Sudar titana

Borba Titana

Louis Leterrier (''The Transporter'' 1 i 2) veliki poštovalac originala iz 1981. godine (Harry Hamlin i Ursula Andress tada zajedno na filmu baš kao i u privatnom životu) prihvatio se režije rimejka. Warner Bros je stavio na raspolaganje budžet od impresivnih $125,000,000, angažovao čak trojicu scenarista:Travis Beacham (Dog Days of Summer, 2007.), Phil Hay (Æon Flux, 2005.), Matt Manfredi (Æon Flux, 2005) i poprilično zvučnu glumačku ekipu. U jednoj od brojnih priča iz grčke mitologije, ovde pratimo Perseja (Sem Worthington) sina bogova, koji je odrastao kao čovek pod nadzorom svog ovozemaljskog oca Spyrosa (Pete Postlethwaite) baveći se ribarenjem. Kada kralj i kraljica Argosa preteraju u veličanju lepote svoje kćeri Andromede (Alexa Davalos) i time uvrede bogove, nisu ni slutili kakav gnev su navukli na sebe i svoje podanike. Od trojice braće, Zevsa (Liam Neeson) boga sa Olimpa, Posejdona (Danny Huston) boga mora i Hada (Ralph Fiennes) osvetoljubivog boga podzemlja krenuće osveta, s ciljem da se donese pakao na zemlji i primerno kazne svi sa Argosa. Jedina nada je Persej, koga nagovara misteriozna lepotica Io (Gemma Arterton) osuđena na besmrtnost jer se nije povinovala željama bogova, da se spasi kraljevstvo sa Argosa. Kao Zevsov sin, Persej će zajedno sa grupom odvažnih ratnika krenuti na put u daleki i mračni zabranjeni svet. U potrazi za oružjem kojim će pobediti opakog Hada i njegovo tajno čudovište - džinovskog Krakena, grupa predvođena Persejom suočiće se sa mnoštvom bezbožnih demona i užasnih zveri. Na tom putu on će morati da pobedi vlastitu sudbinu i pronađe svoju pravu sudbinu nezavisnu od volje bogova. Akcenat je stavljen na brojne spektakularne akcione scene, koje uz upotrebu kompjuterskih specijalnih efekata izgledaju veoma pristojno. Da bi se postigla veća autentičnost borbi na trnovitom putu hrabre družine, odabrane su lokacije širom sveta za snimanje: Danakil pustinja (Etiopija), Dinorwic Slate Quarry (Vels) za scene sa vulkanima, Kanarska ostrva (Španija), dok su scena sa Argosa snimljene u čuvenim Longcross Studios u Engleskoj. Napravljena je i posebna muzika za film (Ramin Djawadi). Vizuelno efektno, sa manje-više očekivanom radnjom (valjda tako treba kada se radi o ekranizaciji mitoloških priča), uz solidan doprinos znamenite glumačke ekipe (dovoljno je pomenuti da su Liam i Ralph ponovo sukobljeni kao dobar i loš momak, čime se na neki način ponavljaju kao u ''Schindler List''). Preporuka za gledanje u svakom slučaju, iako su mnogi (u koje ubrajam i sebe) mnogo više očekivali od samog kraja, naročito od poslednje borbe. Nije remek-delo filmske umetnosti, ali ima svojih dobrih (vizuelnih) strana.

skraćena verzija

gledajući film

skraćena verzija

gledajući film

Ovaj put je polu bog.....

Sam Worthington opet u ulozi polu čojeka i polu nečeg...u ovom slučaju nije to polu Naavi niti polu terminator nego je polu bog. Njegova predstava u ovom filmu je kao i u svim drugima - OK, ništa pretjerano dobro, ali nije ni loše. Na prvi pogled kad sam vidjela sva velika imena koja glume u filmu (Liam Neeson,Ralph Fiennes,Gemma Aterton)čovjek bi očekivao i dobar film, ali na kraju je ispao totalno osrednji. Film je baziran na specijalnim efektima i kao takav nije loš. Iako znam da su mnogi popljuvali i taj aspekt filma meni se to sve učinilo sasvim pohvalnim. Počev od meduze koja je stvarno neka beštija, a ne kao što je u filmu Percy Jackson & the Olympians(kradljivac gromova)meduza samo Uma Thurman s naočalama i čudnom kosom. Kraken isto tako ogromna CGI beštija sasvim dobro napravljena. Jedino što mi je previše odudaralo jesu sami bogovi i njihovo mjesto prebivanja i Zeus u onom preblještavom odjelu(loše). Ako odvojimo efekte i ostavimo samo priču, to jeste malo loše. Iskreno ne znam šta točno nije dobro u priči, ali meni su neke stvari ostale nedorečene i kao da je nešto falilo u svomu tome. Što se 3D-a tiče, istina je da im to nije trebalo. Inače film je pomalo tipičan i zašto ne pogledati.

sudar pilića

jako loš film...najveća tragedija što je prvotno rađen za 2D pa su nakon uspjeha AVATAR-a prebacivali u 3D i napravili jedno negledljivo s....! Doduše i u 2D bi imao ocjenu jedva 2 . Šteta jer me je ovaj film razočarao kao svojevremeno GODZILA...od Emmericha

Efektu moj efektiću

Joj kaj danas svi ti efekti mogu! Uglavnom, dobar ali ne predobar film. Uvjek se tu pojave neke ljubavne priče, koje u***u dobar akcić! Šore su pre kratke, meduza pre jadna, a onaj kraken samo kaj se jadan digne iz onog mora već ko' kamen (doslovno) padne nazad. Likovi pre brzo i pre lako umiru, a koreografija šora su osrednje. Sve u svemu, baš što kolega kaže - solidno za ubiti nedjelju popodne!

Beskrvni remake

Za jedan mitološki ep "Clash of the Titans" je iznenađujuće beskrvan film, solidnog dizajna i loše 3D konverzije. Doduše 3D se odnosi na tehnički aspekt filma pa ako možete pogledati normalnu 2D verziju preporučam vam da ne trošite vrijeme na 3D jer ne donosi apsolutno ništa bolje i zanimljivije iskustvo. Cameron je proročanski rekao da se ne isplati raditi konverzija filmova u 3D ako to ne shvatite ozbiljno, što se savršeno pokazuje i ovdje. Na stranu tehnikalije, film kao film je u najbolju ruku tek prosječan - i to izvrstan primjer gdje su u odličnom traileru sažeti najbolji aduti filma, a u stvarnosti sve ostalo je popunjavanje rupa između nekoliko spektakularnih prizora. Gluma za moj ukus je nekako previše stereotipno "ukočena" tipično za filmove o bogovima, jedino iznenađenje je Alexa Davalos kao netipična Andromeda. Film uvelike izvlači odličan dizajn i dosta dobri efekti, a najkomičniji trenutak je kad Perzej pronalazi mehaničku sovu iz originalnog 'Clash of the Titans' iz daleke 1981 godine i pita koji je ovo vrag. Zanimljiv i komičan hommage izvorniku, od koga se ovaj remake prilično udaljio. Nažalost humora u filmu gotovo da i nema, već su se autori priklonili strani "ozbiljnog epa" no nikako da udahnu pravi život u njega. Za jedan spektakularni blockbuster film je sasvim gledljiv no bojim se da će više ljudi biti razočarano nego oduševljeno... više sreće treći put?

Muke holivudske

Film – pomama. Nažalost, izgleda da su pali svi kriterijumi kako napraviti uspešan holivudski blokbaster, a pri tom propisno neiziritirati svakog ko je stariji od 12 godina i veruje u Deda Mraza… pod uslovom da je Amerikanac. Ovaj film i jeste za 12-godišnjake. Plafon. Pre prikazivanja trebalo bi da stoji to obaveštenje, da se ostali poštede muka… bogovskih… Dalje na http://djordjemijuskovic.wordpress.com/2010/04/21/borba-titana-clash-of-the-titans/

Zabavno, ali upravo ostaje samo na tome...

Sasvim solidno za ubiti nedjelju popodne. Efekti ok (pogledao 3d verziju), prica malo labava i ne prati original, gluma osrednja (osim par popratnih likova koji su bili odlicni). U pokusaju da naprave konverziju iz 2d u 3d su kompletno zabrljali. Ocito je vidljivo da film nije radjen u 3d tehnici i tu mi je najveca zamjerka. Ukoliko imate izbora - birajte standardnu verziju!!! Kemija izmedju likova je nikakva, sve je nekako prebrzo sklepano i kraj je komplet antiklimatican. Nekako mi se cini da je glavni glumac nekako upao u shemu gdje glumi polu-nesto (terminator - polu robot, avatar - polu naavi, titans - polu bog)... i nekako uvijek ispada da mu sve ide od ruke. Upravo i tako ovaj film... nema nekog napretka, price koja tece, vec je sve nekako samo nabacano. Zapravo film bi se dao podijeliti na 3 dijela: Skorpioni, Meduza i Kraken. Ono izmedju je tek toliko da se popuni praznina izmedju efekata. No sve u svemu, sasvim ok za ubiti vrijeme i baciti se u svijet (nekorektne) mitologije...