Cijena istine

petica!!

super film! preporuka!

Solidno

Zanimljiv film, dobra glumačka postava, dobra radnja fima, za ubiti sat i pol slobodnog vremena. Ocjena 3.5

Lincoln Sedan

Inspirisan bestselerom 'The Lincoln Lawyer', Michaela Connellyja, John Romano je napisao scenario za još jedan tzv. sudski triler, dok je režija poverena multitalentovanom Brad Furmanu (pisac scenarija, producent, a režira i muzičke spotove).U produkciju je uloženo nekih $40,000,000, a snimanje je odrađeno na lokacijama Los Angelesa.Mickey Haller (Matthew McConaughey) je pronicljivi advokat koji umesto advokatske kancelarije locirane na nekom prostranom bulevaru L.A. slučajeve za odbranu raznovrsnih kriminalaca, priprema u svom automobilu – lincoln sedanu.Kao vešt manipulator, sklon je nagodbama s javnim tužiocem, što uglavnom odgovara manje-više svima (država zatvara krimosa, ovaj dobije blažu kaznu, a advokat skroman honorar).Kada ga angažuje bogata porodica s Beverly Hillsa, da zastupa mladog plejboja, Louis Rouleta (Ryan Phillippe) optuženog za silovanje i pokušaj ubistva, Mick tokom sudskog procesa shvata da je izigran i mimo svoje volje ubačen u prljavu igru...Nakon nekoliko komedija za razbibrigu, McConaughey ponovo u ozbiljnoj dramskoj ulozi, gde nas uverava da je u podžanru sudskih trilera, 'kao u riba u vodi'(setite se odličnog 'A Time to Kill' iz 1996.).Činjenica da on dobrim delom vuče konce čitave radnje, ali isto tako vredi istaći solidne epizode proslavljene Marise Tomei kao njegove bivše supruge i sudije, Maggie McPherson i posebno lik, jake žene iz senke - Mary Windsor, koju izvrsno tumači veteranka Frances Fisher.Od muških sporednih likova ponovo briljira Michael Peña, koga vidimo na kratko kao nevino zatvorenog čoveka, dok je uloga koju ima William H. Macy, čini se nedorečena, jer lik istražitelja Franka Levina objektivno ima 'malu minutažu', pa time ostaje u pozadini ključnih dešavanja tokom trajanja filma (mada je njegova frizura i neki mladalački 'look' pravo osveženje za mene). Generalno sam film ne donosi ništa novo, epohalno, osim možda prikaza relacije advokat-klijent, na jedan drugačiji način - kroz sukob dveju ličnosti sličnih pogleda i sličnog načina razmišljanja.Kamera je odradila posao sasvim korektno, posebno kad je reč o scenama u sudnici, a nije loše ispalo ni u automobilu.Zaključak je da se film može gledati, jer nudi dovoljnu količinu fino osmišljene zabave u trajanju od nekih dva sata.

Ocjena recenzije: 4.83 Tvoja ocjena: -

The Lincoln lawyer

Početak filma je zaista zanimljiv i napet. Kasnije se sva malo razvodnilo ali sve u svemu film za 'ubiti' dva sata slobodnog vremena.

Lincoln lawyer

ispocetka mi se film dosta svidio ali s vrimenom gubi konce i zavrsava jako predvidljivo na kraju.Film je gledljiv za nezahtjevnu publiku ili one koji vole kombinaciju sudskog film s malo akcije.Sve u svemu steta mogao je ispast dobar film al po mom to ipak nije.ocjena 3 od 5

Uživancija od filma

Ovo je meni jako dobar film. Jedan od boljih trilera u zadnje vrijeme. Matthew je jako dobro odglumio.

pero laka kategorija

Film drže dobri glumci, priča nije loša ali onda upada u jeftina rješenja, sve u svemu film je za nezahtjevne gledatelje.

Dobar

Film ima nelogičnosti i donekle slab završetak, ali svakako je bolji od velike većine naslova s današnjeg kino repertoara. Tema je zanimljiva, scenarij solidan, glumačka ekipa odlična, i zbog toga se film gleda s lakoćom. Ocjena: 3,5 od 5.