Plan B

Novčić za sreću

'Zaljubiti se. Udati se. Dobiti bebu. Redosled nebitan'! Sve ovo čini premisu romantične komedije za koju je Kate Angelo napisala scenario, po kome je anonimni Alan Poul snimio jedan, pre svega zabavan, relaksirajući film. Svesna da joj biološki sat polako, ali sigurno otkucava, impulsivna Zoe (Jennifer Lopez) odlučuje da preuzme potpunu kontrolu nad svojom sudbinom.Nakon niza neuspešnih pokušaja da pronađe muškarca 'po meri', ideja sa veštačkom oplodnjom učinila joj se kao najbolje rešenje.Sudbina ume da se poigra s nama, pa tako Zoe neposredno posle obavljene veštačke oplodnje, upoznaje šarmantnog Stana (Alex O'Loughlin).Da li je možda baš on 'gospodin pravi', koga je celog života tražila...Namera da se izokrene ustaljeni redosled događaja i na bazi takve ideje izgradi koncept komične priče, na prvi pogled deluje sasvim OK.Međutim, kako je put od same ideje do njene uspešne realizacije, popločan brojnim preprekama (bilo objektivne ili subjektivne prirode), onda je razumljivo što filmska ekipa nije postigla baš ono što je zacrtala sebi kao cilj.Sama činjenica da je narativ vrlo predvidljiv i da ide u dobro poznatom pravcu, znatno sputava intenciju brojnog producentskog tima, da se publici ponudi nešto inovativno i osvežavajuće.Sam nivo prikazane glume je u okvirima utvrđenih standarda podžanra rom/kom.Dakle, Jennifer Lopez i njen filmski partner, Alex O'Loughlin, moglo bi se reći da su dali sve od sebe, kako bi dočarali njihovu nekonvencionalnu ljubavnu vezu, koja prolazi mnoga iskušenja dok se ne učvrsti i konačno ne kruniše venčanjem u željno isčekivanoj završnici.Realno, ova komedija ima pristojne humorne sekvence, ali posle zaista duhovitih dijaloga i urnebesnih situacija, dolaze na red i neki usiljeni pokušaji da se publika nasmeje i održi u dobrom raspoloženju (tu pre svega mislim na par minijatura u izdanju g-đice Lopez).Radnja obiluje živahnom muzikom, gde je svoj doprinos dala i sama Jennifer Lopez time što je otpevala par numera.Imajući u vidu tematiku koja se ovde obrađuje, može se izvući zaključak da je ova komedija pitka, dopadljiva i većim delom zabavna. Slobodno je mogu preporučiti svim ljubiteljima žanra, bez obzira na starosni profil, pod uslovom da ne traže 'dlaku u jajetu' i ostave visoke zahteve po strani.

Film

Kada će biti taj film na Novoj tv ili rtl-u jel mi može netko reći.!!

opuštajuće

opuštajuće

Plan B film Ž

Back-Up Plan je briljantna filmčina! Naravno da ovo nije istina, u pitanju je vrlo loša ljubavna komedija lišena svakog oblika neizvjesnosti. Skoro pa da nema niti jednog momenta u filmu kada bi se prosječna trinaestogidšnjakinja iz doba komunizma zapitala: "tja za Boga, završiće razdvojeno!?" Osim neizvjesnosti film nema ni elemenata realnosti. J.Lo koja rola glavnu rolu glumi prelijepu ženu, san svakog muškarca koja eto za svojih 35-40 godinica ne nađe priplodnog mužijaka. A s druge strane, apolon, mix Enrike Iglesijasa i Žan Klod Van Dama, koji na pijaci prodaje sir, ima farmu nedaleko od grada koju kobejagi obrađuje i propali brak jel, kako to biva na dalekom zapadu. Njih dvoje će se što bi reko Rambo usljed kosmiškog nesporazuma prvi put desit u taxiju, ma ko bi se tome nadao ! Vrzmaju se tu okolo stalno al nikad se prije nisu vidjeli, normalno da nisu, napolju je džungla! Vukovi! Ima još - ona hoće da vještački zatrudni! Ojjj... Pristupa klubu nekih samohranih majki, tu se tek čovjek može od srca gromko zacerekati masnim šalama. Ma katastrofa. Jedinica ko kuća.