Kung Fu Panda 2

kung fu

od tri pokušaja gledanja, dva puta sam zaspala, a ni prvi dio nisam bolje probavila. ne znam, možda nije u mom stilu al rekla bih da mi je užasno dosadan, nažalost :/ uz to, meni je muzika bila malo iritantna u vidu toga da me nakon nekog vremena upravo muzika i probudila.

Solidan

Malo je prerazvučen za moj ukus, ali dovoljno simpatičan i zabavan da ga se gleda bez napora.

Spoznaja

U nastavku jako uspešnog 'Kung Fu Panda', iz 2008. godine, pratimo dobrodušnu pandu Poa (glas Jack Black), kao člana furiozne petorke zadužene da zaštiti Dolinu mira od svakog potencijalnog neprijatelja, pod budnim okom svog mentora, miša Shifua (glas Dustin Hoffman). Dani bezbrižnog druženja i daljeg usavršavanja kung-fu veštine, biće prekinuti kada se pojavi zlikovac Shen (Gary Oldman), prepotentni paun.Koristeći oružje velike razorne moći, ovaj baja hoće da pokori celu Kinu, a drevnu veštinu kung-fu, da učini potpuno bezvrednom i nepotrebnom...Na krilima uspeha,'Dreamworks' nam donosi i nastavak u kome se akcenat stavlja na razradu karaktera glavnog lika. Jennifer Yuh režira po scenariju Jonathana Aibela i Glenna Bergera, koji su priču okrenuli u pravcu potrage za vlastitim identitetom glavnog junaka.Puno smeha, fino animiranih akcionih scena, smeštenih u seriozno postavljenoj priči, svakako da deluje osvežavajuće svim fanovima ovog serijala.Pored efektno odrađene animacije, istakao bih i zanimljiv izbor muzike (autori John Powell i proslavljeni Hans Zimmer), jer je uzeta u obzir velika tradicija, kao i običaji drevne Kine.Radnja od nešto manje od sat i po, gleda se u dahu, pa tako izvolite pogledati najnovije dogodovštine simpatičnih životinjica kojima je kung-fu način života.

panda2

taman film

fdf