Boksač

Bale i dalje rastura

Vrlo dobar film, ako volite sportske drame, još i bolji. Osobno nisam ljubitelj filmova o sportu i sportašima, i rijetko koji mi sjedne. Ovaj je baš dobar. Christian Bale se stvarno pokazao kao jedan od najjačih suvremenih glumaca (iako je Leonardo DiCaprio još uvijek moj osobni favorit, posebno u Otoku Shutteru i Početku). Mama i sestre su genijalne!

Vrlo dobro

U ovom filmu se baš može uživati, neovisno jesti li ljubitelj takvih tema ili ne.Gluma je jako dobra, a za Balea mogu samo reći da je genijalac. Svidio mi se je tamo još od American Psych-a.Još da su neke stvari u filmu malo bolje posložene dao bih mu čistu 5.

Solidan

Film je ok, ali ništa specijalno. Kao da se većinom fokusira na krive stvari. Ocjenu više zaslužuje na račun humora i odlične glume, jer rijetko gdje se može vidjeti ovako dobra glumačka izvedba kakvu je Bale ovdje pružio. Stvarno nezaboravno.

OK

pa ne znam,film je na kraju kad se sve pogleda OK ali ništa više od toga,malo je to sve nekak čudno i prejednostavno pokazano,kad gledaš jedan pravi boksački film(Rocky Balboa) i kad gledaš ovo,ovo ispada ko crtić za djecu,ali pošto je film po istinitom događaju to mu daje određenu težinu,Ok film

Nije Loše

Kao prvo priča je istinita i tako treba gledati na to. Naravno da su morali da je prilagode filmu, ali mislim da nisu u dovoljnoj meri prikazali bratsku ljubav glavnih likova i to je jedna od mana filma. Druga mana je spor tempo priče, ali ako uzmemo da je film drama, pretpostavljam da to tako treba da bude. Scene borbi su savršeno snimljene i izgledaju dosta realno. Ženski likovi su iritirajući i to je malo iritantno :) ali ako su stvarno takve u životu, onda je sasvim u redu. Za kraj samo da pohvalim fenomenalnu glumu Christian Bale-a, koji ne prestaje da me oduševljava svakom novom ulogom. potpuno je zaslužio Oscar-a, iako ta nagrada nije garancija kvaliteta, mogu reći da se ovde potpuno slažem sa akademijom. Vredi pogledati film, ako ni zbog čega drugog, onda zbog Bale-a.

solidno

Solidan film, Bala odličan, sestre nezaboravne!

slažem se s marlaq

bale fenomenalan, film neloš....

Složna braća

Čelnici ''Paramount'' studija naišli su na probleme tokom produkcije filma, jer je izbor režisera Davida O. Russella (''I Heart Huckabees'', 2004.) bio tek treća opcija, nakon odbijanja Scorsesea i odustajanja Aronofskog (iako je ostao kao izvršni producent). Zasnovano na romanu ''The Fighter'', koji zajednički potpisuje trio:Paul Tamasy, Eric Johnson i Keith Dorrington. Da bi priča bila onako filmična, angažovan je scenarista Scott Silver da zajednički sa autorima romana adaptira priču u filmski scenario. Istinita priča o dva brata (po majci) boksera, počinje negde s početka 90-tih na ulicama Lowella u Massachusettsu. Dicky Ecklund (Christian Bale) je pre nekih 15-ak godina bio velika bela nada, ali ipak mu je nedostajao završni korak da dosegne zvezdanu slavu, te je Ray Sugar Leonard pobedio (ostavivši mnoge u zabludi da li se tokom borbe okliznuo sam ili je to bilo od Dickyjevog gromovitog udarca). Nakon toga usledio je pad kako na sportskom polju, tako i na onom važnijem – životnom. Problemi s drogama odbacili su Dickyja na margine društva, iako je nekada bio omiljeni lik u rodnom gradu Lowellu. Njegov mlađi brat Micky Ward (Mark Wahlberg) stasao je u snažnog momka i po uzoru na starijeg brata, takođe rešio da se okuša kao bokser i napravi zapaženu karijeru. Međutim pogrešno odabrani stručni štab sačinjen od brata, kao trenera i majke Alice Ward (Melissa Leo), kao menadžera, ostavljaju Mickyja bez šanse da nešto napravi, uprkos talentu za ovaj sport. Poznanstvo i veza sa lokalnom konobaricom Charlene (Amy Adams), nateraće Mickyja da dobro razmisli i napravi težak izbor. Nakon incidenta sa policijom, Dicky će zaglaviti zatvor, a Micky uz veliku podršku devojke i oca Georgea (Jack McGee), sa iskusnim trenerskim vukom, Mickeyem O'Keefeom (tumači samoga sebe), okrenuće vlastitu karijeru u pravcu pobeda (uz solidnu novčanu zaradu). Vreme provedeno u zatvoru ''pročistiće'' Dickyja. Kada izađe, to je sada jedan potpuno drugačiji čovek, spreman da uloži celoga sebe, kako bi brat uspeo ono što on zamalo nije osvojio – titulu svetskog prvaka. Porodica će se konačno ujediniti u ostvarivanju zajedničkog cilja. Titula donosi novac, ali takođe vraća i slavu i ponos u dom Wardovih-Eklundovih, na zadovoljstvo svih, a pre svega brojnih sestara (zaista deluju nesvakidašnje). Skroman budžet od $25,000,000 na prvi pogled nam govori da su producenti računali na to da film ima veće šanse u trci za nominacije za Oskara, nego u box office takmičenju gde je jedini parametar – ostvarena zarada (preko $82,000,000 prema najsvežijim informacijama). Da bi radnja izgledala autentično, odabrane su lokacije u Massachusettsu – Lowell i Lexington, dok je nešto snimljeno i u Los Angelesu, California (kao npr. scene u zatvoru). Radnja je dinamična, uspeva da održi balans između sportskog aspekta priče prikazanom kroz boks-mečeve i treninge, i melodramskog aspekta koji nam govori o porodičnim problemima jedne brojne disfunkcionalne porodice. Pažljivo napravljena karakterizacija glavnih likova (emocije iskaču u prvi plan), omogućuju gledaocu da bez daha prati pad i uspon, jedne porodice koja će pokazati da sloga, požrtvovanje, odricanje (od velikog sopstvenog ega, primer Dickyja), ipak može da im pruži šansu da se iskupe i tako vrate sebi dostojanstvo, kako bi uzdignute glave prošetali ulicama rodnog grada. Bez obzira što je kraj pomalo predvidljiv, sama završna borba je zapravo metafora, jednog zajedničkog – porodičnog uspeha, gde je Micky prikazan samo kao glavni eksponent. Sjajan izbor glumačke ekipe, a u prilog tome i činjenica da je Micky Ward nekada bio idol Mark Wahlbergu, dok o fizičkoj transformaciji Balea ne vredi trošiti reči, osim istaći da je tip više od 100% uložio sebe u ovu ulogu (ako ovo nije za Oskara, stvarno ne znam šta je...). Amy Adams ovde izgleda skroz drugačije u odnosu na njene prethodne uloge, znači ovde je drčna, nepokolebiva, umereno seksi i dovoljno zaljubljena da promeni (na bolje) svog partnera. Melissa Leo je takođe izvrsna kao majka, koja nastoji da čvrstom rukom vodi svoju porodicu u bolje sutra.Rezime: fenomenalno, ali objektivno pitanje da li i dovoljno za Oskara (za najbolji film), mada je izvesno da ih Oskari u nekim drugim kategorijama neće mimoići!

The Fighter

Bale je savršen, film je vrlo dobar, a "sestre" su genijalne.

Izvrsna gluma

Iako nisam ljubiteljica sportskih filmova, a naročito filmova o boksu, ovj film me je ugodno iznenadio. I to najviše zahvaljujući izvrsnoj glumačkoj ekipi. Bale u ulozi brata naprosto briljira i nadam se da će i dobiti Oskara.