Priča o prvaku

pomalo razočaravajuće

gluma sandre bullock je po meni jedina koja ovaj film malo 'podiže'. njezina uloga mi je zanimljiva i drugačija od svih njezinih prijašnjih filmova. ostalog se jedva sjećam. film sam pogledala prije godinu dana, i ono čega se sjećam jest loša režija, a odlična priča koja se mogla predstaviti u filmu puno bolje nego što je.

Mrtav ugao

Zasnovana na knjizi 'The Blind Side: Evolution of a Game' Michaela Lewisa, istinita priča o mladom afro-američkom tinejdžeru Michaelu Oheru (Quinton Aaron) poslužila je kao materijal od koga je valjalo nešto napraviti.Stoga je John Lee Hancock ('The Rookie') adaptirao scenario i sam režirao jedan 'igrenjak' koji nam govori o dobrim stranama ljudske prirode u kontekstu priče o spasavanju talentovanog igrača američkog fudbala od stranputice kojom su krenuli mnogi njegovi vršnjaci. Leigh Anne Tuohy (Sandra Bullock) videvši promrzlog dečaka na ulici, postupa majčinski (pa i hrišćanski) pozivajući ga u topli dom svoje porodice.Splet životnih okolnosti stvoriće neraskidivu vezu između, na prvi pogled jednog siromašnog tamnoputog dečka bez perspektive i jedne dobrostojeće belačke američke porodice...Film koji pogađa običnog gledaoca pravo u srce, igrajući na kartu emocija, za šta zasluge idu svakako i na račun pažljivog odabira glumaca koji su stvarno prikazali odlične glumačke performanse.Činjenica da je Sandra odigrala ulogu života, kao jaka samosvesna žena, majka, prijatelj, poslovni partner itd. nesumnjivo podiže kvalitet ovog filma koga toplo preporučujem.Izbor Michaela Ohera od strane Baltimore Ravensa u prvoj rundi NFL drafta je prava satisfakcija za toliko uloženi trud, ljubav, vaspitanje u razvoj jednog mladog čoveka. Odlično, dakle najviša ocena, bez obzira što imamo happy-end koji nekima deluje kao kliše, već ranije toliko puta viđen.

...

solidno, no ništa spektakularno...

Četvorkica

Film je solidan, gledljiv... Jedna tipična američka priča, puna neke pozitivne patetike, uspjsi neuspješnih itd... Sandra Bullock je svoj posao još jednom odlično odradila, iako ne znam zašto je baš za ovaj film dobila oscara, valjda zbog same tematike filma... U svakom slučaju, vrijedno gledanja...

Dirljiv film o malo dobrih ljudi

Ganutljiva istinita priča o imućnoj obitelji koja je prigrlila velikog plemenitog dečka bez budućnosti gotovo me rasplakala. Ali nije. E, to vam sad znači da je film s takvom tematikom, još k tome i istinitom, nespretno izveden. Moglo je i bolje ali film je solidan i uživate dok ga gledate. Sandra je, po mom mišljenju, za ovu ulogu zaslužila kipić. No, isto tako ga je zaslužila i Meryl. No, dobro, to je sad iza nas. Uglavnom, ukoliko želite provesti ugodnu većer u kinu uz film koji će vas opustiti ovaj je pravi.

osrednje

Sasvim osrednji film, pomalo sladunjav. Sandra je dobra ali ni to baš nije neka briljantna uloga. Lagano imam dojam da sam potratila vrijeme gledajući ovaj, po ničem izuzetni, film.Moglo je to puno bolje!

The Blind Side

Pošto je ove godine na Oscarima kategorija najbolji film povećana za 5 filmova, Akademija je imala stvarno težak posao izabrati 10 naslova u prilično slaboj godini u kojoj više od pola nominiranih zapravo ne zaslužuje nominaciju. 'The Blind Side' nažalost spada u onu goru polovicu plus filmova. John Lee Hancock se bavio bejzbolom u filmu 'The Rookie', dok ovdje odlučuje ispričati istinitu priču o siromašnom crncu Michaelu Oheru koji je uz pomoć velikodušne bijele obitelji postao igrač američkog nogometa. I početak stvarno djeluje obećavajuće, te Hancock fino spaja dramaturške dijelove s umjerenom dozom humora;no kako se približavamo kraju film upada u prazni hod i izrazito puno klišeja te mnoštvo scena u kojima bi trebali suosjećati sa glavnim likom što se naravno ne događa. Ali niste vi krivi za to, tvorci filma jesu. Kada bolje razmislite lik Michaela je odrađen prilično površno i mi u niti jednom dijelu filma ne dobivamo ono što se događa u njegovoj glavi u bilo kojoj životnoj situaciji, već se film bazira na liku Leigh Anne i njenim emocijama. Sandra Bullock je odigrala ulogu karijere, dok film iako se poziva na suosjećanje, rasnu trpeljivost i ostale američke vrijednosti;jednostavno ne pogađa u niti jednom elementu. Već prije sam naveo suosjećanje koje je teško razviti prema liku kojeg ne poznajemo dovoljno, ali ono što me posebno smeta je rasni kontekst. Crnci su prikazani ili kao članovi bande ili kao ovisnici o drogama (Michaelova mama) ili kao šutljivi pojedinci burne prošlosti koji bez bijelačke pomoći očito ne bi uspjeli (Michael). Iako pretendira pogoditi srca gledatelja, 'The Blind Side' vas neće uvući u priču, sportski film nećete dobiti jer je ovo "ljudska" drama, a kvaliteta filma varira srozavajući se prema kraju. No upamtiti ćete Sandru Bullock u glasnoj i dominantnoj ulozi žene koja je otela film glavnome liku priče. Čestitam joj na tome, samo šteta što film nije dovoljno dobar i da prati njene apetite. 2.5/5

Ocjena recenzije: 3.17 Tvoja ocjena: -