Sotona

Ocjena 4

Meni je dobar film ima malo smješnih trenutaka ali je dosta zanimljiv

Sastanak s đavolom

Polazeći od premise: 'Loše stvari se dešavaju sa razlogom', pratimo petoro ljudi iz Filadelfije koji ulaze u lift ogromne poslovne zgrade, ne obraćajući pažnju jedni na druge.Ali kada se lift zaglavi, između 21. i 22. sprata, ljudi uspostavljaju međusobni kontakt. Tako upoznajemo sve likove: bivši marinac, prodavac dušeka, tip iz obezbeđenja, penzionerka i devojka nekog bogataša.Kako radnja teče, shvatamo da nije slučajno što su se baš oni našli na tako skučenom prostoru (2x 2 kolika je površina u liftu).Svi pokušaji inspektora Bowdena (Chris Messina) da nastalu kritičnu situaciju stavi pod kontrolu ostaju bez uspeha.To i nije čudno, s obzirom na činjenicu da je prste umešao sam đavo.Anonimni John Erick Dowdle režira prvi deo 'Noćnih hronika', serijala koji za temu uzima strašne priče koje je osmislio M. Night Shyamalan, a koji je adaptirao u filmski scenario Brian Nelson.Za hollywoodske prilike i nije puno uloženo u budžet filma, nekih $10,000,000 sa odabranim lokacijama za snimanje u Torontu.S obzirom na radnju lociranu u liftu, stvoren je osećaj klaustrofobije, ali objektivno nema pravih horor elemenata, jer je sve nekako predvidivo, jer običan gledalac brzo shvata s kime naši, naizgled nasumice odabrani glavni likovi, imaju posla.Solidno odrađeni specijalni efekti, a gluma je onako, u granicama proseka, mada je bilo prilike da se pokaže i nešto više (naročito kada se iz kontrolne sobe secira svaki lik, kao potencijalni osumnjičeni).Iako sam kraj ima neku dubinu, pa nam šalje određenu poruku, ipak ovaj horor (ili psihološki triler po nekima) nije uspeo da se uzdigne od najobičnijeg proseka.Šteta, jer čini se da je bilo potencijala za nešto više (uzbudljivije i zanimljivije pre svega).Pogledati ili ne, izbor je na vama, a ako se odlučite za ovo prvo i tok radnje vam ne 'legne', za utehu je da jako kratko traje, manje od sat i po.

Zanimljiv

Film nije nimalo strasan ako ste ga radi toga mislili gledati ali je zanimljiv,jedan triler sa horor elementima malo jace od trojke.

Diavolo

Sta da kazem sto ne znate?Pregledao sam fillm,osim jedne scene gdje muzika "bubne",nisam se niti jednom prepao :-).No prica je zanimljiva.Moglo je jos malo bolje...moglo se ubaciti ono nesto...kao na utakmici,dobri smo bili ali nije to-to.Mada je film dosta los,i ako kanite skinuti horor da gledate,skinite nesto drugo,ovo je tek da se gleda...

postoji li vrag

čak i vi koji ste kao realistični i kažete da u njega ne vjerujete, ipak malo vjerujete - ovako nekako ide citat iz filma koji će religiozne osobe shvatiti i kao poučan. drago mi je da je shyamalan konačno uspio napraviti solidan triler, ili ga barem producirati kad mu redateljstvo sve više klizi iz ruku. preporučljivo pogledati prije spavanja.