Crni labud

Buuuu!!!!

To bi mogao biti najkraći komentar ovog užasa od filma. Ovo je smeće, krivotvorina, klišej do bola i preko. Glavna glumica apsolutno je nezasluženo osvojila Oskar, jer ništa u njenoj izvedbi nije dostojno tako značajnog priznanja.Nisam ga pogledao do kraja, jer mi se redateljeva nesposobnost naprosto smučila. Dosadilo mi je čekati razvikane scene između POrtman i preslatke Mile Kunis. Kako tip koji snimi "Hrvača" i umalo Rourkeu priskrbi Oskara, snimi ovakav film? Zbilja mi nije jasno. Promašaj!!!

.

san i java kroz prizmu 'krvi znoja i suza' uz dakako malo savrseno bolne sado-mazo problematike i erotike u otkrivanju....odlicno je prikazan bolestan odnos majke i kceri kao i svi poremecaji i posljedice koje proizlaze iz Toga.

Obavezno pogledati !!

Jedan od najboljih filmova koje sam gledao u posljednje vrijeme.Gluma je na vrhunskoj razini, kao i sve ostalo u filmu. Portmanica briljantna.Preporuka za svakako pogledati.

Pod must!

Neka vam ovaj film bude na listi filmova koje morate pogledati.. Film koji se doslovno poigrava s umom gledatelja..

Odlično

Ovaj film definitivno vrijedi pogledat! Natalie je iznenadila sve. Svaka joj čast, obožavam ju. A što se tiče radnje filma, moooožda ima malo čudnih scena, pa ti se učini da ćeš zaspat :D Al sve u svemu, 108 min je vrijedilo potrosit na nesto ovakvo..

Ružno pače postalo je labud

Film vrijedi pogledati samo zbog već toliko razvikane (ali opravdano) izvedbe Natalie Portman, koja pokazuje da nije slučajno bila dječja zvijezda, a danas polako, ali sigurno postaje velika glumica. Naravno sjajni su i sporedni glumci, Kunisica i Cassel.

Ne volim balet ali...

Balet mi nije ništa posebno, ali ovaj film je posebno iskustvo. Natalie Portman je odglumila savršeno, ovo je uloga njezinog života.

definitivno precijenjen film

Nakon niza nominacija i hvalospjeva odlučio sam pogledati ovaj film jer iako je riječ o tematici koja me i ne zanima vidio sam da je etiketiran kao nekakav psihološki triler/drama. Gotovo cijeli film se svodi na lica glumaca, njihove emocije, ekspresije, izraze lica i halucinacije glavne glumice koja je zbilja ddobro odradila svoj posao i mislim da to najviše i drži film. Opet se ne ne mogu oteti dojmu da sam vidio već okakve izvedbe, plačljivost i očaj glavnog lika, što mi je nekako predvidljivo. Više od ola filma je pomalo dosadno bez prevelike napetosti i s pričom koja nema glavu ni rep i svodi se samo na ponavljajuće scene baletnih proba i halucinacije koje su moram prizanti podosta realistične ikao pomalo pretenciozne. Tek zadnjih dvadeset minuta filma počinje biti napetiji i prelazi iz drame u psihološki triler. Zadnje sce su dobro izrežirane u spoju sa poznatom operom imaju nekakav poseban štih ali nekako mi kraj djeluje nedorečeneo i ostavlja kiseli okus u sutima. definitivno nisam odušeljen. Smatram film jako precijenjenim i mislim da ga glavna izvedba izvlači iz prosjeka. Film koji će sigurno nakon nekog vremena biti zaboravljen i upamčen jedino po izvedbi, koja iako uvjerljiva i realistična, ipak već viđena izvedba.

Maskirana u crnog labuda

'Bilo je savršeno', završna rečenica u filmu, zapravo oslikava sve ono što je gledalac video tokom otprilike 100 minuta radnje. Darren Aronofsky ('The Wrestler', 2008.) privučen mračnom pričom Andrésa Heinza 'Black Swan', koja se odvija na Broadwayu, stvaljajući u fokus rivalstvo dveju glumica spremnih na sve da dođu do željene uloge, napravio je male prepravke (valjda zato što mu je sestra balerina), stvarajući likove balerina koje su spremne da plate visoku cenu, samo da ugrabe trenutak slave obasjane svetlima pozornice. Polazeći od priče, tim scenarista u koji su ušli pored Heinza još Mark Heyman i John J. McLaughlin, napravljena je adaptacija, smeštena u okvirima njujorške baletske produkcije. Nina Sayers (Natalie Portman) je vrhunska balerina, sa sjajnim tehničkim predispozicijama. Na pragu je otvaranje sezone, sa čuvenim 'Labudovim jezerom'. Šarmantni impresario Thomas Leroy (Vincent Cassel) ima obavezu da pronađe dostojnu zamenu za bivšu vedetu, 'istrošenu' Bet Macintyre (Winona Ryder). Prvobitan izbor jeste Nina. Međutim iz San Franciska stiže nova balerina Lily (Mila Kunis), koja je provokativna i zrači seksualnošću. Lily ima ono nešto što fali Nini, a što je potrebno za ulogu Crnog labuda, sušte suprotnosti, nevinom, nežnom Belom labudu. Pritisnuta ogromnom željom da se profesionalno dokaže, ali i strahom da ne izneveri velika očekivanja majke Erice (Barbara Hershey), penzionisane balerine, Nina se transformiše u višestruku ličnost. Uspostavljeno prijateljstvo Nine i Lily zapravo samo je paravan za otkrivanje Ninine mračne strane, gde se njena mašta, strahovi i noćne more prepliću gurajući je u ponor neispunjenih ambicija...Sa budžetom od samo $13,000,000 i pažljivo odabranim lokacijama, radi stvaranja što veće autentičnosti, poput Broadwaya i Bowling Greena, na Manhattanu, New York City, Aronofsky je uspeo da se u potpunosti umetnički izrazi. Izvanredna studija ljudskog karaktera, iskazana kroz težnju za uspehom (pa makar se platila i visoka cena) naišla je na odobravanje širokog auditorijuma. Otuda i podatak o visokoj zaradi, od blizu $100,000,000 za samo 2 meseca prikazivanja širom USA. Naravno da je za tako nešto trebalo izabrati pravu filmsku klapu, a režiser i producenti su baš na tom polju 'pogodili u centar'. Verovatno uloga života za Natalie (intenzivne baletske pripreme od nekoliko meseci za ulogu, tako da je savladala osnove baletskog performansa). Ipak svakako treba istaći ulogu koju je dala Mila Kunis, koja kao da je naterala da Natalie izvuče maksimum iz sebe. Pohvale i svi epizodnim rolama (istakao bih recimo Winoninu rolu, koja možda sadrži i autobiografske elemente). Takođe ne treba izostaviti ni odličnu koreografiju, a efektna šminka daje poseban vizuelni doživljaj dok posmatramo balerine na sceni. Najkraće rečeno:fenomenalno!

Ocjena recenzije: 4.43 Tvoja ocjena: -

Natalie Portman

Zasluženo dobila Oscara. Nemam riječi. Odličan film. Zanimljivo je to što svatko drugačije doživljava njenu priču. Borba sa samom sobom......jednostavno očaravajuće

BLACK SWAN

CRNI LABUD JE JEDAN NEZABORAVAN I OCARAVAJUC FILM.REZIJA JE IZVANREDNA ZAISTA SE NADAM DA CE ARONOFSKY DOBITI OSKARA ZA REZIJU ALI IPAK MISLIM DA CE GA ONI DATI FINCHERU.NATALIE PORTMAN JE PROSTO NEVJEROVATNA NISAM ZNAO DA ONA IMA TOLIKO TALENTA NJENA GLUMA JE CISTO SAVRSENSTVO.MILA KUNIS JE ISTO ODIGRALA NEVJEROVATNO NEKI KAZU DA JE LIK MILE KUNIS TREBAO BITI NEGATIVNIJI APSOLUTNO NIJE JER ONA GLUMI JEDNU MLADU ENERGICNU I PRIVLACNU CURU A TO STO SE U NEKIM TRENUCIMA FILMA ONA PRIKAZUJE KAO NEGATIVAN LIK TO JE IZ OCI GLAVNE JUNAKINJE KOJA U TIM TRENUCIMA PROBUDI SVU MRACNU STRANU SVOJE LICNOSTI I SVOJE STRAHOVE A TO STO JOJ ONA ZELI ODUZETI ULOGU TO JE NORMALNO JER U JEDNOM TRENUTKU FILMA VINCENT KASEL KAZE PORTMANICI DA SVI ZELE NJENU ULOGU ODNOSNO DA SVAKA BALERINA ZELI BITI LABUDJA KRALJICA TAKO DA LIK MILE KUNIS NIJE TREBAO BITI NEGATIVNIJI BAR JE TO MOJE MISLJENJE.KASEL JE ODLICNO ODGLUMIO SVOJU ULOGU.FILM JE ZAISTA SOKANTAN KOMPLEKSAN I INTRIGANTAN.MOJA JEDINA ZAMJERKA FILMU JESTE TO STO JE ZAISTA MALO PRETENCIOZAN.JOS JEDNA VRLINA ILI KAKO KOD CRNOG LABUDA JE MJESAVINA ZANROVA,SCENE BALETA SU ODLICNO IZREZIRANE,SOUNDTRACK JE ODLICAN MOZDA NIJE NAJBOLJI FILM GODINE ALI U PRVA TRI SVAKAKO JESTE.ZAKLJUCAK JE DA JE CRNI LABUD JEDNA IZVANREDNO REZIRANA I GLUMLJENA PSIHOLOSKA DRAMA

Super..

odličan film,odlična gluma,pogotovo natalie.Čista 5

Vrlo dobar, ne i odličan

Psihološka drama o balerini koja proživljava nekoliko dubokih kriza na putu do afirmacije svakako ne bi pobudila pažnju da film nije režirao majstor žanra Darren Aronofsky, kojemu je to prvi film nakon remek djela The Wrestler. Drugi i treći razlog za preporuku se zovu Natalie Portman i Mila Kunis u glavnim ulogama. Black Swan je tehnički besprijekoran, no ipak nedostaje volumena u scenariju. Konkretno, lik Lily (Kunis) je ipak trebao biti negativniji. Black Swan je lošiji od The Wrestlera, što opet znači da je bolji od 70% svih drugih filmova. To bi dakle bilo realnih 7/10 imdb u usporedbi sa trenutno jako pretjeranih 8,6/10.

jao

obozavam balte, glumice po mom gustu, trailer dobar, najave vrhunske.. plakati savrseni (oni nacrtani ne ovi s Natalie).. a film.. jao. dajem trojku za seksi scene s djevojkama :D

savršeno

ne bi bilo toliko zanimljivo da su napravili obican biografski film o balerini bilo bi dosadno to triba shvatit a film je ispa odlicni psiholoski triler sa elementima horora sa sjajnom glumackom postavom pogotovo trio portman,kunis i cassel mastovit i orginalan scenarij odlicna rezija brza i zanimljiva nikako dosadna kostimografija zakon briljatno scene pogotovo one 2 ili tri vrve sexualnoscu ma zakon film cista 5

loše loše

Dvojka. Osobno nevolim balet, a priča je totalno debilna. Ne sviđa mi se uopće, priča nema smisla, predvidljiv je film.

Odličan film

5/5, nema šta. Od glume Natalie Portman do fenomenalne glazbe, scenarija i režije, film ispunjava sve kriterije za remek djelo. Svaka čast Aronofskom, neka nam podari još ovakih filmova, jer se u današnjem holivudu rijetko viđa ju ovakvi filmovi koji uspiju zaraditi a da nisu totalno retardirani kao večina blockbustera današnjice. I još skidam kapu koji je scenom između Natalie Portman i Mile Kunis uspio u kino dovući i tupane

ništa posebno

Ništa posebno, sve već viđeno. osim naravno klinča portman i kunis.

Po meni, film za Oscar.

Fantastičan film. Prekrasan. Mračan. Trunčicu pomaknut. Aronofsky u punom sjaju. Možda se neki neće samnom složiti ali ja jako volim baš ovakve filmove. ''Black Swan'' je sve ono što sam pročitala da je i to me je oduševilo jer se to sve rijeđe događa. Dobri filmovi su postali prava rijetkost. Film je kompleksan i do posljednjih minuta filma niste baš sigurni da znate što se događa (još jedan plus) i onda vas jednostavno iznenadi. Natalie Portman i Mila Kunis su se uistinu transformirale u balerine i zasluženo sa svih strana prikupljaju nominacije za svoju glumu. Aronofsky, koji me oduševio filmovima ''The Wrestler'' i ''Requiem for a Dream'', i ovog je puta pogodio ''u sridu''. Tražeći od Portman i Kunis da smršave gotovo 10 kilograma, nastave snimati i ozlijeđene, zabranjujući im da se druže na setu iako su već godinama bliske prijateljice potvrđuje njegov redateljski žar i profesionalnost kojoj se treba diviti i nagraditi je. Po mogućnosti Oskarom. Film koji se bavi baletom, ambicijom, odricanjem i pomicanjem granica do zadnjeg daha. Doslovce. Preporučam svima, čak i onima koji ne vole ovu vrstu umjetnosti jer je ono što se krije iza baletnih papučica i blijede puti mnogo snažnije i zapanjujuće.

nova verzija labuđeg jezera

zaista dobar film, koji se , iako je gotovo dvosatni, gleda s jednakim zanimanjem u svakoj minuti. Glumačka postava odlična, Portman je napravila posao i pol u ovoj ulozi ( tj.ulogama:) ali treba pohvaliti i ostale kao Winone Ryder (Beth ) i Mile Kunis ( njega uloga kao da je izašla iz "ludih 70-ih") scenarij, ideja,psilološki profili i izvedba bez zamjerki! cfbcbfb

Sjajna Portmanica

Bravo za Portman, smiješi joj se Oscar. Dobar film ali nije "masterpiece". Malo razvučen, mislim da je u scenariju nešto pošlo malo krivo. Predivno snimljene baletne scene, dobro režirano ali mu fali "ono nešto". "Hrvač" je bio bolji!