Kick Ass

Zajedno smo jači

Dave Lizewski (Aaron Johnson) je običan tinejdžer koji obožava stripove i ne zna šta će s sobom, sve do momenta kada mu padne na pamet suluda ideja - da se sam okuša kao superheroj.Kupuje zeleno ronilačko odelo i kreće u samostalne akcije suzbijanja kriminala na ulicama New Yorka.Pošto ne vlada nikakvim posebnim borilačkim veštinama, njegov obračun s kriminalcima ne završava se baš dobro po njegovo zdravlje.No kako živimo u doba razvijenih medija, vrlo brzo se proširi glas o maskiranom heroju, tako da naš junak, koji sebe predstavlja kao Kick-Ass, privuče pažnju.Uskoro shvata da nije usamljen u borbi protiv zla, da ima još maskiranih i mnogo opasnijih heroja, koji se bore na strani dobra...Baziran na stripovima Mark Millara i Johna Romitae Jr. sve istaknutiji britanski režiser Matthew Vaughn, snimio je film koji je u suštini komedija prožeta mnoštvom akcije i po život opasnih avantura. Superheroji se suprotstavljaju krimosima (italijanskog porekla, naravno šta bi drugo moglo da se očekuje) na dopadljiv, zanimljiv način, što nas zasmejava, iako tu ima dosta i crnog humora .Zasluge za pomalo uvrnuti scenario pripadaju samom Vaughnu (postavio strukturu priče) i njegovoj saradnici, Jane Goldman koja je poradila na dijalozima i na karakterizaciji svih važnih likova.Izvanredan kasting ogleda se u postignutom balansu, kako u izboru mladih glumaca (Aaron Johnson, Christopher Mintz-Plasse, Chloë Grace Moretz), tako i odraslih, iskusnih glumačkih vukova (pre svega mislim na solidnog Nicolasa Cagea i odličnog Marka Stronga). Dodamo li i više nego dobru muziku, ukusno aranžiranu, u cilju što efektnijeg prikaza scena nabijenih pucačinom i tučnjavom (od koje se ne bi postideo ni John Woo), uz očekivano dobro odrađene specijalne efekte, onda definitivno dobijamo pravi vizuelni i audio ugođaj.Glavni problem je što ovo nije film za svakoga.Tačnije, ovakva vrsta filma, s takvim likovima u fokusu priče, realno gledano imaće brojne poklonike među teenage-populacijom, eventualno i kod okorelih strip zaluđenika, koji gutaju sve ono što im servira 'Marv Films', nemilosrdno eksploatišući sve Marvelove heroje na velikom filmskom platnu.No teško je svima ugoditi, pa ko voli nek' izvoli! Ono što je izvesno, jeste da će nekih blizu 2 sata (koliko je trajanje filma) prosto proleteti, a da toga i nismo svesni. A i to nešto govori koliko je ovo filmsko štivo pitko, htedoh reći gledljivo.

razbijač dupeta

film je iznenađujući dobar, konto sam da je neki teen film al predobar je, soundtrack posebno, a mala kolje sve u 16.

Za fanove

Ako volite filmove rađene po stripu, onda pogledajte film. U protivnom ništa ne propuštate. Zabavan je, za promjenu nakon niza promašenih uloga, nastup Nicolas Cagea kao Batmana i Hitgirl, koja ulijeće u film kao da je upravo stigla sa seta Tarantinovog Kill Billa ili možda nekog Rodriguezovog filma. Mala koja je tumači je pravo otkriće, te se može reći nova zvijezda je rođena!

Udari-Dupe

Treten-Esel (Kick-Ass), posljdnja je parodija na temu super junaka, i to poprličino uspjela. Osim standardne radnje lova na negatice koji rade stvari koje se ne smiju, novost je atmosfera koja se miješa sa komedijom i surovom stvarnosti. Zanimljiva su i dva živopisna lika, Nicholas Cage kao Big Daddy pokazuje nam da se odupire snimati ljubavne drame pod stare dane i da u njemu još ima života, a drugi je lik Red Mist, igra ga odlični Christopher Mintz-Plasse, glumac ne tipična hollywoodska izgleda koji glumi toliko iritantan lik da je u stvari cool, pandan našem Mislavu Bagi. Treba naglasit da je bilo više pokušaja parodiranja ovog žanra i u tome je Kick Ass uspio, kao što su Mystery Men, Orgazmo (Trey Parker) ili serijal Batman iz 60' koji nije tada bio zamišljen kao parodija ali ako ga danas gledamo može poslužit kao takav, no prvo mjesto uvjerljivo drži epizoda Only fools and horses u kojoj su David Jason i Jason Lyndhurst kostimirani kao Batman i Robin. To je uvjerljivo najbolja parodija super junaka zabilježena kamerom...

zgodno

Htjela sam pogledati nešto zabavno i s dobrom pričom, onako nešto zanimljivo. Iako sam prvotno bila više za neki triler, odlučila sam se za ovaj filmić i mogu reći da je čisto ok samo što zaista ne znam u koji žanr bih ga svrstala. Ima svega i svačega. Već mi je dosta glupe pucačine u filmovima, a ova je jedina iznimka za sada.

ass kicked

Uskočiš u ronilačko odijelo,izletiš na ulicu da isprebijaš par loših likova,i stvarnost te dočeka sa nožem u stomaku!!! Ali zato su tu psihotični batman(Cage,2 palca gore) i hitgirl (koja je iskočila iz tarantinovog kill bill-a 3)da te spasu! Super zabava,grickalice,sokić i UŽIVAJTE!

DOBAR

Pocetak filma nam u kratkim crtama objasni tko je Dave Lizewski posle toga je sve urnebesna akciona komedija film je dosta realan mislim na to da svi daju dobre batine Kick-Ass-u ali ima i dosta fantastike za malu djecu posebno ona curica ali je zato Nicolasa Cage odglumio betmena za 10 SIGURNO SE NECETE RAZOCARATI AKO POGLEDATE OVAJ FILM

Kik u dupe :-)

Evala i ja pogledao film danas.Ma vala bas mi je dobar.Ja budale lika,ali to je dokaz da niko od nas nije vise u vinklo :-)Svi smo aus vinklo,pa tako i ovaj neobican film.Ne cudi me Nikolas Kejdz,koleginice 1ns0mn1a,a ne Ricard Gir,lapsus linva,jer on obozava fantastiku i mistiku,pa me i kao super junak ne iznenadjuje.Najjaca mi je uloga male,njegove kceri.Super lik,kontra svemu,mlati i drobi.Film ima grotesknosti,slicno Sin sitiju recimo,ili Kil Bil,stil marisanja,sjecenja,nabijanja,rokanja u vugla iz blizine.Bas sam fino iznenadjen,a u najavi filma sam vidjeo da nije za "manju djecu",pa sam i kontao da ima nasilnosti.Svaka preporuka za ovaj film,neobicno uredan,vrlo zabavan i nabijem akcijom.Ima bas fin uvod,zaplet i radnju.Skolski uradjen sa strane rezije,i scenarija.Ja ne bih nista dodao,bas ovako kako treba je podloga i za drugi dio,a vidjet ce te da ce ga biti...ocjena?Ma evo mu petarda za originalnost :-!Pogledati bez pardona!

FENOMENALNO!!!

Film koji me neočekivano oduševio.Orginalan,brutalan i prezabavan,dugo se nisam toliko zabavio uz neki film...Pohvale redatelju i glumcima Marku Strongu koji igra glavnog negativca,Nic Cageu i maloj HIT GIRL klinki.

Neočekivano dobar

Kad sam pogledala trailer očekivala sam još jedan loš i pretipičan film, ali silom prilika sam pogledala film i ostala sam ugodno iznenađena. Film je neobičan, pun je događaja i akcije. Glavni likom je simpatičan i lako se s njim poistovijetiti. Ideje mu jesu malo neobične i nesvakidašnje, ali kad malo razmislite vidite da nije toliko ni u krivu. Najveće otkriće je bila 12-o godišnja curica predstavljena kao prava kick ass ili kako bi naš narod rekao zaj***** cura. Sve pohvale za njen lik i njen performans. Iako ne volim Nicolasa Cagea nije mi bio loš u ovom film. Oni njegovi "napadi" smijeha su mi bili odlični. Kao i u svim filmovima neke scene jesu malo isforsirane, ali su napravljene jako dobro tako da se dobro uklapaju u cijelu priču. Svaka pohvala. Definitivno za pogledati.

Ocjena recenzije: 2.6 Tvoja ocjena: -