Wolfman

Prolazno

Zbog Hopkinsa i Benificia ovaj film po meni ima prolaznu ocjenu.Ali nista vise.Na momente je zanimljiv ali mnogo sam vise ocekivao.

Likantrop

Rimejk poznatog horora 'The Wolf Man' iz 1941. po scenariju Curta Siodmaka, koji su zajedničkim snagama Andrew Kevin Walker i David Self, adaptirali, dajući priči moderan pristup, ali pritom ostajući dosledni suštini same priče.Joe Johnston ('Hidalgo') je ispao konačan izbor filmskih radnika iz 'Universal Pictures', da režira rimejk koje je sniman na niz lokacija širom Engleske.Budžet od impresivnih $150,000,000 više je nego dobar parametar s kakvim ambicijama se ušlo u ovaj filmski projekat.Kada na nagovor šarmantne verenice svoga brata, Gwen Conliffe (Emily Blunt), pristane da se vrati u Englesku kako bi pomogao u potrazi za nestalim bratom, Lawrence Talbot (Benicio del Toro) suočiće se s vlastitom sudbinom.Ponovni susret s otuđenim ocem, Sirom Johnom Talbotom (Anthony Hopkins) na porodičnom imanju u viktorijanskom selu Blackmoor, označiće početak otkrivanja mračnih tajni njihove porodice...Jeziva, mračna atmosfera, verno oslikava viktorijansku Englesku u 19. veku, kojom su kružile mnoge strašne ciganske legende.Ako tome dodamo i odlične maske i kostime, u koje se pojavljuju glavni likovi ove horor-priče, čini se da je sve na svom mestu.Upotreba specijalnih efekata u pokušaju da se dočaraju scene nasilja, sa puno krvi i raskomadanih delova ljudskih tela, jesu sasvim opravdani (i izgled vukodlaka je prikladan takvim scenama). Glumačka izdanja su šarenolika, pa ma koliko je Anthony bio na svom standardno visokom nivou, toliko je Benicio bio ispod svog proseka (izgleda da mu ipak uloga ne leži, bez obzira što kažu da ima đavolski pogled), dok je talentovana Emily delovala izgubljeno u kvazi-romansi (kao pozadini cele priče).Najveći problem jeste scenario, jer ritam filma je neujednačen (balans između zastrašujućih scena i scena koje tako nešto treba da nagoveste, realno ne postoji, sve izgleda nekako nabacano bez ikakvog redosleda).Nameće se zaključak da je bilo neophodno malo više preraditi originalnu priču, jer objektivno ukusi današnje publike nisu identični s onim što je tadašnja publika gledala, tamo negde pred II Svetski rat.Stoga film kao celina jednostavno ne funkcioniše, mada ima nekoliko dobrih elemenata (gore pomenutih).Šteta što nije bolje sve skupa ovo ispalo, s obzirom na potencijal koji je postojao u produkciji ovog hororca.

Ocjena recenzije: 4.67 Tvoja ocjena: -

Ma, glupost

Iako opisan kao horor (žanr koji cijenim najmanje od svih), Wolfman me je zainteresirao zbog glumačke ekipe. Ali potom i razočarao. Počinje sa sjajnom atmosferom, uvodi nas pričom lagano u priču i nadamo se da će se film u tom tonu i nastaviti ali.. Kada krene koljaža filmovi kod mene nemaju baš izgleda jer mi se više sviđaju oni honori koji jezu stvaraju atmosferom i glumom a ne potocima krvi, razbacanom jetrom, mozgom i ostalim. Wolfman je, po meni, totalni promašaj i teško mogu shvatiti što u njemu rade Hopkins i Del Torro...

Nedovoljno i nezanimljivo

Već na početku 20.st. su priče o vukodlacima dobivale prve filmske verzije, pa tako nije ni čudno uz sav napredak tehnologije da se Hollywood odlučio za još jedan remake filma iz 1941. U novije vrijeme pamtimo odličan 'Wolf' s nenadmašnim Nicholsonom, 'Wolfen' s Finneyem te 'Dog Soldiers', debi Neila Marshalla. Zajedničko svim tim filmovima je bila dubina priče te novi revolucionaran pogled na staru temu, baš kao što su tada novi specijalni efekti krasili filmove o vukodlacima pred 50 i više godina. Johnstonov film ima mračnu atmosferu, solidan izgled ali nema apsolutno ništa drugo. Počevši od scenarija koji je bolno predvidljiv i ne ostavlja prostora glumcima da izreču dvije smislene rečenice, do činjenice da je cijeli film jako sporog i monotonog tempa. Likovi Lawrenca i Gwen prolaze kroz izrazito neuvjerljivu ljubavnu priču pošto je ona žena njegovog ubijenog brata, dok se iz aviona moglo vidjeti tko je zapravo John Talbot i što se desilo u prošlosti sa njegovom ženom. Nadalje, izrazito zanimljiv lik inspektora Abberlinea je bez ikakve osobnosti odigran od strane Weavinga i žrtvovan na uštrb glavnih likova (sjetimo se Abberlinea kada su ih glumili Caine-'Jack the Ripper' ili Depp-'From Hell'). Specijalni efekti su očekivano dobri ali film u kojem nam jedino preostaje veseliti se kompjuterski napravljenoj transformaciji čovjeka u vukodlaka, bez ikakve zanimljive radnje niti preokreta je ipak jedno veliko razočaranje!

Dobar !

Mislim film je soliidan, jer u današnje vrijeme se baš i ne snimaju tako dobri horori kako što su prije bili...stoga je ovaj film zaslužio prolaznu ocijenu i svidio mi se...

a šta reć?

eto jedino što mogu reć je da me film uspavao...razočarenje i to veliko!

Površno

Gluma nije loša, režija isto tako, specijalni efekti, sve je to nekako dobro, ali kad pogledate film ne dobijete takav dojam. Koliko god neki film bio dobro snimljen, odglumljen, ako nema dobru priču, nešto što će gledatelje intrigirati da između spektakularno odrađenih scena razmišljaju o tome što se zapravo događa u filmu. Tako da onda dobijete jedan dobar film, ali previše površan za vrstu glumaca koji su u tom filmu, a sve su to redom odlični glumci. No nisu glumci krivi za to, kriva je loša karakterizacija likova, ponekad nepotrebni dijalozi itd. Same scene transformacije u vukodlaka su odlične, kutovi kamere su pomalo agresivni baš u trenutku najjače transformacije, što je odlilno, čak je i atmosfera u filmu zadovoljavajuća, ali što to sve vrijedi kad je priča bačena daleko na zadnje mjesto prioriteta, što nikako ne smije biti slučaj. I tako da smo dobili jedno ispodprosječno djelo, površno u mnogim aspektima filma, no sigurno će biti dosta publike koja će biti zadovoljna viđenim, ne opterećujući se previše samom pričom filma.

hmmm.......jad i bjeda

Kada sam došao i kino očekivao sam odličan film....ipak glumci....priča... no onda..razočaranje, i to jako veliko, samo ću reć ako oćete pogledajte ali za mene to je najgore izgubljenih 2 sata i 33 kune-.- .

može se reći...loše

Kad sam vidjela da u filmu glume Anthony Hopkins i Benicio Del Toro pomislih da bi to mogao biti dobar film. Zatim sam pogledala trailer i oduševljenje je malo opalo, ali ne sasvim. To se desilo kad sam pogledala film. Mogu reći da me razočaralo koliko je film zapravo loš. OK, jesu vukodlaci opet u pitanju i to sad i nije nešto sasvim novo, ali moglo se to bolje uraditi. Priča je malo previše predvidiva za moj ukus, ide u očekivanom smjeru i može se bez problema unaprijed zaključiti tko je tko, tko će s kim i tko je koga... Anthony je čak i dobro sve to odglumio, dok je Benicio se meni činio malo usiljen. Scene nasilja, kojih ima dosta (što je i razumljivo budući da se radi o pravim čudovištima i njihovim životinjskim nagonima za ubijanje i hranjenje) su možda malo prebrutalne i pregnjusne (to samo znači..nemojte to gledati s manjom djecom). A i efekti koji to sve prtae nisu predobro napravljeni i ti vukodlacu su po mom mišljenju mogli biti napravljeni puno uvjerljivije i bolje(kao prvo, mogli su im staviti njuške a ne neke isturene vilice zbog čega više liče na gorile nego na vukove bilo koje vrste). Sve u svemu meni se ne sviđa, ne trošite novce na njega da ga idete gledati u kinu. Ako ćete ga baš gledati gledajte ga doma na laptopu, a kino sačuvajte za nešto bolje.

Ništa novo

Predvidljiv film, ali dobra scenografija i maska ga djelom spašavaju. Idite gledati samo ako imate višak vremena i volite Benicia.