Put osvete

Osvetnik iz pakla

Nakon zajedničke saradnje na projektu 'My Bloody Valentine 3D', Patrick Lussier i Todd Farmer, nastavljaju da udruženim snagama osvajaju svet, dajući ovoga puta filmskoj publici, nešto drugačiju priču. Inspiraciju za snimanje ove akcione road-avanture, pronašli su iz filmova s kraja 60.-ih, kada su jurnjava brzim automobilima, uz žestoku pucačinu i makljanje s 'bad guys', jednostavno bili obavezni sastojak svakog akcionog filma koji pretenduje da se nametne prosečnom gledaocu. John Milton (Nicolas Cage) napušta pakao, progonjen užasnim gnevom da osveti smrt svoje kćeri (od koje se potpuno otuđio) i da proba spasiti svoju unuku iz kandži tajanstvenog kulta koje predvodi psihopata Jonah King (Billy Burke).No za takav poduhvat, ima na raspolaganju samo 3 dana, pre no što u noći punog meseca sledbenici satanističkog kulta, žrtvuju njegovu unuku koja je samo nedužna beba...Ponovo gledamo Cagea u jednoj nadrealnoj, adrenalinom nabijenoj priči, gde njegova sposobnost da kreira lik ludaka koji se nemilosrdno obračunava s neprijateljima, dolazi do punog izražaja.Dodatni začin u celoj avanturi, jeste pojava konobarice, prave lepotice Piper, kojoj je nesebično pozajmila svoje lice i svoj stas, mlada dugonoga plavuša (zar treba nešto više reći) Amber Heard.Vredi pomenuti i angažman iskusnog Williama Fichtnera, u roli famoznog Računovođe, koji s ogromnim entuzijazmom odrađuje svoj posao (malo me podsetio na rolu iz 'Prison break').Niz akcionih scena odrađeno je onako s merom, zanatlijski, naročito kada se radi o besomučnoj jurnjavi po putu, gde se tačno zna ko šta radi, pa se može konstatovati da su CGI efekti iskorišćeni taman koliko treba.Osnovni nedostatak filma je ipak, pomalo neubedljivi scenario, koji sadrži nekoliko tipičnih kliše situacija (npr. znao sam da će Piper da se razočara u svog verenika).Bez obzira na to, film forsira svoje fore provlačeći komičnu crtu tokom trajanja cele radnje, pa i zahvaljujući šarmu glavnih likova uspeva da održi pažnju sve do samog kraja (koji je naravno totalno ludilo, da ne kažem - jedno veliko buuuum).Kako nisam imao prevelika očekivanja od filma, mogu da kažem da generalno gledano, film ima prođu, jer pruža sasvim dovoljnu količinu lake zabave, a što je ovakvom filmskom žanru nesumnjivo i osnovna svrha postojanja.

Ništa posebno

Nicholas Cage izgleda da sa svakim novim filmom gubi malo po malo od svog ugleda kojeg je zaradio proteklim radom. Obavezno na jedan dobar film dolaze - 2 ili 3 loša.Mora da je stvarno pritisnut velikim problemima kad se odlučuje snimati ovakva djela. Film je stvarno promašaj !!!! Želim mu više sreće pri odabiru slijedećih projekata:

Bezveze

Dao sam mu visoku ocjenu, dvojku, čisto na račun ove ženske.

Nije film za svakog..........

ok film ništa specijalno, dobra zezancija.... ima akcije koliko god hoćeš, a i smiješnih trenutaka...... gledat u 3D-u

Put osvete..ma daj!

Nikolas Kejdz sve vise i dublje zalazi u vode paranormalnih filmova.I ovo ostvarenje je nabrijano i delikatno za raspravu.Uglavnom,on je glavni "heroj",a film je glavni shit.Izgleda da on pokusava pred kraj svoje karijere (dok ima jos kose i moze glumiti tabadzije),uzeti sto vise para..ne bih dalje komentarisao.