Cigla

ciglast

Vrlo, vrlo zanimljiv film. Preporučila bih ga svima za pogledati zbog nesvakidašnje fabule i realizacije. Nije precijenjen, zaista je inovativan. Zabavan, u svakom slučaju.

Poslastica za prave filmofile

U moru remakeova i blockbustera kojima nas holywoodske glavešine bombardiraju zadnjih desetak godina tu i tamo se nađu hrabri filmaši koji odluče snimiti nešto drugačije...Pritom ih nije briga za reakciju publike i/ili kritike,iako su ovi drugi najčešće zadovoljniji.Tu i tamo su zadovoljene obje strane...Primjerice u slučaju remek djela Biti John Malkovich,po meni najluđeg i najorginalnijeg filma u povijesti. CIGLA je briljantan hommage film noiru snimljen u artističkom štihu.Svi elementi žanra su tu...Fatalne dame,krimosi,zamršena radnja,antiheroj koji pokušava preživjeti u mračnom i nasilnom svijetu te britki dijalozi.Redatelj je odlučio biti orginalan te je smjestio priču u srednju školu.Josep Gordon Levitt je briljantan u ulozi cinicnog antiheroja,a odličan je i ostatak glumačke postave.Radnja je konstruirana u stilu romana no poprilično je zamršena,treba se dobro koncentrirati da se povežu imena sa likovima,zapleti i podzapleti.Napetost je prisutna kroz cijeli film,kao i crni humor te nekoliko bizarnih,ali vrlo zabavnih scena tučnjave.Istina,ruku na srce,sama priča je nerealistična...Gangsterski obračuni u srednjoj školi!!!...Malo sutra.Međutim,na to ne treba obracati pozornost.Jeli Harry Potter realniji?Svakako,Cigla nije perfektan film,međutim pozornost treba staviti na orginalnost,inteligentnu priču i intrigantne likove.Ciglu prvenstveno preporučam filmofilima jer smatram da će oni cijeniti orginalnost i jedinstvenost ovog uistinu drugačijeg filma.

srednja žalost

u potpunosti se slažem s mjesečevim šetačem, film nema veze s realnošću, aj još početak sasvim ok, al kad se počelo zapetljavati i otpetljavati, bježiiiii tog nema ni u famoznom SAD - u.

Nerealno