Ubojice

iv@n@

a usher glumi punih 2 min..pitam se koliko su mu platili te 2 min..hehe..a film je ok...malo pred kraj radnja sklepana,..al štaš

Slatkiš i profi-ubica

Dobra saradnja ambiciozne Katherine Heigl i već afirmisanog Roberta Luketića na ''The Ugly Truth'', nastavljena je i na njegovom sledećem projektu. Zasnovana na priči Boba DeRose, koju je uz pomoć Teda Griffina (''Ocean's Eleven''), autor adaptirao u filmski scenario, ova akciona komedija govori nam o ljubavi, stupanju u brak, o poverenju novopečenih supružnika i postavlja pitanja u smislu, koliko je takva zajednica čvrsta da izdrži neke niske i neočekivane udarce. Pošto je nogirana od momka, mamina i tatina ćerkica, Jen Kornfeldt (Katherine Heigl) odlazi sa roditeljima na živopisnu francusku rivijeru, kako bi lakše podnela raskid. Brižni roditelji, Mr. Kornfeldt (Tom Selleck) i Mrs. Kornfeldt (Catherine O'Hara) na kratko ostavljaju svoje ''dete'' nasamo, a to je dovoljno vremena da se ona ponovo zaljubi. Izbor na prvi pogled je mladi, zgodni Spencer (Ashton Kutcher), koji se predstavlja kao poslovni konsultant. Ipak istina je potpuno drugačija. Momak se tamo našao po zadatku:likvidacija ''tipovanog'' lošeg momka. Pošto ni Spencer nije ostao ravnodušan na lepu Jen (objektivno retko ko bi joj odoleo), par se smuva i ubrzo se njih dvoje nađu u zajednici, koju u hrišćanskom svetu, nazivaju – brak. Nagli skok radnje, prebacuje nas u bračnu idilu gde dvoje mladih ljudi već 3 godine uživa sve blagodeti američkog načina života u predgrađu. Proslava 30. rođendana Spencera, pokrenuće niz događaja, koji će ga naterati da se ponovo suoči sa avetima svoje tajnovite prošlosti. Samo što sada nije sam i prinuđen je da odgovori na neka nezgodna pitanja, pre svega svojoj zakonitoj supruzi, koja je na najboljem putu da postane majka. A tu je i njen sumnjičavi otac, kome izgleda ništa ne može da promakne. Kombinacija akcije (pucačina, jurnjava automobilima) i romanse (dvoje mladih, srećno zaljubljenih) lako nas uvodi u niz komičnih situacija. Iako radnja u pojedinim scenama izgleda kao parodija na neke špijunske trilere, čini se da se odabrana ekipa solidno snašla. Ashton Kutcher (takođe jedan i od producenata filma) napravio je balans u tumačenju svog lika, u smislu da ga ovde na momente vidimo i kao zabrinutog čoveka za svoju ženicu, a ne samo kao smušenog tipa koji nas zasmejava pokušavajući da se prilagodi monotonom životu, smeštenom u naizgled mirnom susedstvu. Heigl je očekivano dobra, a takođe su i likovi njenih roditelja solidno prezentirani od strane starije garde (posebno se to odnosi na Tom Sellecka). Respektabilan budžet od $75,000,000 omogućio je izbor atraktivnih lokacija za snimanje, od kojih pominjem okolinu Nice u Francuskoj i par mesta (Atlanta, Woodstock) u Džordžiji, USA. Tačno je da sama priča i nije nešto originalna, ali dobra glumačka postava, fina režija i lepe lokacije, doprinose solidnom kvalitetu ovog filma, pa zato preporučujem da se pogleda. Laka zabava od nekih sat i po je zagarantovana!

Junior Mr.& Mrs.SMITH pardon Aimes

Očekivao sam lepršavu akcijsku komediju i nisam je dobio. Dobio sam jedino zgodnu Heigl-icu i nabacanu radnju. Sve me to neodoljivo potsjeća na davni film sa Angie i Bradom Mr.&Mrs.Smith. Tko ne bude očekivao previše od ovog filma, možda mu se nešto i svidi..

žešči treš

Film me jako razočarao...pardon...film je zapravo ispunio moja očekivanja da će bit žešći "treš"...nije bila dovoljna čak ni moja ljubav prema Heiglici i Kutcheru ... Fabula naivna i predvidljiva,naročito me iziritirao skok od 3 godine nakon što su kao završili skupa.... puno pucačine i tuče bez stvarne napetosti + Heigl i Kutcher zapravo nisu išli kao par..više su mi izgledali kao brat i sestra, bez kemije!