Shrek uvijek i zauvijek

Alternativna stvarnost

Polazeći od premise: 'Poslednje poglavlje', Mike Mitchell po scenariju dvojca Josh Klausner- Darren Lemke, režira 4. nastavak poznate franšize nastale u produkciji 'DreamWorks Animation'.Shrek (Mike Myers) vodi jednoličan život, ispunjen običnim rutinskim obavezama (troje dece i voljena supruga). Susret sa podlim Rumpelstiltskinom (Walt Dohrn) učiniće mu se kao zgodna prilika da makar na jedan dan vrati svoj život u vreme kada je bio neustrašivi bauk od koga su svi zazirali.Potpisivanjem ugovora, na principu 'dan za dan', Shrek dospeva u alternativnu priču u kojoj još nije sreo ljubav svog života, Fionu (Cameron Diaz) vođu pokreta otpora protiv ozloglašenog kralja Dalekog Kraljevstva, gle čuda, Rumpelstiltskina...Budžet od $165,000,000 se uglavnom isplatio, jer je zarada procenjena na nešto preko $238,000,000, ali postavlja se pitanje šta je sa samom pričom, koliko je ona zaista gotivna publici, sa manje-više istim likovima (čast ovom novom ljigavcu), jer je krajnji utisak da je ovaj nastav možda čista komercijala.Nije loše da se razumemo, u granicama visoko postavljenih standarda prethodnih delova, ali izgleda da je došlo vreme da se stavi tačka na franšizu (i time ostane u lepom sećanju svim ljubiteljima Shreka i njegove družine).Kvalitet ovog nastavka ogleda se u efektnom pokušaju da se svima dobro poznati likovi prikažu u nešto drugačijem izdanju (npr. mačak) i to nije ispalo loše, ali daleko od toga da nas fascinira kao recimo priča koju smo gledali u prvom delu.Naravno treba gledati pogotovo što (nadam se) je ovo kraj dogodovština zelenog dobrodušnog šumskog junaka.

ok

ništa posebno no dobro

najjači?

meni možda i najbolji dio. posebno mi jak alternativni mačak. drugi a posebno treći dio su mi malo previše bili sladunjavi..

ODLIČNO

NAJBOLJI SHREK DO SADA....

Shrek 4

Pomalo se troše ideje... daleko je to originala... fali mu ono nešto... nešto više... nešto po čemu bi ostao zapamćen... ovako kad završi možemo konstatirati da je dobar... na momente čak i monoton... stoga navučena trojka... ipak obavezno pogledati... na neki način zaokružuje jednu priču... prekrasnu priču na koju bi bilo vrijeme da se stavi točka.

Shrek je Shrek.

Shrek je Shrek. I samom svojom pojavom, ne vjerujem da bi mi mogao biti dosadan, a još mago i mačak (koji ga u ovom djelu i ne poznaju, neću reći zašto, da nekima ne stvorim predvidivost filma)smatram, odlična kombinacija. U uvom djelu vračamo se na početak Shrekove karijere, kada su ga svi smatrali zlim čudovištem iz močvare, pa sam film stvara i nostaligiju, te prisječanje na prvi dio. A pošto je Shrek fora, pa makar se pojavio u reklami (za određenu naftnu tvrtku)od mene i za film barem ****

Ah, niš spešl...

Obožavam Shreka. Ali tipično kao i sa svim filmovima u nastavcima, prvi te oduševi pa hoćeš još onda dođe drugi li-la gledljiv pa je došao i treći čije se radnje više ni ne sjećam. Došao je tako i četvrti dio kao veliko finale sage o Shreku. A što reći, ima simpatičnih dijelova, komičnih scena al sve mi je to nekako mlako i isforsirano a čak sam ga u kinu gledala. Dobar ali zahvaljujem Bogu što je posljednji.