu utrpali scenarij koji je kopirao "Identity" i "Shutter Island". Pa ako netko nije gledao ova dva gore navedena filma, ovaj će mu biti super! A ovako ostaje nevjerica da su takvo nešto napravili. Na račun ženskih i Carpentera, dajem mu trojku. Inače bi bila čista jedinica.

Preloša kopija Shutter Island

Preloša kopija Shutter Islanda, negledljivo.

Odjeljenje straha

U biti jako zanimljiv film. Trebao bi biti horor, ali nije, nego je jaci psiholoski triler. Radi se o djevojci sa slatkim dupetom (hihi), koju dovode u "ustanovu" jer je zapalila kucu. Tu upoznaje druge cure koja je svaka na svoj nacin osobena,i dovedena iz raznih razloga.Pokusaj bjekstva, neuspjeh, pad morala,do konacnog jako, jako zanimljivog kraja u cijim zadnjim minutama filma se i otkriva citava akcenoza filma. Treba ga pogledati, po misticnosti, ili da bolje kazem krajnjoj nevjerovatnosti mnogo lici na ostrvo straha sa Leonardom Di Kaprijem hehe..