Kraljev govor

Prekrasan film

Remek djelo britanske kinematografije koje je zasluzuje samo hvalospjeve.Colin Firth je besprijekorno odradio svoju ulogu,a nista losiji nije ni veteran Geoffery Rush(Christian Bale je te godine pokupio Oskara za sporednu ulogu u THE FIGHTER no Rush ga je vise zasluzio).Svakako valja istaknuti i odlicnog Guya Pearca u ulozi kraljevog nepromisljenog brata cija je briljantna izvedba ostala podcijenjena.Radnja je vrlo zanimljiva i odlicno poslozena,a i tempo je brz...Tako da istovremeno pratimo kraljeve probleme sa mucanjem i obitelji te prijeratno stanje u Engleskoj.Međutim,glavni adut filma dijalozi koji su jednako duhoviti koliko su i tuzni odnosno dirljivi.Međutim,patetika koja je tipicna za ovakve filmove je vjesto izbjegnuta.TOPLO PREPORUCAM!

We are not amused

Negdje između patetične hagiografije / plavo-krvne apologetike i trenutaka otuđenih od bilo kakvog poimanja stvarnosti, ovdje se krije simpatičan film.

Odličan!

U večernjem listu su dobro napisali da je ovo jedan od rijetkih filmova koji su dobili oskara a da se nitko nije na to bunio. I s razlogom. Film je stvarno odličan, a Colin Firth je ostvario jednu od onih uloga koje se pamte.

odličan

Spor a opet dinamičan. Ozbiljan a humorističan. Geofrrey i Collin su napravili izvrstan posao .

Vrlo, vrlo...

...dojmljiv film

Kraljev logoped

Svaka čast Colinu Firthu, ali moram priznati da me je puno više oduševio ulogom homoseksualnog profesora u filmu Samac (za koji je zapravo trebao dobiti Oskara), dok mi je u ovom filmu pomalo statičan i mlak, što je vjerojatno posljedica stvarne povijesne ličnosti koju tumači. Dvoje glumaca koji mi spašavaju film i sprječavaju gledatelja da zaspe od dosade su kraljev logoped, kojeg maestralno tumači Rush, koji je sjajan, ustvari, rođeni glumac, te Carterica kao strpljiva i požrtvovna (a koja nije?...barem u onim vremenima...) supruga kralja.

super zanimljiv

meni je ovaj film bio vrlo zanimljiv, super mi je gluma, čak je i smiješan u nekim scenama.. drugačija priča od uobičajenih filomova, baš sam uživala gledajući! a nisam puno očekivala od filma mislila sam da će bit dosadan, ali sam ga pogledala i kao da je trajao 15 min. s u p e r

ma...

nemam komentara,svaki film koji se dugo očekuje,na kraju ne ispuni očekivanja

Fenomenalno!

Film me oduševio! Zaslužen Oscar... Vrhunska gluma!!

Mana

Kratko i jasno: film je glup. Inače Georga su mnogi ocrnili kao osobu koja je temperamentom nadomještala sve nedostatke, a kojih je biloooo... Krv koja se nije miješala, već se rodoskrvnuće, (da ne kažem incesti) smatralo u kraljevskim krugovima za normalnu stvar, iznjedrila je galeriju likova koja se ni u cirkusu nakaza ne bi sramila. To je da shvatitie o kome je film. O čemu je film? Ne znam. Moguće o nadriliječništvu, moguće o logopediji, o nastranostima, ne znam. Vidim da ovdje govore o filmu stvari koje ja očito nisam doživio na pravi način, a možda jednostavno zadojen crvenim socrealističnim mlijekom i ne mogu jer me urođena averzija (genetski manipuliran omladinac iz ex Yu) ka imperijalnom i osornosti, neprikosnovesnosti i svemu što proizilazi iz toga, nagoni da gledam... čitam između redova, tako da sam vidio parazita koji uspješno nadorađuje urođene mane, genetski ukorijenjene, sa traumama iz djetinjstva, očev autoritet i sirovost - surovost, bratova smrt, itd., te postaje, ni sam ne znam koja mu je funkcija, osoba koja uistinu zavid Adolfu Hitleru na njegovoj oratorskoj vještini. Ma dajte... mu Oskara. Scena: očaj. Radnja: očaj. Glumci: (kao da nisu dobili plaću od rujna prošle godine) U glavnom ako idete gledati film napravite što i ja, sjedite i čekajte kraj. Tu je spas.

Govor za ceo svet

Inspiracija za film je istinita priča o Albertu-Bertieu, Vojvodi od Yorka (Colin Firth), mlađem sinu tadašnjeg kralja Georgea V (Michael Gambon). Smeštena u depresivne 30.-e godine prošlog veka, nakon smrti britanskog kralja, za tron je predviđen, stariji sin Edward VIII-David (Guy Pearce). Ipak David stavlja srce iznad razuma i odlučuje se na zajednički život sa voljenom ženom, Amerikankom Wallis Simpson, koja još uvek nije zvanično okončala svoj prethodni brak. Tako izbor pada na mlađeg Bertiea, koji je povučen, stidljiv, opterećen zbog svoje govorne mane. Dokaz da iza svakog uspešnog muškarca stoji i jaka žena (supruga) je Elizabetha (Helena Bonham Carter), buduća kraljica majka. U velikoj diskreciji pronalazi govornog terapeuta, nekonvencionalnog Australijanaca Lionela Loguea (Geoffrey Rush). Ubeđuje supruga da započnu seanse i to po metodama i na način koji određuje Lionel. Poznanstvo sa terapeutem stvoriće jaku vezu oličenu u doživotno prijateljstvo dvojice muškaraca, koji na prvi pogled nisu imali ništa zajedničko...Mladi britanski režiser Tom Hooper ('The Damned United', 2009. u kome Michael Sheen briljira tumačeći lik legendarnog menadžera Briana Clougha), imao je sreću da dobije ovakav projekat za rad, po osnovu scenarija iskusnog Davida Seidlera ('The King and I', 1999. i mnoštvo TV projekata). Film je sniman na lokacijama širom Velike Britanije (London, Leedsov Elland Road Stadium...) i uz relativno nizak budžet od samo $15,000,000. Odlično prolazi kod publike, jer je već inkasirano blizu $94,000,000. Niz inteligentno napravljenih dijaloga, sa brojnim kadrovima u kojima su dva glavna lika tokom sprovođenja lečenja, dominiraju radnjom, a ipak to deluje zaista magično, zanimljivo, intrigantno...Britanski stil prezentacije istorijskih likova još jednom dokazuje visok rejting Kraljevske Akademije za film i pozorište. Sjajna glumačka ekipa, na čelu sa Colinom Firthom, kome je ovo glumački vrhunac (nakon što se dokazao u svim filmskim žanrovima, počev od drama pa do komedija). Odlična režija praćena je fino napravljenom kostimografijom, a dobar posao napravili su i šminkeri (ipak je trebalo verno dočarati vreme još pre II sv. rata). Iako su neke istorijske činjenice blago stavljene u drugi plan (npr. podrška Churchilla starijem Davidu), ipak se ovde radi o pravom remek-delu britanske kinematografije (iako je zapravo reč o koprodukciji USA, UK i Australije). Svaki pasionirani ljubitelj filma jednostavno ovo mora da pogleda!

Ocjena recenzije: 4.43 Tvoja ocjena: -

Fantastično

Mislim da se je ovaj film siguran dobitnik Oscara ove godine. Fantastične uloge Colina Firtha i Geoffrey Rusha, nenametljiva režija, dobra atmosvera, fantastična fotografija. Uživala sam u filmu.

and the Oscar goes to......

nije da Colin Firth nije imao odličnih uloga-dapače. Ali ovo je sretna kombinacija koja bi ga trebala dovesti do Oskara. Reklo bi se pa šta sad treba dva sata filma da pokaže kraljevo mucanje ali taj (psiho)fizički problem razrađen kroz aspekt tadašnjih političkih zbivanja ne samo UK nego i svijetu i uz naravno zaista odlične glumce koji su toliko uvjerljivo ali ležerno odradili svoje uloge čini ovaj film jako dobrim ostvarenjem!

Jako dobro

Stvarno se nadam da će ovaj film dobiti Oskara. Naprosto sam uživala tijekom cijelog filma. Izvrsna gluma, divni dijalozi, kadrovi. Još uvijek sam pod dojmom filma. Toplo preporučam svima.

Odličan film ,opravdano kandidat za Oscara.Colin Firth je dao ulogu života, najizgledniji kandidat za nagradu Akademije. Film nose dva glavna lika , gotovo je komoran. ( malo me podsjetio na Frost/Nixon ), nije ni na trenutak dosadan, baš naprotiv , napet i zanimljiv . Baš me zanima tko će bolje proći; brbljava Društvena mreža ili kralj s manom! Za mene su oba filma odlična.

Speechless

U pravu je kriticar koji je rekao da je ostao posle filma bez reci! Gledao sam ga sinoc, bukvalno ne trepnuvsi. Jos uvek sabiram utiske. Jedan snazan istorijski film, koji prati malo poznatu dramu. Nonsalantnost jednog kraljevica i posvecenost drzavi drugog. Jako turobna vremena u svetu i kralj koji ne napusta svoj narod! Obavezno pogledati *****. Sinoc su izasle i nominacije za Oskara za ovaj film ukupno 12!