Burleska

Cura postaje zvijezda!!!

Kada se činilo da je vrijeme mjuzikla prošlo, pojavilo se nekoliko dosta solidnih uradaka koji su spasili žanr. Ovo je jedan od njih.Nisam sklon prvoloptaškom pljuvanju po glazbenicima koji se usput bave i glumom.Osim ako zbilja ne valjaju kao Jennifer Lopez.Ovaj film pripovjeda nam prežvakanu priču o curi iz provincije koja seli u zemlju snova i traži uspjeh. Slažem se da u radnji podsjeća na Coyote Ugly.Ono što drži film na okupu je raspoložena ekipa predvođena Christinom Aguilerom i velikom Cher, koja ima dosta filmskog iskustva, i Oskara za pojasom.Jako je dobar i Stanley Tucci. Lagani i zabavni film koji vrijedi pogledati.

'The Burlesque Lounge'

Ali (Christina Aguilera) je ambiciozna devojka koja hoće da postigne nešto u žIvotu.Napušta provincijski gradić u saveznoj američkoj državi Iowa i kreće u prestonicu zabave – Los Angeles. Tamo bezuspešno pokušava da nađe posao, sve dok joj se pogled ne zaustavi na klub 'The Burlesque Lounge'.Uz malo muke, nekako joj polazi za rukom da se zaposli kao konobarica.Ali ipak želi mnogo više i uverena u svoje zabavljačke sposobnosti sigurna je da će pronaći svoje mesto u show-businessu.A pozornica je mesto, na kome će Ali ostvariti svoje ambicije i oživeti svoje devojačke snove...Svestrani Steve Antin (tekstopisac, muzički aranžer, režiser video-spotova) potpisuje se kao kompletan autor ovog dramskog mjuzikla.Prikazujući svet zabave kroz umetničku formu burleske, inspirisan neponovljivim performansima koji su bili zaštitni znak kultnog 'Moulen Rouge', još pre 100-ak godina, ovaj umetnik nastoji da nam približi glamurozni svet pod magičnim svetlima pozornice u današnjem, urbanom društvu.Naravno, ostao je veran originalnom duhu burleske prikazujući ovakvu vrstu zabave u svetlu savremene pop kulture, što praktično znači da smo dobili jedan sladunjav, intrigantan, komičan i pomalo seksi film.Mada radnja ima obilje kliše situacija i lako je predvidljiva, ipak ovaj mjuzikl ima svoj šarm koji vas jednostavno primorava da ga odgledate u dahu, širom otvorenih očiju.Izuzetno dobar kasting je od krucijalnog značaja za ovakav filmski žanr.Izbor Christine Aguilere za naslovnu rolu je pun pogodak, jer je devojka potpuno prirodna na sceni i na veoma ubedljv način prezentira sopstvene zabavljačke veštine.Takođe, lik Tess, vlasnice kluba, maestralno tumači Cher, koja sa Aguilerom uspeva da postigne dovoljno hemije, a što je pokretačka snaga celokupne radnje.Sporedni likovi su na nivou, dajući svako na svoj način, poseban doprinos konzistentnosti filma.Zato, pohvale idu na račun nekolicine i to pre svih: Stanley Tucci, Cam Gigandet i Eric Dane.Miks drame, pevanja i plesa, definitivno je kombinacija koja nas nekih 2 sata prebacuje u alternativnu stvarnost, gde mnoge stvari postaju moguće.Iako lično nisam ljubitelj mjuzikla, nakon odgledanog filma, mirne duše ga preporučujem, jer bleštava svetla pozornice i zgodna tela mladih plesačica će vas očarati i zavesti na prvi pogled. Rezime: kompletan ugođaj je obezbeđen.

Welcome to Burlesque

Mjuzikl sam po sebi nije ništa posebno, djevojka iz provincije ( Aguilera ) želi uspjeti u velikom LA-u, naravno u stvarnom svijetu završila bi na cesti u mračnoj ulici prodavajući svoje tijelo za par dolara na sat, ali ne u Burlesqueu. Veteranka show biznisa ( Cher ) u njoj prepoznaje buduću zvijezdu. Sam film neodoljivo podsjeća na Coyote ugly ( 2000 ). Cher i dalje ostaje neprikosnovena "diva" filmskog platna a sama pjesma na početnom dijelu filma " Welcome to burlesque " na razini je njenih najvećih hitova.