Nemogući susret

Bez plana

Prvi dio filma funkcionira fantastično, ima taman dovoljno znanstvene fantastike, a onda se sve raspadne dosta neuvjerljivo kao da stalno ponavljamo isto gradivo,površno, predvidljivo.Emily Blunt jako simpatična. Preloša glazba i režija. Ocijena 2

Big brother nas gleda

Film koji nema logike, a jedina uvjerljivost proizlazi iz očite privlačnosti glavnih likova. Dopast će se svim romantičnim dušicama, a malo manje zagriženim sf fanovima. Ono što posebno bode u oči kod radnje je koncepcija prema kojoj neki ljudi u odijelima, sa nepoznatim šefom na čelu, kroje ljudske sudbine. Može li mali čovjek išta promijeniti? Tipičan holivudski kraj, dakle boy gets girl, a jesu li živjeli zauvijek sretno, to je već za neku drugu kinematografiju.

Biro za Prilagođavanje

Zasnovan na kratkoj priči kultnog Philipa K. Dicka, 'Adjustment Team', George Nolfi je adaptirao scenario i potom snimio debitantski film, prihvativši se i uloge jednog od producenata.Radnja u fokusu drži, mladog i harizmatičnog političara Davida Norrisa (Matt Damon) ozbiljnog kandidata za Senatora.Naizgled slučajan susret s lepom balerinom, Elise (Emily Blunt) u muškom toaletu, promeniće mu prioritete u životu.David se zaljubljuje u Elise, ubeđen da je ona 'ono nešto što mu fali' kako bi mu život bio u potpunosti ispunjen.No misteriozni članovi Biroa za Priloagođavanje daće sve što je u njihovoj moći da razdvoje dvoje mladih ljudi, jer postoje neki viši interesi - od značaja za opstanak ljudske civilizacije...Sniman na lokacijama po New Yorku, sa budžetom od nekih $50,000,000 za produkciju, film je može se reći opravdao očekivanja kako publike, tako i uvek oštrih kritičara.Svojevrsna mešavina romantične drame i akcionog trilera, sa nenametljivo ubačenim CGI efektima, čime dobijamo malo i SF elemente, ima za rezultat jedan bez sumnje, odličan film. Zanimljiva (pomalo intigantna) priča koja obrađuje temu ljudske sudbine (da li nam je već skrojena ili mi sami tu možemo nešto da napravimo) oslanjajući se na dvoje glavnih protagonista između kojih postoji takva hemija (njihovi pogledi govore više od samih dijaloga) da se prosto čovek zapita da li je reč o uverljivoj glumi ili je tu bilo možda i nešto više.Fina režija, sa puno kadrova (prolaz kroz mnoga vrata) koji se brzo smenjuju, dajući dinamičan tok radnji.A u suštini imamo borbu za ljubav i naklonost voljene osobe, bez obzira kolika cena mora da se plati, čime priča uranja u jasne romantične tonove.Sve pohvale za režisera-debitanta, koga smo ranije upoznali kao vrsnog scenaristu ('The Bourne Ultimatum').Ocena za ovakav film neka bude maksimalna, pa stoga preporučujem ovakvo sveže, pitko filmsko štivo.

Ma joj

Film je na pocetku nesto kao matrix a sto film ide dalje razvodni se dobrano! Za manje zahtjevne gledatelje.ova vasa ocjena od 4.33 je stvarno pre pre pre velika!!!

zanimljivo

Išao sam pogledati ovaj film u kinu, a da sam samo znao da u njemu glumi Matt Damon i da je nekakav SF/fantasy ala Inception. I ugodno se iznenadio. Zajedno s glavnim likom otkrivamo što se događa oko njega. Najbolje je znati što manje radnje prije gledanja. Kraj je malo predvidljiv, ali sve skupa film ostavlja jako pozitivan dojam.