Slon

Slon

kao prvo moram reći da mi i sam naslov filma djeluje bezveze i ne vidim nikakav smisao u njemu...dalje nema razjašnjenih stvari i događanja s nekim likovima npr onaj plavi pa gdje je on??šta je sam pobjegao i to je to??a da se nije uopće prikazao??a ja mislio on će bit najvažniji glavni lik....po meni je to sve dosadno do 50 i neke minute te se onda pojavljuje neočekivana radnja i daljnji zapleti...nisam znao da će on ubit svog supranika...a i kad gledate to je velik problem u svijetu tj ti bolesni ljudi i njima sličmo...imam dojam kao da je u filmu neka rupa koju još treba usavršavat...stvarno vrlo čudan film...za pohvalu su dijalozi,kamera,pojedine scene te odličan i čudan kraj...ovakav film je po meni samo za jedan put gledanja al nikako ne više...sve u svemu puno zavrzlama i čudnih situacija filmu su dale ovu ocjenu... i još jednom ponavljam jakoo čudan filmmmmm koji kao da ima osobine dokumentarca...:))

zastrasujuce

film je realan prikaz zastrasujeceg stanja mladog uma ..fino snimljeno..ugl, svida mi se..pogotovo kraj..

maksimalno izvučeno

Inače ne volim filmove napravljene po istinitom događaju, jer gotovo uvijek više poprimaju oblik nekog dokumentarca, nego filma. Gledajući Slona uopće nemam dojam da se nešto takvo zbilja dogodilo.Redatelj se veoma dobro poigrao banalnim situacijama te veoma vješto okarakterizirao likove. Posebno je dobro prikazao iste situacije iz perspektive različitih likova (kamera putuje). Sama sporost daje dodatnu težinu (vjerojatno aludira na depresiju i melankoliju).Iz tako "siromašne" fabule napravio je pravo remek djelo.

jesam li ja jedina s noćnim morama??

Ja sam se prije gledanja filma načitala groznih kritika, pa sam ga krenila gledat s najmanjim očekivanjima, ali znate što?? film mi se strašno svidia. inače ne volim takve filmove, ali ovaj mi je predobar.. onaj dio s pucnjavom me previše šokirao. sve sam očekivala samo ne to. kad se prvi put pojavljuju mislila sam da će postavit bombu, ali ovo je prebrutalno.. film sam gledala u ponoć i kad sam zaspala, sanjala sam cijelu večer da sam na ekskurziji s razredom (bivšim) i da su dvojica poludila i da pucaju po sobama. strava..

Mini trojka

Vrlo mi je teško reći što je u tom filmu dobro, a što ne. Film smatram kao vrstu umjetnosti koja će nam na zabavan (ne nužno) način prikazati neke elemente života. I po mogućnosti nas poučiti nečemu. A ovaj film- kao cjelina abnormalno dosadan; a da me poučio nečemu- ne mogu se pohvaliti. I onda još na kraju pogledam i komentar cijenjenog redatelja kojem ne znam ime koji se ide opravdavati zašto je napravio takav film. "Htjeli smo prikazati jednoličnu svakodnevicu >običnog< školskog dana", on će meni. I koliko god to imalo smisla- jer bi film u protivnom bio ne-realan i besmislen- dolazim do zaključka da mi to nije dovoljno. Po tome su mogli 2 sata snimati wc školjku i pravdati se da je to tako i u stvarnosti. Ovaj film je dosadan (kakav je i morao biti) i ne vidim razloga da ga gledam ponovno. +: uspavljujuće scene oblaka +: ajde- trebalo je i tu temu odraditi +: napetost- najbolji dio filma. Ali samo zato što sam znao o čemu se radi. Da nisam znao- i to bi bilo potrošeno. -: neizbježna dosada -: realističnost (što je inače pozitivna stvar) -: nedostatak motiva (za koji se opet redatelj pravda) i upitnost jednostavnosti nabavke oružja Sve skupa- ako ste imuni na dugotrajne i besmislene scene- onda pogledati. Ako ne- pogledati i druge recenzije, pa razmisliti. Sve skupa dajem jedva: 3

ZAPANJUJUĆE...

Gus Van Sant nam dokazuje da Dobri Will Hunting nije bio slučajnost i da je jako talentirani režiser. Slon ne pokušava objasniti ponašanje mladih ubojica Erica i Alexa, nego nam samo prikazuje kako izgleda život problematičnih adolescenata u školi, kroz oko promatrača. Vaša reakcija na ovaj film će ovisiti o vašim životnim iskustvima. Slon je snažan i tragičan film koje će vas sa iznimnom lakoćom uvući u živote njegovih protagonista. Van Sant je sasvim zaslužno osvojio Zlatnu palmu na Canneskom filmskom festivalu 2003. godine. Film ne govori toliko o školskom masakru koliko o društvu u srednjoj školi i njihovim junacima koji su jako različiti. Podsjeća nas na tom da uvijek ima nekoliko strana priče (neke scene u filmu se ponavljaju i prikazuju iz drugog kuta i prateći drugi lik). Ova drama ima nezaboravan i jako poznat soundtrack (fur elise i moonlight sonata). Slon bi se trebao gledati u potpunoj tišini kako bi se gledatelj mogao istinski uživiti u film. Ovo predivno ostvarenje zahtjeva strpljenje od gledatelja, ali gledatelj je na kraju višestruko nagrađen, premda ne dobiva objašnjenje zašto su Eric i Alex počinili taj masakr. Elegatan, realističan, proganjajući i moćan, Slon je nezaboravno filmsko iskustvo. Ocjena filma: 5

Brutalna realnost

Slazem se u potpunosti, da nije tragicnog kraja film bi bio divan. Van Sant je uspio na rijedak nacin docarati americku svakodnevicu, no uz to film definitivno nosi prepoznatljivu meditativnost. Zapanjujuca realnost produkt je portretiranja "obicnih" scena, primjerice hodanja skolskim hodnikom ili razvijanja fotografija, sata tjelesnog odgoja u doticnoj skoli i sl., a fokusiranje kamere na telefonske stupove i lutajuce oblake tjera nas na svojevrsni eskapizam iz sirove stvarnosti. Film nije toliko vezan sa masakrom, koji zauzima sporednu ulogu, teziste je ipak na portretiranju americkog nacina zivota, koliko god to otrcanim zvucalo, uz gotovo dokumentaristicki pristup redatelja.

Lako & gorko

Kad sam film otišao pogledati proljetos u kino, znao sam točno što me očekuje. Pritom mislim na fabulu filma. Kako je film odmicao, a traje prilično kratko, u meni je rasla ona napetost koja se osjeti samo u nekoliko trenutaka filmova strave. Ali, istodobno, film sam pratio i gledao s nevjerovatnom lakoćom. Čak i oni kadrovi koji bi u nekom drugom filmu se mogli okarakterizirati kao prazni hodovi, scene neba i šetnje učenika po hodnicima škole koji traju po nekoliko minuta, bili su mi na mjestu. Za razilku od "Gerryja" čiji smisao ne želim niti tražiti jer i sumnjam da ga i ima, "Slon" bi, da nije tragičan film, bio divan.

Ocjena recenzije: 3.8 Tvoja ocjena: -