MaksimUm

Megamind

Jedan od redatelja popularnog „Madagascara“, Tom McGrath režira „Megamind“, pokušaj DreamWorksa da se približi Pixaru po kvaliteti animacije. Nažalost, „Megamind“ nije taj materijal, puno bliže tome je u posljednje vrijeme bio odlični „How to Train Your Dragon“, no treba se priznati da je „Megamind“ dobra relaksacija, začinjena solidnom animacijom i efektima pa sve u paketu izgleda prolazno. Sama priča o Megamindu, koji je odabrao da bude zločest jer jednostavno nikada nije mogao nadmašiti Metro Mana, njegov vjerni ljubimac Minion, njihove borbe, razvitak radnje, sve je to jako simpatično i zanimljivo osmišljeno i realizirano. Možda pred kraj film gubi puni zamah no može se sve oprostiti pogtovo uz odličnu ekipu glumaca koji su dali glas likovima – Ferrell, Pitt, Fey, Hill, Cross, i uz pametne dosjetke poput one gdje učitelj novog heroja Titana neodoljivo podsjeća na Marlona Branda i njegovu ulogu u „Supermanu“. Nešto kao hommage samom glumcu, ali i spomenutom filmu ako znamo kako počinje „Megamind“. Sve lijepe poruke koje nosi ovakva vrsta animiranih filmova su i dalje tu, sve se odvija po ustaljenom ali uspješno-predvidljivom receptu koji zaista funkcionira i što je najbitnije za DreamWorks studio zarada nije izostala pa je film obilno povratio uloženo. U konačnici „Megamind“ je simpatična animacija koja će vam izmamiti poneki osmijeh na lice, pogtovo zbog glavnog lika koji je izrazito dobro i simpatično osmišljen i kroz razne crtače, animatore i uz glas Will Ferrella doveden u život. Solidna zabavna, 3/5

Superheroj iz nužde

Najveći zlikovac, Megamind (glas Will Ferrell) iako izuzetno inteligentan, ne uspeva da porazi nadmenog Metro Mana (glas Brad Pitt) dežurnog zaštitnika Metrograda.No kada tokom jedne akcije Metro Man nastrada, Megamind ostvaruje svoj dugogodišnji san i postaje vladar grada.Ali polako se u njega uvlači crv sumnje, razdirući njegov genijalni um, gde ovaj zlikovac postavlja sebi pitanje vezano za svrhu postojanja u novonastaloj situaciji kada nema dostojnog protivnika...Ljudi iz 'DreamWorks Animation' produciraju animiranu akcionu komediju koja ima svoje specifičnosti, jer prati lik najvećeg zlikovca, koji prolazi trnoviti put transformacije do istinskog heroja spremnog da zaštiti Metrograd.Naravno i motiv ljubavi takođe nije zapostavljen i ima svoje mesto u celoj priči. Veliki budžet od $130,000,000 je ipak opravdan, s obzirom na činjenicu da je urađena sjajna animacija, a i likovi deluju tako živopisno (vodilo se računa o sitnim detaljima, kao npr. garderoba ili kostimi u kojima se mogu videti naši junaci), realistično.Brza i uzbudljiva radnja prosto vas nosi tokom trajanja ove animacije, pa je stoga zabava zagarantovana. Veoma solidno i svakako za preporuku ljubiteljima ovog filmskog žanra. Živeo nama 'DreamWorks'!

black mambaaaaaaa

Dobra zabava zagarantirana...sredina filma je malo uspavljujuća ali ostatak nadoknađuje sve... pogledajte