Ni na nebu ni na zemlji

Meni...

...solidan film. Čvrsta četvorka. Za nešto više trebalo je još nešto "više". Kraj mi je kao da je ostao nedorečen.

samo pohvale

Imam samo riječi hvale! Genijalna glumačka postava na čelu sa neodoljivim Clooneyem! Radnja je zanimljiva, realna s naglim preokretima... i definitivno iskače iz okvira. Svakako pogledati

Efekti ekonomske recesije

Ryan Bingham (George Clooney) je ekspert u firmi zaduženoj za otpuštanje radnika širom Amerike.On voli svoj posao, naročito što se približava cifri od 10 miliona proputovanih milja avionom.Međutim kada ga njegov šef, Craig, (Jason Bateman) obavesti da će mu ukinuti putovanja, a pritom mu dodeli mladu i ambicioznu Natalie Keener (Anna Kendrick), stručnjaka za efikasno poslovanje, Ryan počinje da razmišlja kako bi izgledao život bez putne torbe, hotelskih soba, bez avionskih letova.Iznenadno poznanstvo, na jednom od letova, sa Alex (Vera Farmiga) budi u njemu emocije do tada vešto prikrivene u ljušturi hladnog proračunatog poslovnog čoveka, kome je posao bio primaran u životu, a zbog čega je zapostavio toliko toga, uključujući i svoju rodbinu...Jason Reitman servira nam miks humora i emocija inspirisan romanom Waltera Kirna, koji je za potrebe snimanja adaptirao u filmski scenario zajednički sa Sheldonom Turnerom.Sa skromnim budžetom od $25,000,000 napravljen je takav film koji se veoma brzo nametnuo publici, zato što je aktuelan, realističan, zabavan i sadrži dovoljnu dozu romanse (ali pritom izbegava zamku da sklizne u bljutavi ljubić).Sjajna glumačka ekipa predvođena šarmantnim Clooneyem daje poseban kvalitet filmu, a ako tome pridodamo izvrsno koncipiranu radnju (čak se u nekim scenama pojavljuju ljudi koji su zaista proživeli iskustvo otpuštanja s posla) onda i ne čudi odlična zarada od preko $163,000,000 u bioskopima širom sveta.Mnoge nominacije za dodelu brojnih nagrada, među kojima valja pomenuti i Oskara, samo su logičan sled događaja, nakon što je ovaj zabavni film tako toplo prihvatila filmska publika.Ko još nije pogledao svakako bi morao, ukoliko sebe smatra zaljubljenikom u film!

oprah je uvjek u pravu

Gledala sam ovaj film prije dosta vremena, nakon što sam gledala Oprah na temu njega. Odličan, reakcije ljudi koji dobivaju otkaz su autentične- nisu ih izveli glumci i to mi je najbolji dio filma. Kraj također odličan, sasvim drugačiji od onoga što očekujete cijelo vrijeme. George odličan opet <3

sasvim solidno

Previše izlazi zadnjih godina ovakvih filmova barem po žanru a koje kritika obično dočeka na nož a svoju publiku nalazi obično u ženskom dijelu i onim u bračnim odnosima. Visoka ocjena na imdb-u i nominacije za oscara ipak su me motivirali da pogledam ovo ostvarenje i poprilično sam zadovoljan iako obično nisam zainteresiran za filmove koji su spoj drame i romasne i baziraju se na međuljudskim odnosima i portretima svakidašnjeg života. ono što mi je na početku odmah upalo u oči je pažljiva i ambiciozna režija na kojoj se vidi da se radilo na detaljima, iako možda u scenarističkom dijelu nema toliko detalja. Kraj filma me ipak ostavio ne baš pretjerano zadovoljnim jer nisam dobio osječaj da je sve rečeno. Već je netko spomenuo dolje da fali nekih detalja u priči, neka bogatija fabula. Gluma je bez prigovora osim što mi je malo bio iritantan ženski mladi lik i njezina hladna profesionalnost prema ostalim likovima. Film u jednu ruku portretira ekonomske situacije ljudi i i sustav vrijednosti i svjetonazor glavnog lika Georgea Clooneya, koji na kraju ipak shvača da od životaa ne treba očekivati velike ideale nego se spustiti na zemlju, što je malo ironično u njegovu slučaju, koji boravi više vremena u zrku nego na zemlji. Za ljubitelje ozbiljnih filmova preporučam ovo ostvarenje.

Iznenaden

Slucajno pogledao, al na film nemozete ostati ravnodusni!!!! Svakako preporucam!

Odličan film

Iako sam u opisu filma pročitala da je komedija, ja film nisam tako doživjela. George Clooney je savršen odabir za ulogu biznismena kojeg istinska ljubav ne zanima, ali kad ju jednom uistinu osjeti, život ga ošamari. Oni koji su pogledali film će znati što mislim. Rasplet mi je totalno neočekivan, sasvim suprotan od onog što sam očekivala(sretan kraj-Ryan i Alex započinju zajednički život).. Vjerojatno to i čini film tako dobrim, u suprotnom bi bio jedan u nizu mora romantičnih komedijica.. Thumbs up :-) Definitivno preporučam film

Ni dobro ni bolje...

Kao da su glavnog lika radili prema Clooneyu, a ne pustili Clooneyu da utjelovi glavnog lika. Zanimljivo je pocelo, dobra ideja osnovat firmu koja se bavi davanjem otkaza zaposlenicima u drugim firmama gdje su sefovi previse lignje da sami daju otkaze u svojoj firmi. A onda je sve nekako palo u vodu, ta patetika "all you need is love" i sve to je los nastavak i nimalo ne stoji liku kojeg su prvobitno predstavili kao vuka samotnjaka i nisu uspjeli nimalo izvesti iznenadni obrat u filmu. Kao da je netko nabrzinu editirao pricu, pobacao neke dijelove i detalje koje mu nisu odgovarali i zavrsio je. Detalji su ono sto fali. Devil in the details, to je to.

+5

Ovo vrijedi pogledati, nisam, ali sigurno hoću! George Clooney- šta za reči :-))

Drama, drama, životna drama

Film opisan kao romantična i duhovita drama na mene je ostavio drugačiji dojam. Naime, bolna stvarnost ekonomske krize u kojoj se svi nalazimo prekrasno je prikazana kroz lik Ryana Binghama čiji je posao otpuštanje ljudi po cijeloj Americi. Osim spomenute teme, film na neki način poručuje da trebamo ostati vjerni sebi. Glavni lik, kojeg je odlično utjelovio George Clooney, cijeloga života živi svoju filozofiji po kojoj mu je u životu dovoljno onoliko koliko mu stane u jedan kofer na kotačiće. No, sustav 'vrijednosti' mu iznenada poljulja žena koja je njegova preslika, ali u ženskom obliku. E, tu se sad događa onaj romantični dio filma jer se on zaljubi u nju i, gle čuda, pomisli kako možda ipak nije dovoljno dijeliti život s ručnom prtljagom. No, ubrzo se razočara jer shvati da je ta prekrasna žena udana i ima djecu te da je on njoj bio samo bijeg od stvarnosti. I kako se film približio kraju shvatili smo kako je uistinu bitno ostati takav kakav jesi i zadovoljan sa svojim životnim odabirom bez obzira što drugi rekli i mislili o njemu. E, i još nešto. Tehnologija je hladna i nikada neće zamijenitipravi ljudski kontakt. Oni koji su pogledali film će znati o čemu pričam.

Realitetna Terapija

Vrlo pametna i pomalo tjeskobna humorna drama o čovjeku koji je zaboravio živjeti, a kad se sjetio... Pogledati svakako. Clooney je izvrstan.

Odličan film Reitmana mlađeg!Tema otpuštanja ne može biti aktualnija,+kriza srednjih godina kad nas život zaskoči a još mislimo da smo na početku. Odlični glumci, režija ,scenarij i muzika.Zasluženo je dobio toliko nominacija za Oscar.

Up in the Air

Nakon 'Thank You For Smoking' i 'Juno', Jason Reitman uspijeva snimiti vjerojatno svoj najbolji film, 'Up in the Air'. Scenaristički savršen, film prati život Ryana Binghama, kojemu je posao prioritet. On je čovjek koji će vas otpustiti, licem u lice pa zato putuje 320 dana u godini te praktički živi u avionu i hotelima. Bingham ne vjeruje u ljubav ili brak, te se obično ne veže za ljude; sve dok ne upozna Alex. Reitmanov scenarij je ljudski predivan, njegova režija prati savršeno odabranu glumačku postavu koja donosi i red humora i emocija u film. Predvodi ih Clooney u ulozi karijere, a sporedne uloge pripadaju Farmigi i nepoznatoj Kendrick. Ova druga je veliko otkriće i nadam se da će nastaviti snimati ozbiljne filmove a ne 'Twilight'. No da zaboravim glumce na trenutak i posvetim se scenariju. Divim se Reitmanu što je uspio ukomponirati aktualnu temu davanja otkaza ljudima s osobnim problemima čovjeka koji ih dijeli. Njegova nespremnost za zbližavanje, njegovi prvotni ciljevi u životu (skupiti određen broj avionskih milja, potrošiti što manje vremena u slaganju stvari u kofer), otuđenost od obitelji i potpuno nepoznavanje vlastitih sestara, samo su neke od tema o kojima kroz lik Binghama progovara Reitman. Fino je pogođena ona linija profinjenog humora za odrasle sa dramaturškim dijelovima koji nisu niti previše emotivni niti naslućujemo preokret u odnosu Ryana i Alex. Pritom Reitman ne prikazuje ništa novo niti revolucionarno te čak mislim da je i preokret na kraju odrađen malo prebrzo; no svakako mu se mora priznati da je napravio jako dobar film za odrasle. Nije tako dobar poput Coenovih 'A Serious Man' ali nominacije za Oscara su zaslužene.

Ocjena recenzije: 3.86 Tvoja ocjena: -