Ja sam broj četiri

Gledljivo i ništa više od toga

Ma nije ovo baš tako loše. Može mu se dati prolazna ocjena. Kakvih sve sličnih teen filmova ima, ovo još i može proći. Pravi 'pop-corn' movie. Pa čim vidimo da iza projekta stoji Michael Bay - pa znamo otprilike što se može očekivati. Zato se nisam puno ni razočarao. Timothy Olyphant ????? Ovo nisu filmovi za njega. Još uvijek mu je bolje držati se serija.

Tinejdžer sa planete Lorien

John Smith (Alex Pettyfer) je tinejdžer koji je došao na majčicu Zemlju s planete Lorien, pošto je on kao jedan od devetoro dece uspeo da preživi nalet svirepih momaka, znanih kao 'Mogadorians'.Na našoj lepoj planeti ima ličnog čuvara, Henrija (Timothy Olyphant), s kojim se seljaka po Americi, stalno menjajući vlastiti identitet, kako bi pobegao zloglasnim Mogadoriancima (valjda se tako izgovara-piše, da ih ne uvredim).Dolazak u mali gradić Paradise, u američkoj saveznoj državi Ohio, biće prekretnica u životu mladog Johna, jer će upoznati slobodoumnu, lepu Sarah (Dianna Agron).Zašto je to tako bitno...pa poznata stvar je da bića s Loriena kada se zaljube u osobu suprotnog pola, onda je to izbor za sva vremena... Michael Bay producira teenage-SF akciju, koju je režirao D.J. Caruso, po osnovu romana ' I Am Number Four', od autora: Jobie Hughes & James Frey.Adaptaciju scenarija odradili su: Alfred Gough, Miles Millar i Marti Noxon.Radnja ima dobar vizuelni aspekt, ali je lišena neke ozbiljnije dublje priče.Bayov uticaj je evidentan, s obzirom na činjenicu da su akcione scene jako dobro napravljene, zahvaljujući upotrebi CGI efekata.Većim delom radnja filma je monotona, pomalo spora, da bi tek u zadnjih 25-30 minuta dobili žestoku akciju od koje raste nivo adrenalina. Glumačka podela se nije pokazala kao baš neko dobro rešenje, iz razloga što mladi Alex Pettyfer veoma 'plastično' tumači glavni lik, bez nekih uverljivih emocija.Takođe je podbacio i Timothy Olyphant koji nije pokazao pravi smisao postojanja lika Henrija, čuvara broja 4, zato što izgleda kao neki čangrizavi matorac koji stalno drži pridike svom sinu.Mlada Dianna Agron, realno jedina je svetla tačka u tami od glumačkih izdanja koje smo videli kroz ovaj film, jer cura deluje prirodno, pomalo zavodljivo i pre svega izgleda kao osoba koja zna šta hoće od života.Može se reći da je režiser solidno obavio svoj deo posla, no iz ovakve šupljikave priče, koja podseća na 'Twilight', kao i još neke teenage-serije,(npr. 'Roswell'), objektivno nije se moglo više izvući. Za nešto više od 3 meseca prikazivanja, film je zaradio samo u USA, preko 55,000,000, pa će po svemu sudeći da se finansijski isplati.Publika koja se može poistovetiti s likovima iz filma, nesumnjivo su srednjoškolci i osnovci (viši razredi), ali se postavlja opravdano pitanje:'a šta je s nama ostalima?'.Utisak je da smo prevareni i naravno razočarani ovim filmom, koji je pratila više nego pristojna medijska pompa.

Klišej na klišeju

Ovo je must-see za sve one koji nisu gledali serije ili filmove poput "Dawson's creek", "Beverly Hills", "Smallville", "Twilight" i slično, a zanima ih o čemu se u njima radilo. Ovaj film je bez imalo srama ukrao sve što se ukrasti dalo iz gore navedenih naslova i smiješao u jednu glupu, loše napisanu i još gore režiranu cjelinu. Ako ste stariji 13 godina, držite se podalje od ovog filma. Da je bar meni netko dao taj savjet prije nego što sam ga pogledao!

žešče sranje

kak netko uopce može napraviti ovakav glup film? ustvari to ni nije film,to je crtić,,zar se takav film sa supermoćima može svidjeti nekom odraslom? to je film za djecu,znanstvena fantastika i te spike,ne kužim u cem je fora u takvim filmovima kad nema ni trunke realnosti

Molim bez nastavka

Prekrasne glumice, površna prića, pomalo pretenciozno. A kraj sugerira na to da ćemo gledati bar još 5-6 nastavaka. "I Am Number Four" II, "I Am Number Four" III, "I Am Number Four" IV...

SOLIDNO

Mozda smo se ovaki filmova nagledali i prije ali bez obzira na to film je dobar i drzi vas uz televizor do samog kraja. Vrlo dobro.

Još jedno Bayovo smeće...

Michael Bay je producent pa znamo da specijalni efekti višestruko nadmašuju bilo kakvu radnju, što doduše i nije teško kada imate ovako plitak i glup scenarij pred sobom. ‘I Am Number Four’ je zapravo reciklaža svih popularnih fimova i serija koje smo već gledali (od izravno spomenutih ‘X-Filesa’, preko teen serijice ‘Roswell’ na koju i najviše podsjeća stilom pa sve do ‘Terminatora 2’ gdje John Connor također ima svojega čuvara) i ne donosi apsolutno ništa novo, već služi kao izravno “dodvoravanje” mlađoj publici na koju i cilja. Jer nije lako progutati skoro 2 sata besmislenog SF teen filma u kojem su pokretači radnje specijalni efekti, kako to obično i biva u Bayovim filmovima. Pridodajmo tome katastrofalnu (bezizražajno jednaku) glumu glavnog glumca Alexa Pettyfera, samo lošu glumu Olyphanta koji je bolno prosječan glumac s briljantnom serijom u opusu (‘Deadwood’), te bolju od ostalih Diannu Agron i dobili ste film koji je zamišljen kao početak novog serijala u kojem će Bay pokušati nabacati što više specijalnih efekata, što manje smislene radnje i pritom zaraditi hrpu novaca. Jedino čega se treba bojati je nastavak ovog neoriginalnog i lošeg ostvarenja!

Ocjena recenzije: 2.6 Tvoja ocjena: -

Bombončić za kišne dane

Film me oduševio. Ukratko, svidjelo mi se što nije predvidljiv. Nisam sisorasna curica niti imam 18g. Pravi sam filmofil i za mene ovaj film ima sve. Vrhunska razonoda :)

Ja nisam peti :-)

Pregledao. Kako mrzim pisati o necemu gdje se citava radnja oslanja na specijalne efekte.Film je gledljiv,a nekako me podjeca na mix ovih novih SF filmova sa golobradim momcicima i sisorasnim curicama. Tema filma/prica/fabula je u redu.Odvijanje radnje se slaze sa knjigom,dobrim dijelom,ali svaka scena pokusava da da kulminaciju filma,pa i pola filma cak. Kao da svaka jaca-duza scena treba da nam da odgovor da mi kazemo..ma jesi vidjo ti to..A meni je to djelovalo,kao da je reziser pokusao na silu napraviti mega hit. Vjerujem da ce se gledati,i da ce naci mjesto na svojoj listi u svijetu,ali da ima posebnosti koji bi ga izdovjili,pa ne bas. Ah sto me podsjeca na SKakaca. Dobro,idemo dalje,omladina,do 18 godina ce ga dijelom i prihvatiti,a dijelom nece,zavisi ko je kako raspolozen,obrazovan,nacitan,i ko voli koji zansr. Ja volim SF,i ja ga gledam od-do. Da moram pred nekim auditorijem da ga ocjenjujem,ne bih,ali pred vama drage kolege rado :-), stoga evo jedna poucno-vaspitna 3.5..biti ce drugi dio bolji :-)