Armored

Armored

Zanimljiva i napeta razbibriga. Ovaj film ne bih nikako preporučio pravim filmoljupcima jer ima dosta nelogičnosti i predvidljivih situacija ali ako film gledate bez prevelikih očekivanja onda je ovaj film zadovoljavajući.

Katastrofalan scenarij

Ako je 'Inside Man' bio fenomenalan film o pljačkašima, onda je 'Armored' čista suprotnost. Nije da sam imao neka očekivanja jer film od početka do kraja izgleda i jest B-film, unatoč činjenici što iza kamere stoji talentirani Nimród Antal. On svakako nije prvi koji snima film o zaštitarima koji ne mogu odoljeti povećoj količini novca koju prevoze, no svakako prednjači po gluposti scenarija. Dugogodišnji pošteni zaštitari, a kako film odmiče ubojice zreli za zatvor Mike, Quinn, Baines i Palmer, uz pomoć kolege Tya i Dobbsa žele opljačkati kamion sa 42 milijuna dolara koji oni prevoze. Kako je moguće da banka bez problema daje toliki novac zaštitarskoj tvrtci koja može skrenuti na 50 minuta u obližnju napuštenu tvornicu i pokušati ukrasti novac, a da se za to vrijeme ne trebaju javiti u bazu? Na to pitanje nitko ne zna odgovor a očito je da se radnja događa u moderno doba. Lik Tya, bivšeg vojnika, koji na pola filma shvaća da treba zaustaviti svoje kompanjone u pljački je tako apsurdno smiješan i služi isključivo kao promocija teško postojećih američkih vrijednosti i heroja. Uz izrazito glupu i neobjašnjenu završnu scenu filma, 'Armored' je tipičan predstavnik hollywoodske B-lige filmova u kojima ništa ne štima, nema karakterizacije, slaba gluma ovdje poznate ekipe; no ponajviše boli glupost scenarija. Pa zar ovako glup film mogu nekome prodati? Izbjegavati u širokom luku!