127 sati

Genijalnost Dannya Boylea u jednom od najnapetijih filmova zadnjih godina

Filmografija slavnog britanskog redatelja Dannya Boylea se doista može nazvati svaštarom.Doslovno je snimio sve i svašta...Od kultne crne komedije TRAINSPOTTING,zombi horora 28 DAYS LATER,sci fi SUNSHINE do dječjeg filma MILLIONS.Nakon genijalnog MILIJUNAŠA S ULICE,koji je na Oskarima 2009.pokupio 8 kipića Boyle je svojoj filmografiji dodao jos jedan trijumf,po meni jos genijalniji,127 HOURS.Radnja filma je iznimno jednostavna.Avanturist se u divljini bori za svoj život,nakon što mu je ruku prikljestio golemi kamen.Radnja zvuči toliko jednostavno da zvuči nezamislivo rastegnuti joj trajanje na sat i pol vremena.Tu leži genijalnost Dannya Boylea,koji je na briljantan način,pomoću fenomenalnih montaža i igra kamerom tako jednostavnu radnju učinio nevjerovatno napetom i zanimljivom,nedopuštajući gledatelju da skine oči s ekrana.Međutim,u tome mu je uvelike pomogao odlični James Franco,glumac kojeg sam dosada poznavao kao sporednog lika iz serijala SPIDERMAN.Ovim je filmom pokazao da je jedan od najtalentiranijih mladih glumaca Hollywooda i da se njegov talent treba jos vise koristiti.Preporučam 127 HOURS jer je riječ o vrhunskom djelu i jednom od najnapetijih filmova zadnjih godina.

Odlican film!

Svala cast za odlican film! Zanimljiv i napet do samog kraja! Ni malo dosadan, zasluzuje sve pohvale koje je dobio.

vrlo dobar

Danny B. ponekad zadivi, ponekad razočara. Ovog puta nisam niti razočarana, niti posebno zadivljena! Film je baš ono što sam očekivala, priča mi je bila znana, odlična fotografija i vrlo dobar james franco. Za pogledati!

127 sati!!!

odličan film napeto od početka do kraja

127 Hours

127 sati je jako dobar i kvalitetan film. Ako volite avanturistički žanr svakako moja preporuka da pogledate film. Od glumačke ekipe pa sve do kamermana i rasvjete, sve je fino uštimano i priča je odlična. 4/5

Da i da!

Sitnicu su ništa, do trenutka kada postaju sve. Film me osvojio!

Gledljivo

Iako je snimljen po istinitom događaju, film me se nije baš dojmio. Može se to pogledati, ali da opravdava svu tu galamu - meni baš i ne. Slažem se s komentarom za Jamesa Franca da je dobro odglumio .

Jos jedan Brodolom zivota ili ne?

Zatocena osoba bogu iza nogu bez osnovnih sredstava za zivot, pa gledo sam Brodolom života sa Tom Hanksom. Znači James Franco kojeg sam doslovce mrzio iz dna duse od Spidermana (pojma nemam zasto) je sportsko nabrijani tip kojeg pukne želja za planinarenjem i zaputi se u samotne stijene Jute nez da iko javi di je, di se sklizne i ostane zatocen u rascjepu, kolko vremena, tako je 127 sati. Naime ovo je film napravljen po istinitom događaju, za koji ja nisam imo visoka očekivanja, reziser je tvorac 28 dana pa sasvim logicno da ce bit tvorac i 127 sati! Ovako moje mišljenje o filmo ODLIČAN iako ima samo jednu glavnu ulogu film nije monoton ubojito je napet, James Franco nije mogao biti bolji za ulogu sportiste, doslovno nemam niti jednu zamjerku za ovaj film, obavezno pogledat moja ocjena 10/10

Odličan!

Odličan i zanimljiv, puno bolji nego živ i zakopan. Ocjena 5!

Oh, Danny Boy...

Ponukan nekakvom fiks idejom da Danny Boy svakih 8 godina iznjedri dobar film (1994. Shallow grave, 2002. 28 Days Later), odlučih jednom od meni omraženih režisera dati još jednu priliku (iako ga je nakon papazjanije Slumdog Millionaire trebalo osuditi na doživotnu robiju u jednom od indijskih slumova). Materijal je poznat, mladac se okuražio i zaglavio. Vraški dobro zaglavio. James Franco je svoj dio posla odradio prilično dobro, bez prevelikih pretenzija. No, Danny Boy je svojom tradiconalnom bombastičnom i histeričnom režijom upropastio već unaprijed ne preveć kvalitetan predložak i konačna ocjena jest stotinjak minuta solidne 'zabave' i dvije i pol scene koje zavređuju pažnju. Danny, vidimo se u 2020. oookuražio, za

127 sati

Dany B. je opet pokazao svoj talent za snimit po meni vrlo dobar film u kojem je J.Franco pokazao da ima u sebi neosporan talen da izraste u dobrog glumca.Sve u svemu kamera,muzika,film:čista 4-vorka!!!

127 sati

Gledljivo

Nije toliko savršen koliko neki govore! Film je gledljiv i to je to!!

Solidno

Film je baziran na istinitoj priči Aron Ralstona iz 2003. godine, čak je i sudjelovao na setu radi određenih savjeta s ciljem da film prikaže najvjerodostojnije ono što se zbilo. Danny Boyle ovdje savršeno radi s kamerom, to je najbolji segment filma, scene kanjona iz zraka oduzimaju dah. Drugo, glazba je puni pogodak, dinamična i pozitivna. Netko je rekao da je neprimjerena ali ja smatram da Boyle nije išao na patetiku i pretjerano izazivanje emocija koliko na realističnost. Spoiler Scena rezanja ruke je nedvojbeno vrlo realistično urađena u kombinaciji sa naelektriziranom glazbom ovo je najbolji dio filma koji podiže ukupni dojam - iako nije za svačiji želudac, scena se doima poprilično ludom, glazba tu scenu podiže do nekog hipnotičkog delirija. Poslušajte sami soundtrack sa te scene: http://www.youtube.com/watch?v=OGiInE1-fZw Definitivno zaslužuje hvalospjeve. Najveće razočaranje filma mi je nedovoljno uvjerljiva izvedba James Franca, mislim da bi ovu ulogu savršeno odradio Ryan Gosling kao čovjek u očajnoj situciji i borbi za životni opstanak. James Franco zbilja ne pokazuje pretjerano uvjerljiv progres izvedbe od avanturista do čovjeka koji je na rubu između života i smrti, izuzev par vriskova koji su bili donekle uvjerljivi. Na kraju filma dok tumara kanjonom ne daje pretjerano uvjerljivu izvedbu traumatiziranog čovjeka, mislim da bi neki drugi glumac mogao pokazati dirljiviji i iskreniju izvedbu koja bi dala težinu samom filmu. Spomenuo bih i obitelj na koju je naišao na kraju. Ona žena koja se pojavila u minimalno kratkoj ulozi je jedna od najlošijih gluma što sam vidio. Jasno mi je da se radi o minimalnoj ulozi ali ovakvi detalji mi obično stvaraju loše dojmove i onima kojima je gluma važan segment filma. Mislim, bez obzira na dužinu i važnost uloge ipak se radi o filmu afirmiranog i poznatog redatelja, a izvedba je na razini filma B-produkcije. Dakle, riječ je o filmu koji se u 90% vremena događa u uskoj provaliji i što Danny pokušava ispuniti flashbackovima iz života i halucinacijama koje su zbilja dobro odrađene, posebno onaj dio sa kišom gdje se lik konačno oslobađa da bi se to pokazalo samo kao halucinacija. Interesantni su i detalji poput prolaska ptice svakog jutra u isto vrijeme i chemtrails aviona. Volim ovakve brige o detaljima. Odjavne scene su tipično holivudske - osnivanje obitelji, novo poglavlje u životu, status heroja itd. Svakako, film treba pogledati zbog odlične režije i glazbe.

127 sati očaja

Proslavljeni Danny Boyle (''Slumdog Millionaire'', 2008.) odlučio je da adaptira istinitu priču o avanturisti Aronu Ralstonu ( James Franco ), koji je sopstvenu borbu za život opisao u knjizi "Between a Rock and a Hard Place". Na adaptaciji scenarija pomogao mu je provereni saradnik, Simon Beaufoy (''Slumdog Millionaire''). Polazeći od premise filma:''Nema jačeg nagona od onog za preživljavanjem'', Boyle nam prikazuje dramu u trajanju od pet paklenih dana, gde se iskusni mladić sklon raznim avanturama, iznenada našao u gotovo bezizlaznom položaju. Radi postizanja što veće autentičnosti, odabrane su odlične lokacije na kojima se snimalo:kanjon Moab (kao kanjon Blue John), a neke scene napravljene su i u Salt Lake Cityju, Utah. Takođe je za jednu od ključnih (mučno da se gleda) scena angažovan dizajner specijalnih efekata, koji je zajednički sa medicinskim stručnjacima, doprineo da scena izgleda veoma realistično, posmatrano iz ugla nesrećnog mladića. A i sam kamkorder na kome je Aron zabeležio svoje traumatično iskustvo tokom 127 sati, jeste isti onaj koji je dat na korišćenje Jamesu Francu tokom snimanja. Skroman budžet od $18,000,000 se već uveliko isplaćuje, s obzirom na podatak da je ostvarena zarada od blizu $16,000,000, samo tokom prve sedmice prikazivanja u USA. Pošto ga ima gotovo u svakom kadru, James Franco je dobio priliku da se ''razmahne koliko mu je volja''. Stoga i ne čudi što je nominovan za Oskara u kategoriji za glavnu mušku ulogu. Ono što treba naglasiti je odličan izbor muzike, što daje poseban šmek filmu. Ne posebno duga radnja, jeste efektna i gleda se bez daha (pomalo deluje i kao dokumentarac sa vernom rekonstrukcijom događaja što danas često možemo videti na brojnim TV kanalima). Dopadljivo bez ikakve sumnje, ali ipak ne baš toliko dobro da se osvoji i Oskar (po mom mišljenju). No živi bili pa videli!

GENIJALNO!!!

Stvarno genijalan film!!! Odlična režija i još bolja gluma Jamesa Franka,za kojeg navijam da dobije Oscara za svoju fenomenalnu izvedbu!!!

Odlično

Film je predobar. Na youtubu imate dokumentarac o frajeru kojem se to dogodilo i po kojem je sniman film. Sve što taj frajer priča i pokazuje identično je pokazano u filmu.

Nevjerovatna priča

Jako zanimljiv film. Uvijek me iznova začudi što sve čovjek može napraviti kada je u nevolji. Naročito me dojmilo što je film prema istinitom događaju. Definitivno nije za Oscara, ali preporučam ga za pogledati.

Dobro

Dobro ali ne i odlično. po meni, to nije film za Oscara ( ni film ni glavni glumac )