Promatrač

Stanodavac

Juliet Devereau (Hilary Swank) je mlada doktorka zaposlena u službi hitne pomoći u gradskoj bolnici u Brooklynu.Upravo je raskinula s verenikom Jackom (Lee Pace) i očajnički želi da nešto promeni u svom životu. Kako bi potisnula uspomene na zajednički život s bivšim dečkom, Juliet pronalazi drugi stan u starom delu Brooklyna.Vlasnik stana je šarmantni Max (Jeffrey Dean Morgan) koji živi s dedom Augustom (Christopher Lee).U početku se između stanarke i stanodavca razvija prijateljski odnos, ali kada mlada doktorka odbije da to preraste u nešto više, u pravcu neke ljubavne veze, Max otkriva svoje pravo lice...Nastao kao američko-britanska koprodukcija, ovaj urbani triler potpisuje Antti Jokinen koji je time dobio priliku da snimi svoj dugometražni prvenac, nakon napornog rada na TV-serijama i TV-filmovima (režirao je i specijal Eurosonga 2007. godine, kada je domaćin bila Finska).Na pisanju scenarija, režiseru je pomogao Robert Orr ('Savior', 1998.).Odmah da istaknem kako od te saradnje nije ispalo nešto posebno dobro.Sama priča je tanka, veoma predvidljiva, iako je uvodni deo imao solidan potencijal za nešto zapaženije, nešto što ostaje malo duže u memoriji ljubitelja žanra.Ono što nije loše, jeste rad kamere, jer je Guillermo Navarro efektno dočarao željenu atmosferu stambenog prostora u kome mlada doktorka hoće da pronađe malo mira i sačuva svoju privatnost.Nekoliko lepo usnimljenih kadrova, sa izraženim smislom za detalje, malo podižu tenziju, ali to ipak nije održalo pažnju, jer se već od sredine radnja razvodnjava u niz isforsiranih situacija.Kliše do klišea.Mala probrana glumačka postava nije uspela da pruži neke upečatljivije performanse, jer ih je sam narativ znatno ograničio da izvuku neki maksimum iz svojih uloga. Nespretno odrađen kasting, a radi ilustracije, mogu da naglasim kako ostaje nejasno zbog čega je angažovan veteran Christopher Lee, jer je njegov lik totalno minoran u celoj priči.Slaba karakterizacija likova, sve je ostalo obavijeno velom misterije i nekako u nagoveštaju, a sa malo dužim trajanjem taj nedostatak mogao je biti otklonjen.Generalno ovaj triler dosegao je (možda) do nekog slabog proseka, ali žalosno je što nas je medijska promocija u formi trejlera i bilborda, zavarala da se ovde radi o mnogo kvalitetnijem filmu.Time je razočaranje samo veće, pa je onda logično što vam ovaj mlaki triler ni u ludilu neću preporučiti.To bi bilo čisto gubljenje vremena, od nekih sat i po.

Kakav...

...samo glupav film. Početak je još nešto obećavao, jedino što valja je zgodna Hilary Swank.

Totalna nebuloza

Drama? Horor? Triler? Meni ovaj film ne liči ni na jedno od ovog. Baš je negledljiv i užasno dosadan.Mislim da je ključna riječ za ovo - užasno predvidljiv. Samo me zanima što jedna jako dobra glumica kao što je Hilary Swank radi u ovakvim filmovima. Što ju je privuklo ovome ? Sigurno ne zanimljiv scenarij. Dugo nisam gledao nešto ovako loše. Ali, eto jako volim film pa gledam sve što mi padne pod ruku. Mada je ovo bio čisti "mazohizam" prema samome sebi. Slažem se oko svega što su dosad kolege napisale u svojim recenzijama

jako loše

Triler sa Hilary Swank ispočetka djeluje obečavajuće a već nakratko kada dolazi do poznanstva stanodavca odmah se tu daje naslutiti daljna radnja. Stanodavac je nekakav negativac i krije neku mračnu prošlost a pojavljivanje njegova oca - Christophera Plummera to dodatno potvrđuje i ulijeva malo misteriju u radnju ali sve djeluje tako izlizano i otrcano. Nadalje se film pretvara u nekakav erotski triler sa par golih scena Hilary, kao da je redatelj slabašan scenarij i nedostatak zanimljive radnje htio utažiti oči ionako mršave i ne baš seksipilne glumice. Jako predvidljiv film, jako otrcana izvedba, bez imaloo dobre misterije i tako tipičan kraj. Jedine scene koje su imalo bile dobre su pogled na broklinski most - ili koji je već. Ako tražite dobar triler ovo zaobiđite. Ako niste gledali puno trilera i ne smeta vam kliše onda i možete ovo pogledati, mdad i tad sumnjam da će vam se scvidjeti.

-.-

film je dosadan i potpuno neoriginalan!!

-.-