Sanctum

Podvodni lavirint

Zasnovano na istinitoj priči Andrewa Wighta, koji je bio dva dana zarobljen u pećini sa još četrnaest ljudi, tokom ronilačke ekspedicije u Australiji.Wight je preneo sopstvena iskustva, koje je potom John Garvin pretočio u filmsku priču.Smeštena u Esa-ala pećinama u južnom Pacifiku, grupa odvažnih ronilaca istražuje najlepši i najnepristupačniji, čudesni podvodni svet.Na čelu ekspedicije je iskusni Frank McGuire (Richard Roxburgh), a ubrzo mu se pridružuje i njegov 17-godišnji sin, Josh (Rhys Wakefield), kao i glavni finansijer celokupnog istraživačkog poduhvata, Carl Hurley (Ioan Gruffudd) u pratnji verenice, Victorie (Alice Parkinson).Kada tropska oluja zatvori izlaz iz pećina, ronioci su prinuđeni da se bore za goli život...Vizuelno jako atraktivan film, jer su odabrane egzotične lokacije u Australiji i Meksiku, koje su poslužile kao verna replika pomenutih pećina.Režiser, Alister Grierson ('Kokoda' solidan ratni film iz 2006.) uglavnom je uspeo da nam dočara atmosferu lepe, gotovo netaknute prirode. Međutim, ono što fali jeste malo studioznije koncipirana filmska priča, sa dubljom karakterizacijom glavnih likova, zbog vidljivo nametnute patetike (naročito na kraju).Ovako,gledaocu se samo ostavlja mogućnost da nasluti, kakve su živote vodili likovi koji pokušavaju da se izvuku iz teške situacije, kada su im životi direktno ugroženi.Dakle, priča je nekako nedorečena, a na kraju suviše razvučena, kao da su filmadžije imale nameru da nas zapljusnu bujicom emocija.Mada je film dobro prošao u komercijalnom pogledu, jer je sa budžetom od oko $30,000,000 zaradio (od projekcija širom sveta) blizu $109,000,000 ipak je reč o solidnoj avanturi, koja je ipak dosegla do granica prihvatljivosti.Shodno tome, film se može i gledati, ukoliko baš imate vremena na pretek ili ste strastveni ljubitelj reality show programa, poput recimo 'Survivora'.

Veeeeeelika rupetina

Ovo je za mene jedan osrednji film. Mogao je ispasti i bolji, ali moglo je i gore.Bez obzira što je James Cameron jedan od producenata, nisam imao velika očekivanja.Da se je angažirao recimo kao recimo, jedan od scenarista, vjerovatno bi dobili i bolji rezultat. Ovako je njegovo ime poslužilo kao svojevrsni "mamac" za gledatelje.Solidno,i ništa više od toga.

Ne bas

Od imena kao sto je James Cameron ocekiva se inace vise. No, ruku na srce - iz bilo kojeg filma ili bilo koje price koja se bavi radnjama u spiljama i vodama pod zemljom zaista ne mozemo traziti spektakle.

dosadno

samo ću ovo napisati booooooooooooooring!!!!!

Katastrofa

S obzirom da sam prije par mjeseci gledao avatara naravno i puno vas mislio sam da ce ovaj film biti barem upola dobar, a vec znate kako to vec obicno zavrsava! pola sata ovog filma bilo je i previse. Ocjena: ,bez ocjene!!!

Sanctum

Dobar film. Nije vrhunski ali uspjeva zaokupiti pozornost. Pomalo klaustrofobičan.