Princ Perzije: Pijesak vremena

Pijesak vremena

Ko voli princa od Perzije,dam mu onu staru igricu za 286 PC, da je odigra, i neka napise recenziju,bolje i to nego pisati recenziju za ovu saroliku bezvezariju koji cak neki nazivaju - film !

grrrrrrrr

šteta za glumačku postavu ovoga filma:(..imali su toliko potencijala,ali eto...film je promašen totalno,i nije smiješan uopće.očekivala sam da će biti barem zabavan

Antički bodež

Radnja smeštena u Persiji iz 6. veka, u to vreme jednom od najvećih carstava sa izuzetno bogatim nasleđem. Takav svet poslužio je kao inspiracija za kreiranje epskih junaka. Pratimo mladog Dastana (Jake Gyllenhaal), usvojenog sina plemenitog kralja Sharamana (Ronald Pickup) koji je odrastao zajedno sa njegovim sinovima, starijim Tusom (Richard Coyle) i mlađim Garsivom (Toby Kebbell). Sva trojica vaspitavana u duhu razvoja dečaka u hrabre, mudre i plemene ratnike, koji će nastaviti da pronose slavu Persije, dajući svoj doprinos u jačanju carstva. Uz kralja je stalno i njegov brat Nizam (Ben Kingsley) čovek dobro upućen u sve tajne velikog carstva. Opsada drevnog grada Alamuta (koji nije osvojen 1000 godina) biće pravi test ratničkih sposobnosti trojice braće. No ubrzo nakon njegovog osvajanja, Dastan će zajedno sa princezom Taminom (Gemma Arterton) biti prinuđen da beži, spasavajući život od 'igre' koja mu je nameštena. Naoružan antičkim bodežom, Dastan će ubrzo upoznati njegove magične moći, svestan da onaj ko ga poseduje može da vlada svetom. Međutim princeza Tamina zna tajnu porekla ovih moći i ima drugačiji plan...Moćnici iz 'Walt Disney Pictures' na čelu sa producentom Jerry Bruckheimerom uvideli su da je stara Persija 'plodno tlo' za filmsku ekranizaciju jedne akcione avanture protkane elementima mitske fantazije. Odobren je impresivan budžet od $200,000,000, sa odabranim egzotičnim lokacijama za snimanje u Maroku (prethodno 'očišćenim' od zmija, škorpija i ostalih po život opasnih životinjica). Nekoliko setova snimljeno je u Pinewood Studios u Engleskoj. Status blokbastera nije u potpunosti opravdan, jer cifra od zarađenih blizu $100,000,000 (podaci s kraja jeseni 2010.) ipak je ispod očekivanja. Zvučni glumački ansambl 'odsvirao je svoje partiture' manje-više standardno dobro, s tim što se posebno nametnuo Alfred Molina u tumačenju šeika Amara, lika koji vas u početku iritira, a vremenom vam postaje čak i simpatičan. Specijalni efekti korektno odrađeni. Sama režija poverena iskusnom Mike Newellu, podređena je kreaciji brojnih akcionih scena, a na uštrb neke dublje karakterizacije likova i nekog detaljisanja priče o istorijatu samog bodeža. Tako nešto je razumljivo, ako imamo u vidu da je intencija bila: ostati što više dosledan video-igrici "Prince of Persia" Jordana Mechnera. Stoga je tim scenarista Boaz Yakin, Doug Miro i Carlo Bernard, radeći na adaptaciji igrice u dopadljiv filmski scenario, napisao priču punu dinamike, sa kraćim dijalozima, stavljajući u prvi plan samu borbu za osvajanje magičnog bodeža. Zanimljivo, sa mnoštvom maštovito osmišljenih efekata, uz određenu dozu humora i puno spektakularnih akcionih scena (jurnjave na konjima, pa čak imamo i nojeve), sa borbama koje izgledaju prilično solidno, ovaj film vas neće razočarati...doduše neće vas dovesti ni u stanje egzaltacije, ali u svakom slučaju vredi pogledati!

Ocjena recenzije: 4.83 Tvoja ocjena: -

Princ Perzije: Pijesak vremena

Šta je bit... osnovna "zadaća" svakoga filma... zabava... i stvarno moram priznati da mi je ovih 100 i nešto minuta prošlo u ugodnoj laganoj zabavi što me niti malo ne iznenađuje s obzirom da je izišao iz disneyeve radionice... tražiti sad dlaku u jajetu... zamjerati mu površnost... tražiti neke dublje emocije... mislim da je suvišno... ovaj film jednostavno preporučujem da se sjedne i pogleda... slobodno u krugu cijele obitelji... po mogućnosti sa pojačanim tonom... muzika je dinamična i uhu ugodna... i jednostavno se prepustite i uživajte... neće vas oboriti s nogu... neće dobiti oscara... ali garantiram da nećete uludo potrošiti skoro dva sata... Ugodnu zabavu želim!

šit...šit...šit...za odrasle i normalne ljude

no za klince..ili blago retardirane...i sl. je valjda predobar i bez mane...skoro... otkuda da krenemo...od glume koja je loša..osim moline...akcijskih scena...koje su me podsjećaje na tigra i zmaja....letenja po zraku....ali sve nekako loše...akcija...no više ako igrica ako ste igrali.... film ne valja i žešći je šit kao i velika većina filmova snimljena po igricama... ono gledate ga kao da gledate gameplay igrice....stoga ako vam se igra bolje je i zabavnije definitivno igrati igru...vi sami....nego samo pasivno i dosadno promatrati...jer ionako je sve predvidljivo do bola...i jako jako dosadno...loše loše no to sam i očekivao...šit smeće komercijala daj majmunima banana....kao i velika većina filmova danas ..novac (uloženi u marketing filma) sve određuje skoro sve....

Prince of Persia

Prvi pravi ljetni blockbuster, u punom smislu riječi, iznenađujuće nije bio Scottov 'Robin Hood', već taj epitet dobiva Newellov 'Prince of Persia'. Newell kao ozbiljan i odličan redatelj si je nakon zadnjeg 'Harry Pottera' dopustio još malo oduška od snimanja ozbiljnijih filmova te tako snimio pravi film za široku kino publiku na temelju igrice. Pohvale su time veće, jer se na prste jedne ruke mogu nabrojati uspješne ekranizacije igrica. Koristeći manje-više isti recept kao i 'Pirati s Kariba' producent Bruckheimer zna kako privući publiku i baš kao i u Piratima bira odličnog redatelja i dobru glumačku postavu ispunjenu britanskim glumcima dok je očekivano Amerikanac u naslovnoj ulozi (Gyllenhaal, Depp). Zamjerke filmu se mogu naći u možda previše akcijskih scena pred sam kraj filma i naivnom zapletu, te svakako iznenađujuće blijedom nastupu Gyllenhaala koji se uopće nije uspio nametnuti;niti kao pojava niti karizmom. No Newellov način režiranja, s time da bude što vjerniji igrici, te simpatičnost glumaca daje poseban ton filmu koji ispunjava sve kriterije ljetnog blockbustera. Gemma Arterton jest pravi odabir za princezu, Kingsley je solidno suzdržan dok pozornost najviše privlači odlični Alfred Molina koji uz par izvrsno napisanih rečenica donosi tu prijeko potrebnu dozu humora koja fali glavnim likovima. U globalu, 'Prince of Persia' nije vrhunska zabava ali ima svoj šarm pa možemo oprostiti i pretjeranost radnje i sve njegove mane jer u konačnici smo dobili upravo ono što smo i očekivali. Nema sumnje da nas vrlo brzo očekuje i nastavak novog uspješnog Disney/Bruckheimer serijala!

tisuću i druga noć

Orijentalne priče odišu maštom i misterijom, i oduvijek su privlačile publiku. Počevši od priča 1001 noći i Aladina i njegove čarobne svjetiljke, svaka nova priča imala je svoju čar i moć. Sa današnjim vremenom sve se to pretočilo u kompjuterske i PS igrice, da bi se one opet pretvarale u filmove. Takav je i ovaj film. Bajka o princu i princezi, o dobru i zlu, o čarobnom bodežu, o legendi. Akcija traje kroz većinu filma, a i humor . Uloga princa Dastana kao da je pisana za Jake Gyllenhaala, koji se bori mačevima, bodežima i šakama, usput skačući i preskačući prepreke, tu i tamo jedino podlegne ženskim čarima. Princeza Tamina (Gemma Arterton) je zanimljiva uloga hrabre i poduzetne mlade princeze koja se bori za svog princa, iako je u početku stvar u sasvim nečemu drugome. Puno mašte i odlični efekti ovoga filma garantiraju nam zabavu , pa iskoristite dok još ljeto nije potpuno zavladalo, i uđite u svijet tisuću i druge noći.