Guliverova putovanja

Ostrvo Liliputanaca

Nakon dva animirana filma, Rob Letterman se latio režije komedije, zasnovane na klasiku 'Gulliver's Travels' od autora Jonathana Swifta.Adaptaciju literarnog štiva u filmsku priču, odradili su Joe Stillman i Nicholas Stoller ('Yes Man').Glavni lik je neostvareni pisac, Lemuel Gulliver (Jack Black) koji je najobičniji raznosač pošte u uglednoj novinskoj kući.Kako bi impresionirao šarmantnu novinarku Darcy Silverman (Amanda Peet), Gulliver se prijavljuje za putovanje na Bermudski Trougao.Na putovanju brodom doživljava havariju usled strašne oluje i završava na ostrvu naseljenom sićušnim ljudima, koji sebe nazivaju Liliputanci...Za potrebe snimanja utrošeno je ogromnih $112,000,000, a lokacije su pronađene po Engleskoj (tako npr. Blenheim Palata u Oxfordshire, simulira kraljevsku palatu Liliputanaca).Upotreba specijalnih efekata je opravdana i sasvim solidno odrađena.Angažovana je renomirana glumačka ekipa, predvođena poznatim komičarem Jack Blackom, kome je ovakva uloga baš po meri.No Jack je pružio otprilike ono što se i očekivalo od njega, dakle, glupira se, pravi grimase, detinjast je onako kako samo on ume da bude. Problem je što je kompletan scenario isključivo prilagođen njegovom načinu glume, tako da su svi ostali likovi ostali skrajnuti u drugi plan.Prava šteta, jer je time bitno umanjen kvalitet ove komedije, koja je realno posmatrano, koncipirana pre svega za dečiji ukus. Možda je to glavni razlog kraha na bioskopskim blagajnama, ako imamo u vidu da je film inkasirao tek blizu skromnih $43,000,000.Usiljen humor, nešto otrcanih gegova i predvidljive fore i fazoni, ipak je sve to suviše malo za ovako ambiciozno zamišljen filmski projekat, sa tolikim ulaganjima.Kao i ogromna većina publike i ja sam ostao duboko razočaran, nakon odjavne špice, jer je ovo već drugi film (nakon 'Year One') u kome se gos'n Black nije proslavio.

Guliverova putovanja

Jedan od filmova koje nisam direktno "nabavio", nego sam sacekao da ga gledam online. Naravno, Bleka nikad ne shvatam ozbiljno, pa i da glumi sa Morganom Frimenom ili Klintom Istvudom, tako da i od filma nisam ocekivao nista spec. Ali uz shvatanje da je ovo djecije/obiteljski film, pronasao sam finu zabavu. Nasmijao sam se fino nekoliko puta, nekoliko puta rekao, o majko budale i slicno, ali takodje i nekoliko puta u sebi rekao, ne moze Dzek bez svojih glupih grotesknih fazona o sebi samome. Ali film je dosta zabavan, vratio sam se dijelom u djetinjstvo, i zabavio me je. Preporucujem ga pogledati radi zabavnosti filma, i same ideje. Kazem i ovo, bilo bi dobro da neki ozbiljan reditelj odradi ovu temu filma, moglo bi se cudo napraviti. Svojevremeno sam citao strip o Guliveru u buducnosti, kako nabasa na neke nove svijetove i civilizacije u stilu Gulivera. Dakle da ne davim, moze se fino pogledati, zezanje, opustanje..ocjena, fina trica, ko petica ;-)

sljedeci je Pale sam na svijetu

Dragi mi recensisti ne gledate film koji se natjece za Oscara, gledate obiteljski film! Jack Black skup sa onim Marshallom iz „kako sam upoznao vasu majku“ su iz djecjeg romana napravili modernu verziju koja je čak i meni bila smješna! Jack Black doduše mi je zakazao u filmu skroz, jednostavnu nije prikazao Guilivera vec je prikazao Jack Blacka utuvio si je u glavu jedan način glume na koji glumi u svakom filmu i to je bilo smijesno prvih par filmova a onda si poceo ic ljudima na živce. Osoba koja mi se stvarno svidjela u filmu je Amanda Peet (po meni prezgodna) ali svoju je sporednu ulogu odigrala odlično i poslje filma samo mi se o njoj pričalo a Blacka sam zaboravio 13 min poslje filma! Rob Letterman je ovaj film bio preskok sa crtica na filmove, a po meni mu prjelaz nije uspio u potpunosti, Rob drz se ti Crtića! Al ciljanoj publici znači djeci će se sigurno svidjet, mame tate djecu za ruke i nek pogledaju film sigurno ce im se svidjet! Moja ocjena je 6/10

gore od ovog ne može

Film je jako loš i koliko god pokušavala naći bar neku dobru stvar u filmu jednostavno je to nemoguće.

sranje