Arthur

Budi muško

U poplavi rimejkova, stiže još jedan.Komedija o razmaženom bogatašu iz 1981. godine, nakon 30 godina poslužila je kao inspiracija da se napravi moderna verzija filmske komične priče, koju režira Jason Winer.Steve Gordon je autor originalnog scenarija, a za današnje vreme, priču je prilagodio Peter Baynham (napisao priču 'Brüno').Setovi su kompletno odrađeni na lokacijama po New York Cityju, a u produkciju je uloženo oko $40,000,000.Arthur Bach (Russell Brand) može sebi da priušti luksuzan život, jer je legitimni naslednik poslovne imperije 'Bach Worldwide' koju gvozdenom rukom vodi njegova majka, Vivienne (Geraldine James).Ali kada Arthurove ludorije i dečji nestašluci budu naglo prekinuti majčinim ultimatumom, momak će morati da napravi izbor od čega će da zavisi njegov dalji život.Suočen sa ozbiljnošću novonastale situacije, Arthur će se osloniti na svog jedinog pouzdanog prijatelja.To je njegova dadilja, g-đa Hobson (Helen Mirren), žena koja brine o njemu još dok je bio dečkić od 3 godine...Mada je lišena nekih većih zaokreta, ova filmska radnja ima svoj tok, koji ide u manje-više prepoznatljivom pravcu.No, ipak teško je osporiti činjenicu da film nije zabavan, jer je na momente baš smešan i poseduje nekolicinu istinski simpatičnih likova koji uspevaju da pridobiju pažnju, pa čak i naklonost publike.Gluma je svakako adut filma.Helen Mirren dokazuje da je glumica velikog formata, jer za nju je svaka nova uloga pravi izazov, tako da i ovde briljantno tumači ženu iz senke, uvek spremnu da se nađe našem Arthuru.A luckasti Russell Brand uopšte nije loš u kreaciji lika plejboja, koji mu je nesumnjivo ostavio prostora za neke dozvoljene glumačke improvizacije.Istakao bih i lik devojke Naomi, koju je sasvim solidno približila gledaocima, talentovana Greta Gerwig, jer deluje potpuno prirodno, kao neka obična devojka iz susedstva.Komika i gegovi su korektno odrađeni, a sami dijalozi možda su mogli da budu malo bolje napisani, u pogledu inovativnosti, svežih ideja, koje bi ispratile moderan način života mladih ljudi.Međutim, posmatrana kao celina, ova komedija je uspela da opravda svrhu svog nastanka, jer nudi dovoljnu količinu lake zabave u trajanju od blizu 2 sata.Stoga, moja preporuka da je gledate, stoji u svakom slučaju.

Vrlo dobro!

Da se razumijemo, ovaj "remake" sigurno nije najbolje komedija koju cete ikad pogledati. Ali je film sasvim pristojan i lako gledljiv i iskače iz normi uobičajene današnje komedije. Glavni glumci (Rusell Brand i Hellen Mirren) su odlicno odradili svoju ulogu, dok su ostali prosječno odradili svoje. Sve u svemu neuobičajena komedija koju vrijedi pogledati.

gledljiva komedija

Izbjegavala sam ovaj film jer su mu davali jako loše kritike, ali zapravo film uopće nije loš. Ima dakako pretjerivanja, glupih scena i lošeg humora, ali film je u konačnici zabavan.

Bogatun

Zanimljivo, romantično, duhovito.Vredi pogledati.

Nije loš

Za film bi se moglo reći da je čista suprotnost Arthurovom ponašanju - pristojan. Naravno, ne može se nositi sa originalom iz 1981., ni po priči ni po količini humora, a svakako ne po simpatičnosti glavnog lika kojeg je Dudley Moore briljantno odigrao. Russell Brand nije loš, no svakako nije ni blizu dobar kao Dudley, ali dobra stvar je što to ni ne pokušava biti. Napravio je svog vlastitog Arthura, i to je pohvalno. A film možda nije nešto pretjerano duhovit, ali je vedar, simpatičan i lako gledljiv. Ocjena: 3.5 od 5.

Dosta solidan film

Iako mi je tih tzv " čestih i predvidljivh komedija na vrh glave" ovo je nešto puno bolje,drugačije i zabavnije od dosadašnjeg...Gluma je sasvim solidna,od Rusella Branda do cijenjene Hellen Mirren ali i do ne dobre Jennifer Garner..film obiluje smijehom,zabavom i cijelo vrijeme će vas držat uz film tako da ovih 110 min će proletit..vrlo simpatičan film..vrlo dobar..:)