Hvala ti za ljubav

malo iznad prosjeka

Po sadržaju radnje ovaj film se ne ističe iz mora svakakvih drama koje nas zapljuskuju u posljednje vrijeme. Kao što većina ljudi kaže, kraj je ono što film izvlači iz prosjeka jer je zbilja neočekivan i nepredvidiv i ostaje bez daha, mada smatram da nije lišen one američke patetike s ciljem nabijanja emocija kod gledatelja. Bez toga kraja film bi izgledao sasvim prosječan. Riječ je o filmu u kojem nema prigovora oko nastupa glumaca - svi su odradili dobro svoj posao.

malo iznad prosjeka

malo iznad prosjeka

malo iznad prosjeka

malo iznad prosjeka

Kraj ubija

Film iznad mojih ocekivanja (podcjenjivanje Pattisona radi Sumraka 1,2,3,...). Jest da je malo girly, al ima dobre poruke. Dajem mu peticu i preporucujem za gledanje iz kreveta (sami- ako se sramite plakat). ;)

Najbolji je kraj

Kraj filma je genijalan.

odlicno

vampir-drakula-princ, preslatka izgubljena claire, pierce brosnan (koji ovdje ipak ne pjeva) kao antifamily guy i jos masa poznatih glumaca cine ovaj film nezaboravnim iskustvom prepunom emocija, iskrenih zivotnih prica i situacija, mjesajuci surovu realnost s potpunom mastom i prolaznom idilom, kao da se usporedjuju neke razlicite sudbine koje ipak vode istom kraju i tugi koja ne poznaje razloge. pogledajte i ako niste ljubitelji drami ili teen zvijezdi!