Srpski film

Svaka čast

Svaka cast Srbima na ovom filmu.Ne mislim pri tome na kvalitetu filma(iako film smatram vrhunski napravljenim i odigranim jer bez obzira na bolestine i nasilje film nosi poruku te na brutalan,ali realan nacin prikazuje stvari koje su nazalost oko nas) vec mislim na hrabrost koja im je trebala da nesto ovakvo snime,a upravo je zbog SPRSKOG FILMA i cijele hajke vezane uz njega stavljena velika svjetska pozornost na njihovu kinematografiju.Za razliku od nase bijedne filmske scene koja izbacuje turobne konzervativne drame i samoprozvane komedije Srbi imaju muda snimiti provokativne filmove (poput ovog) koje znaju dobro reklamirati i zato su njihovi filmovi priznati i poznati u svijetu,a nasi ne.Preporucam!

prekrizena nula

Cilj ovog filma je da se na sto gori nacin,sto izopacenijim ogavnijm scenama dodje do medijske paznje i sokiranja publike zarad publiciteta i profita.Svako moze snimiti najvece moguce gadosti i posle se ograditi metaforom.Najgori fim sto sam ikad pogledao bez ikakvog kvaliteta i autenticnosti.Zalosna je umetnost kad mora svaka susa da joj se silom zabija u bulju i predstavlja se kao njen dio.

e da!!!!

film nije horor ni triller ni krimi ni misterija nego fuckin' psiho!!!!!!

FANTASTICAN!!!!!!!!!!

Ma film je super!!! Fantastican je a i to je samo film!!! Ako vam se ne svidja nemojte gledat!!! To sto se meni svidja ili bilokome drugome neznaci da se napaljujemo na krv,bebe i sadizam...ja sam inace vrlo njezna osoba ali film je izvrstan!!!!

Briljantno ostvarenje!!!

Film ima originalnu priču i dovodi nas do ruba sjedala brutalnim scenama i prikazuje nam koliko može biti izopačena ljudska seksualnost. Naravno filmska ekipa je odradila vrhunski posao i ovaj film se može mjeriti sa bilo kojim visokobudžetnim filmom proizašlim iz Hollywooda. Film "8mm"(Nicolas Cage) je za ovaj film "mala beba" i može se sakriti,ali da budem jasan taj film nije loš, nego odličan film,ali upravo na ovoj usporedbi se vidi da je "Srpski film" zapravo BRILJANTNO OSTVARENJE!!!

Šokira, opominje i postavlja pitanja

Debitantsko ostvarenje reditelja Srđana Spasojevića uzburkalo je mnogo duhova i pre no što je film stigao u mračne sale za projekciju filmova (bioskop ili kino je objektivno pojam koji će u bliskoj budućnosti isčeznuti, pa će moći da se pronađe eventualno u nekom boljem rečniku). Mladi reditelj je zajednički sa Aleksandrom Radivojevićem napisao scenario koji razmatra na jedan metaforičan način problem:''kako normalno živeti i raditi u današnjoj tranzicionoj Srbiji?''. Miloš (Srđan Todorović) je bivša porno zvezda, glava porodice, koju još čine njegova voljena supruga Marija (Jelena Gavrilović) i petogodišnji sin mezimac Petar. Vode relativno miran porodični život, a to danas znači skromno, jedva sastavljaju kraj s krajem (para nikad dosta). Kada mu bivša koleginica (i partnerka), aktuelna porno glumica Lejla (Katarina Žutić) ponudi da ''privremeno izađe iz penzije'' i prihvati učešće (kao glavni lik) u umetničkom porno-filmu stanovitog, misterioznog tipa po imenu Vukmir (Sergej Trifunović), moćnog producenta povezanog sa ruskim podzemljem i aktuelnom političkom vrhuškom. Jedini uslov je da se ne interesuje za sam sadržaj filma. Posle razmišljanja i konsultacija sa suprugom, Miloš pritisnut objektivnim finansijskim poteškoćama, ipak pristaje na ponuđene uslove (ogromna lova je zagarantovana), na oduševljenje Vukmira i njegove ekipe. Već od prve snimljene scene, Miloš shvata da je uvučen u bolesni filmski svet. Vukmir je zapravo rešio da bude originalni reditelj umetničkog "snuff" porno-filma koji još nije viđen, gde su ''likovi u filmu'' samo potrošna roba, žrtvovana u ime ostvarenja suludih vizija, jednog u suštini jako poremećenog čoveka. Izlazak iz svojevrsnog filmsklog pakla neće biti nimalo jednostavan. Naprotiv, Miloš će biti prinuđen da mnogo toga žrtvuje (svoj ponos, moral, pa čak i zdrav razum) samo da izbavi sebe i svoju suprugu i sina iz kandži okrutnih kriminalaca, ali u neravnopravnoj borbi neće uspeti da iz svega toga izađe bez gubitaka. Posledice onoga što je učinio on sam, kao i njegov brat Marko (Slobodan Beštić), biće pogubne po sve. Obilje brutalnih, perverznih, krvavih (u domaćem filmu još neviđenih) scena, svakako da će preneraziti jedan prosečan, normalan ljudski um. Međutim, sve je to sirovo-surova realnost današnjeg svakodnevnog života u srpskom društvu (a verovatno i šire, na obližnjim prostorima zapaljivog Balkana). Svedoci smo praktično svakodnevnih senzacija koje surfujući Internetom (npr. Youtube), čitajući uvek aktuelnu štampu i gledajući razne Live TV-programe nalazimo po belom (ili ipak mračnom) svetu. Dakle ludilo na sve strane. Kombinujući nasilje i seks, mladi reditelj dobija izopačenost ljudskog uma, ozbiljno prisutnu u savremenom društvu, nedovoljno spremnom (policija i sudstvo pre svih, ali i vaspitanje u porodici i školi) da tome energično stane na put (rejting će onda opasti u medijima, piplmetar ide nadole...). Hrabar i energičan, potpuno radikalan pristup u razotkrivanju ovakvih sociološko-patoloških problema, zaslužuje svaku pohvalu. Problem na nivou jednog društva neće biti rešen sve dok ne bude jasno uočen i potom detaljno analiziran, a sve radi pronalaženja efikasnih metoda u otklanjanju istog. Ako odlučite da pogledate film iz ugla jednog sociologa recimo, onda će verovatno film izazvati određenu suzdržanu reakciju, u smislu da film šalje ili ne neku značajnu poruku. U suprotnom ako se fokusirate na same scene ''filma u kome Miloš ima glavnu ulogu'', a Vukmir režira, (bez razmišljanja zašto se tako nešto uopšte i snima), onda je možda bolje da ne idete do samog kraja, osim ako nemate izdržljiv stomak i još po nešto.

Naramak gluposti

Meni je ovo jedan od najgorih, do boli usiljenih i pažnje željnih pokušaja šokiranja publike prekomjernim nasiljem. Preglupo igranje granicama dokle je netko spreman ići u smišljanju perverzija, nasilja, izopačenosti i sličnih gadarija. Ne znam zašto je stao na ovom nivou kad je mogao smisliti i još niz gorih stvari... ali koji je smisao?

neznam što bi rekao

znao sam što me čeka (trailer) al ipak.... sigurno nešto najgore i najšokantnijr što sam gledao tako da nemogu biti mjerodavan al opet s druge strane film je stvarno dobar... gluma, kamera, mjuza sve štima....samo su pretjerali, brate.... u biti sam film nije toliko uznemirujuć koliko sama činjenica da takvi (snuff) filmovi stvarno postoje (i da ih netko gleda) .. to je to što ti izazove nelagodu i nervozu jer vidiš kakvih bolesnika na ovom svijetu ima

zanimljivo i strasno

Gledajući trajler za ovaj film odlucio sam da ga pogledam i em sto sam se sokirao em sam se i nasikirao.Tri dana poslije nisam mogao doci sebi sto ipak neznaci da film u neku ruku nije i los.No ipak za nas ( normalne ljude ) ipak je previse sokantan.Sami kraj filma mogao bi znaciti da bi se mogao snimiti i nastavak no nadam se da do toga ipak nece doci.Iz mojih usta u bozije usi.