Paul

Ugodno iznenađenje

Moram priznat (malo me sram) da za ovaj film nisam ni čuo dok mi slučajno nije došao u ruke. Sjećam se da nisam imao ništa za radit (vani je padala dosadna kiša) pa sam odlučio potrošit vrijeme uz TV i ovaj film :) Kako nisam imao nikakvih saznanja o filmu (tko su glumci, radnja filma..) mogao sam bez predrasuda uživati. Prvi šok koji sam doživio je bio taj kad sam vidio da glavne uloge tumače legendarni dvojac Simon Pegg i Nick Frost. Obožavam ovu dvojicu i znam da me ne mogu razočarat (moram spomenut legendarni film ''Noć glupih mrtvaca'') pa sam znao da me čeka ugodnih sat i četrdeset minuta. Film osim što je zabavan, ismijava neke ljudske opsesije. Tu pogotovo mislim na vjeru (da se razumije, poštujem sve vjere i svačiji izbor, ali mi smeta to što su neki fanatici toliko zatvoreni da ni kad im predočiš dokaz ne shvaćaju nego to osporavaju, a za sve neobjašnjeno - pripisuju Bogu). Ona scena u kamperu (gdje se Paul otkriva Ruth) je toliko smiješna, a ima toliko snažnu poruku da sam je odvrtio par puta!! Kraj filma mi je također totalni BUM. Koji obrat, a Sigourney Weaver nitko ne može nadmašiti :) Film me oduševio i svakako preporučujem da ga pogledate.

ssssss

film na početku puno obećava,ali poslije tone ko titanik,jednostavno srednja žalostt...

Jako zabavno!

Duo Pegg i Frost je nešto najbolje što se dogodilo filmskim komedijama u najmanje 20 godina. Paul je još jedan u nizu njihovih laugh out loud komedija koje se odlikuju inteligentnim,ali vrlo smijesnim humorom.Doduše Paul je vidno slabiji film od njihovih predhodnih NOĆ GLUPIH MRTVACA i EKSPLOZIVNIH MURJAKA u kojim su surađivali sa vrlo talentiranim redateljem Edgarom Wrightom.Međutim i bez Wrighta su stvorili vrhunski zabavnu komediju.

Paul

Jedan od boljih filmova svoje vrste. Glumačka postava je vrlo dobra i ona je zapravo cijeli film, za razliku od drugih filmova. Pogledao sam ga, oduševio se i došao ovamo... Definitvno, preporuka za pogledati! 4,1/5

Pegg i Frost !!!

Simon Pegg i Nick Frost!!! Pametnome dosta. Nakon nekoliko komičarskih remek-djela (Shaun of the Dead, Hot Fuzz) Pegg i Frost se vraćaju sa filmom Paul. Uvijek genijalni i originalni scenariji Pegga ni ovaj put nisu razočarali. Iako ovaj put nije pisao u paru sa Edgarom Wrightom, to se uopće ne primjećuje. Film nije ništa lošiji od Peggovih i Frostovih prijašnjih filmova i preporučio bih ga svakome tko se želi dobro nasmijati!

Bliski susret smešne vrste

Saradnja dvojice drugara, nastavlja se u avanturističkoj komediji koja nam govori da i najluđi snovi mogu postati istinski, pravi.Dva zagrižena fana naučne fantastike, Graeme Willy (Simon Pegg) i Clive Gollings (Nick Frost) stižu iz daleke V.Britanije, s namerom da obiđu sva važna mesta na tlu USA, gde se stvarala istorija NLO-a i svega ostalog što je ostavilo trag postojanja neke vanzemaljske civilizacije.Na putovanju će doživeti bliski susret s Paulom (glas pozajmljuje Seth Rogen), simpatičnim vanzemaljskim bićem, koji gostuje na Zemlji već nekih 60 godina (od 1947. godine).Pokušavajući da mu pomognu da bezbedno ode svojoj kući, ova neobična družina uvaljuje se u niz urnebesnih avantura... Renomirani 'Universal Pictures' uložio je samo $40,000,000 u produkciju filma, koji na duhovit, zabavan način tretira tako ozbiljne teme, poput postojanja vanzemaljaca ('jesmo li sami u svemiru') ili tajnih vladinih (američkih) projekata o high-tech naoružanju.Ide sa čak i do same granice dobrog ukusa, jer ovde imamo i sukob dijametralno suprotnih mišljenja o tome kako je sve nastalo, zahvaljujući liku smerne, verski zatucane hrišćanke Ruth Buggs (Kristen Wiig) i naše vanzemaljske sveznalice sa svojim ateističko-naučnim stavom.Poseban kvalitet filma je što Paula vidimo kao lika sa manama (iako je došao iz naprednije civilizacije) koji je tokom boravka među ljudima, pokupio dosta loših navika od Zemljana (recimo sočne psovke, cuga i pljuga). Greg Mottola ('Superbad') je angažovan da režira, čime je nastavio uspešnu saradnju s Rogenom.Najbolja stvar u vezi filma jeste sama priča, koju su zajednički napisali Pegg i Frost, pošto su prethodno iskusili zajedničko proputovanje kroz prostrani američki zapad.Koristeći neke stvarne dogodovštine sa putovanja, za stvaranje jedne gledljive filmične priče, postignuta je željena realističnost, ma kako to čudno izgledalo u komediji sa SF-tematikom.Gluma je odlična, počev od glavnih likova pa sve do sporednih likova (posebno briljira Jason Bateman u sjajnom tumačenju agenta Zoila), uključujući i Rogenov glas koji liku vanzemaljca daje poseban šmek, dok ga gledamo kao tipa koji je toliko toga preturio preko glave.Izvanredna komedija, sa fantastičnim scenarijem, veštom režijom, definitivno se može svrstati u kategoriju filmova koje morate pogledati!

Dobar!

Frost i Pegg - ne može biti loše. U odnosu na hrpu tzv. komedija kakve nam danas dolaze iz Hollywooda, ovaj je film odličan. Smislena priča, par jako dobrih fora, simpatični likovi... Dobra kombinacija za ugodno potrošenih 90 minuta.

ništa naročito, ali zabavno

Film ima svojih originalnih trenutaka stoga ako vam dođe pod ruke pogledajte. Zabaviti će te se!

ET-ov napuseni buraz ajmoooo

Nick Frosta i Simon Pegga sam zavolio jos od Shaun of the Dead, općenito volim britanski humor naravno nemislim na Mr. Beana vec nesto tipa „Mućki“, ako volite takve filmove Paul će vam bit ok. Paul je priča u kojoj dva frenda štrebera dodu u SAD na Comic Con i obilazak svih poznatih UFO lokacija i na putu nalete na Paula, Paul (Seth Rogen) je vanzemaljac koji je bio zatocen u Area 51 zadnjih 40-tak godina i na kraju odluci pobjec. Najsmjesniji dio Seth Rogena je njegov glas, pa je svoju ulogu Paula odlicno odglumio, u sporednoj ulozi Jason Bateman je odglumio drzavnog policajca, Cia-e pojma nemam za kog radi, ali je svoju sporednu ulogu obavio odlicno. Priča filma je vise manje ok, malo mi je smetalo a moguce da ce i ostalima koliko se publici namece borba Ateista i Opcenito vjera u Boga, ali i preko toga se predje, svakako pogledajte film jer je urnebes, ocjena domarskih 6/10

Za izgubiti 90minuta

Ukoliko neznate što ćete raditi sljedećih 90 minuta onda slobodno možete pogledati "Paul". Iako nije toliko senzacionalan ima svojih trenutaka te Vas može zabaviti. Ipak priča mi je nekako nedorečena, te se može primjetiti da je u ovaj film nije uloženo dovoljno novaca.