Harry Potter i darovi smrti - prvi dio

Uvod u konačnu borbu s Voldemortom

Prvi deo filma zasnovanog na poslednjoj knjizi proslavljene britanske spisateljice J.K. Rowling 'Harry Potter and the Deathly Hallows',još u startu je privukao veliku medijsku pažnju.Ogroman budžet od £150,000,000 uz mnoštvo živopisnih lokacija širom Engleske (uključujući i par scena snimljenih u Nemačkoj, tačnije u pokrajini Bavarskoj) na kojima su odrađeni setovi, samo su vidljivi znaci da filmadžije iz 'Warner Bros. Pictures' nisu ništa prepustili slučaju.Logično, film su podelili na dva dela iz čisto komercijalnih razloga.A ekipa iza i ispred kamere je uglavnom ista.David Yates režira, a Steve Kloves se pozabavio adaptacijom knjige (tačnije jednog dela knjige) u filmski scenario.Zli Lord Voldemort (Ralph Fiennes) uz pomoć svojih zlokobnih Death Eatersa proganja Harryja (Daniel Radcliffe), svestan da je dečko poslednja prepreka koja ga razdvaja od apsolutne moći, za kojom on toliko žudi.Sada više nema jake saveznike, pa je Harry prinuđen da se osloni samo na Rona (Rupert Grint) i Hermioneu (Emma Watson). Oni kreću u zajedničku misiju s ciljem da otkriju gde se nalaze horkruksi kako bi ih uništili i tako raskrinkali tajnu Voldemortove besmrtnosti...Režiser uspeva da napravi željenu atmosferu, gde preovlađuju mračni tonovi, u prvi plan se ističu mesta u dubokoj seni, iz kojih se jasno sagledava gotovo bezizlazna situacija u kojoj su se našli glavni heroji ove blockbuster-sage. Dobro postavljena scenografija i maštovito osmišljeni kostimi su na standardno visokom nivou.Izbor muzičkih numera je takođe prikladan, a što sve skupa deluje nekako zloslutno, uznemirujuće. Svakako da je ovo najozbiljniji (ili možda je bolje naglasiti, najdepresivniji) film iz celokupne franšize.Opravdanje za tako nešto jeste činjenica da je ovaj prvi deo, samo zapravo uvod u konačnu završnicu, u neizbežan obračun između dobra i zla, oličenih u Harry Potteru i Lordu Voldemortu.Prikazana gluma je sasvim solidna, u granicama očekivanog, jer je skoro ista ekipa ponovo na okupu.Vredi da se pogleda, iako ovo definitivno nije jedan od boljih filmova iz pomenute franšize.No, možda ga treba shvatiti samo kao nekakvo zatišje pred buru, koju očekujemo u poslednjem nastavku.

Predigra

Poput svake predigre neorgazmičan je, iako, (reći će) i neophodan; najčudnija stvar ipak nije ta što ima više bezobzirnijih bogova ex machina, nego čitav prokleti serijal, već to što je u konačnici izuzetno skučen univerzum - sukob koji se zbiva nije svjetski, već do atoma solipsistički.

Čista 5

Film je odličan...čista petica!

...

Film me je jako pozitivno iznenadio, po prvi put mi se svidio Harry i njegova ekipa :)

Nista posebno

Zadnji koji mi se donekle dopao je plameni pehar,svi sljedeci nisu mi nesto posebno,kao ni ovaj dio.

bezveze

veliki fan harry pottera bez obzira na svoje 22 godine, ali majkoo mila knjiga mi je bezbroj puta bolja i mislim da ce se velika vecina samnom sloziti jer je tu preskoceno tolko djelova da sam se u jednom trenu potpuno izgubio... usprkos sjajnim spec efektima cak mi ni ovaj debil vise nejde toklo na zivce al jos uvjek tu nesto fali... za pogledati 3+

ODLIČAN

odličan je jedva čekam drugi dio

Sve što je lijepo, rijetko je!

Jako dobro urađeno sve, ali je priča sama za sebe kao neka međufaza koja najavljuje nešto, a ne zna se što, kao i prošli dio. Sve u svemu, ocjenu 5 malo razvodnimo, baš onako kao u filmu i dobijemo jednu prosječnu tricu. 3!

LOŠE

UOPĆE SE NE UKLAPA U PRVIH ŠEST DJELOVA

dobro ali...

Za vjerne čitatelje i ljubitelje filmova i knjiga Harry Pottera ovaj film će biti zanimljiv i dobar. efekti su jako dobri, ako ne i savršeni, radnja zanimljiva. Prigovor na to što osobe koje nisu pročitale 7. knjigu teško da će sve odmah shvatit... Radnja je na nekim djelovima kao izrezana, neka objašnjenja i bitne stvari koje su naglašene u knjizi u preskočene te se zbilja nadam da će bit objašnjene u 2. djelu ovog filma. ipak sve u svemu dobar film koji vrijedi pogledati

...

Sto reci, za fanove Harry Pottera, one koji su ga pratili od prvog do zadnjeg slova svake knjige, i od prvog pa do zadnjeg kadra filma, ovaj film ce biti odlican. Dobro uklopljena radnja knjige, uzeti su i predstavljeni najvazniji dijelovi, sve u svemu jako dobra uvertira za kraj. Malu kritiku morat cu dati za relativno nebjasnjene pomove, koji bi mogli zuniti one ne toliko upucene u HP svijet. Pohvale idu odlicnoj glumackoj ekipi, nevjerovatnim specijalnim efektima i u svakom slucaju, jedva cekam kraj kraja :)

Odlično !!!

Film je odličan, zbilja nisu izostavili ni jedan važan događaj opisan u knjizi, mnogima film je nejasan jer je ovo tek pola knjige a ono pravo nas tek sljeduje...Možemo reći da je ovo bio pravi uvod u ono što nas sljeduje...

MINUS DVA

početak dobar, sredina filma skoro sam zaspao, samo nešto blebeću sat vremena, onda krene nešto zanimljivo, a to traje svega 20sekundi onda opet blebeću, i na kraju kada misliš da napokon postaje zanimljivo opet traje 20sekundi i nastave blebetat! mislim da bi film puno bolji bio da je samo jedan dio, al ovako će se više zaradit! meni se fil nimalo nesviđa, al o ukusima se ne raspravlja!

Početak kraja

I zadnji uradak o malom čarobnjaku došao je konačno na velika platna. Gledali smo njihove prve čarolije, gledali smo kako odrastaju, kako se bore protiv zla. A sada ih gledamo na početku njihovog najvećeg rata i iščekujemo konačnu bitku dobra i zla. Oni koji su čitali knjigu znaju što se dešava i kako završava. A oni drugi gledaju film i nestrpljivo iščekuju zadnji nastavak. Pred slavnom trojkom mladih čarobnjaka nalazi se težak zadatak. Treba pronaći horkruste u koje je Voldemort sakrio djeliće svoje duše, i uništititi ih. Naravno, nitko ne zna gdje su oni, a još manje kako ih uništiti. Zato je Dumbledore ostavio tragove, a na njima je da ih čitaju. Definitivno najmračniji HP film do sada (čekamo, naravno, i zadnji dio koji bi trebao biti još mračniji), pun specijalnih efekata, i lijepih krajolika, pun starih a i novih likova. Malo i pretjerivanja (noćna vožnja Londonom u tunelu), događaji negdje malo ubrzani, a negdje rastegnuti (priča o tri brata rastegnuta, cijeli posjet Lovegoodu ubrzan), i mogu reći da me razočarao toliko razvikan nastup našeg Šerbedžije u filmu. Ljubitelji HP sigurno nisu ostali razočarani, jer se film uklopio u prethodne, i sa njima tvori cjelinu. A naši mali glumci su odrasliji ne samo u fizičkom smislu, već se sve više dokazuju i u profesionalnim vodama. Nikako ni u ovom nastavku ne smijemo zaboraviti i na “odrasle” glumce, pogotovo izvrsne negativce Alana Rickman i njegovu “hladnu” ulogu , te Helen Bohman Carter sa opet izvrsno odigranim ludilom. U očekivanju zadnjeg nastavka, opustimo se i zabavimo uz ovaj.

Predobro ˇ^

Ovo je odlična verzija Harry Pottera. Ja smatram da je ovo film koji vrijedi pogledati. Preporuke. Sigurno gledam i PART 2

osrednje

Ukratno, film je povremeno odlican, kao npr. Prica o tri brata koja dobro vizualizira djecju bajku. Ali slicnu metodu filmasi nisu upotrijebili kad jedan lik objasnjava kako je pronasao neke likove, nego ga mi moramo slusati par minuta, umjesto da to gledamo. Vecinom losi i neuvjerljivi dijalozi, nelogicnosti radnje i generalno nesreden scenarij kvare dojam filma. Citao sam knjigu, vise puta, pa su mi jasni svi likovi, imena, mjesta. Ali da je gledateljima-necitacima jasan tko je grindelwald i kakve on ima veze sa Dumbledoreom? I puno slicnih detalja. od 1 do 5, filmu dajem ocjenu 2+

HARRY POTTER I DAROVI SMRTI - prvi dio

Karte za sedmi Potter film se mogu rezervirati i kupiti u Movieplexu za 18.11. u 15:00 na dalje: http://www.movieplex.hr/raspored