Ljubav na daljinu

Uvek si u mojim mislima

Pošto se dokazala kao režiserka dokumentaraca, kao i nekoliko zapaženih reklamnih kampanja, Nanette Burstein debituje na polju dugometražnog igranog filma.Za filmski scenario zaslužan je Geoff LaTulippe, koji je zapravo ovekovečio neka lična iskustva svojih prijatelja, u pogledu održavanja veze na daljinu.Bezazlen flert u jednom baru između utučenog mladića, Garretta (Justin Long) i slobodoumne Erin (Drew Barrymore) neočekivano kreće u pravcu jedne ozbiljne ljubavne veze.Prošlo je nekoliko nedelja dobrog zezanja i došlo je vreme da se Erin vrati kući, u San Francisco.Garrett ostaje u New Yorku, ali njegove misli putuju daleko, pa se stiče utisak kako je njegovo srce osvojila dobronamerna Erin, koja takođe nije više ravnodušna prema njemu.Da bi veza imala šanse da se razvije u nešto više i značajnije, neophodno je da par bude stalno zajedno. Pitanje je ko je spreman da povuče prvi korak?Naravno, takva odluka ima svoju cenu, s obzirom da i on, kao i ona imaju stalan posao u svom mestu prebivališta...Romantična komedija koja nastoji da odgovori i na neka ozbiljnija pitanja, razmatrajući problematiku tako svojstvenu mlađim ljudima, koji se bore za svoje mesto pod suncem.Emotivna priča sa puno prirodnog humora, ipak nije donela ništa posebno.Glavni protagonisti Long i Barrymore dobro funkcionišu kao par, ali izgleda da nema neke posebne hemije među njima.Od epizodnih rola, vredi istaći lik Corinne, zaštitinički nastrojene Erinine starije sestre, koju je odlično iznela Christina Applegate.Radnja ima svoj ritam, koji nas polako uvodi u završnicu koja je, realno gledano, očekivana, mada napravljena sa puno takta, obojena nežnim romantičnim tonovima (uz dobru muzičku podršku).Prosečna komedija, koju će fanovi Drew Barrymore ili Justin Longa svejedno, gotovo sigurno gledati.A za ostale i nisam baš siguran.Pa ko voli nek' izvoli!

Ljubav na daljinu

Po meni je film dobar.Mada je nekako mogao drugačije da se završi. Radnja filma ide brzo i nije mi bilo dosadno. Ima dosta smešnih scena i to baš! Pogledala sam film bez nekih prevelikih očekivanja i na kraju sam zadovoljna.Preporučujem!

Koja...

...dosada od filma.

TUŽNOOOO

Znate kad se u životu nadjete u potpuno istoj situaciji, film vas uistinu dovede do suza....nažalost!!!! film je odličan!!!

<3

Iskreno, film sam skinula samo zbog toga jer glumi Justin Long, ali na kraju je film bio puno bolji nego što sam očekivala. :) Na nekoliko scena sam se baš dobro nasmijala. A Justin je naravno savršen ko i uvijek. ;)

Zabavno, ali brzo pada u zaborav

Solidna ljubavna komedija s dobrim glumcima, iako imam osjećaj da su mogli iz njih izvući puno bolje, dublje nastupe. Slatki filmić ako vam se pušta mozak na pašu, ali za tjedan dana teško da ćete ga moći prepričati frendovima na kavi. Sigurno bolje od svega što je Jennifer Aniston snimila u posljednje vrijeme.