Ponovno ti

You Again

Betty White je urnebesna, svaka joj čast!

Trauma iz srednje škole

Polazeći od premise: 'Ono što te ne ubije...udaće se za tvog brata', ova savremena komedija u centar zbivanja stavlja mladu poslovnu ženu, Marni (Kristen Bell).Tek što je saznala da je unapređena i da je čeka preseljenje u New York, marljiva i savesna devojka otkriva identitet osobe koja će se udati za njenog brata, Willa (James Wolk).To je Joanna (Odette Yustman), zlobna kučka koja joj je zagorčavala život i svaki dan u srednjoj školi, pretvarala u pakao.Marni je rešena da stvari istera na čistac, čak i po cenu da spreči predstojeće svadbeno veselje...Andy Fickman potpisuje ovu rom/kom filmsku priču, po scenariju-prvencu (za dugometražni film) koji je napisala Moe Jelline. Ova komedija može da se uvrsti u one koje smo već videli, jer ne nudi ništa novo, a radnja je uglavnom kliše, gde su na kraju svi uzbuđeni, nešto pametniji i naravno srećni.Zanimljiv kasting je uistinu obećavao možda i nešto više, jer je pojavljivanje Jamie Lee Curtis i Sigourney Weaver bila dovoljna garancija, da se uverimo u njihove glumačko-komičarske sposobnosti, još jednom.No glavnu rolu iznela je Kristen Bell i utisak je da svoj posao nije baš dobro obavila (loša šminka i uopšte stajling, uklapaju se u ovu ocenu, kada napravimo paralelu između sposobne poslovne žene i nesigurne tinejdžerke u srednjoj školi).Lepotica Odette Yustman pruža otprilike ono što se od nje i očekivalo, a to je u glumačkom smislu, skromno i svakako ne za pohvalu. Međutim publika zna šta može da očekuje od ovakvih komedijica, pa stoga nije umesno tražiti 'dlaku u jajetu' u vezi umetničkih dometa filma.Dakle, manje-više dobili smo filmsko štivo koje nam je poznato, tako da ljubitelji ovog podžanra mogu da ga pogledaju, bez naravno nekih prevelikih očekivanja.