Što je novo s Morganima?

Program za zaštitu svedoka

Marc Lawrence ('Two Weeks Notice', 2002.) nastavlja saradnju sa britanskim komičarem Grantom.Režira po sopstvenom scenariju krimi-komediju, od koje je moćni 'Columbia Pictures' imao velika očekivanja, uloživši u projekat čak $58,000,000.Bračni par Morgan, Paul (Hugh Grant) i Meryl (Sarah Jessica Parker) žive razdvojeno, okrenuti sopstvenim karijerama.Prilikom pokušaja da poprave nimalo zavidnu bračnu situaciju, slučajno postanu svedoci profesionalnog ubistva jednog Merylinog klijenta.FBI ih uključuje u program za zaštitu svedoka, dobijaju nove identitete i privremeno ih sklanjaju u malo mesto Ray, u Wyomingu.Nakon početnog kulturološkog šoka, postepeno se adaptiraju na lokalnu sredinu, ponovo zbližavaju, dajući njihovoj vezi još jednu šansu ...Veći deo radnje odvija se na živopisnim lokacijama Novog Meksika, a setovi su odrađeni i u New York Cityju.E ovo je nabolje ili najlepše što dobijamo od ove komedije.Sve ostalo, počev od neinventivne glume dvoje glavnih protagonista (tu ne postoji nikakva hemija), pa preko klišeizirane, predvidljive priče, do traljave režije,jednostavno kvari utisak.Humor je isforsiran, većina komičnih sekvenci izgleda izveštačeno, nekako nategnuto (uz česte Grantove upadice, gde nam plasira britanski smisao za humor).Dakle, jedna bljutava, kvazi-patetična rom/kom, koja pokušava da nam plasira nekakvu poruku na temu ljubavi, braka, zajedničkog života, razlika u načinu življenja i sl.Veoma razočaran, pa stoga bolje preskočite Morganove i pametnije iskoristite dragoceno slobodno vreme.

marlaq

Film je totalna katastrofa, nije ni duhovit, ni romantičan, ni zabavan, ne znam što mi je bilo da odem to pogledati u kino, jedva sam čekala da završi. Inače simpatičan i meni drag Hugh Grant samo podnošljiv, a S.J.Parker iritantna i naporna ko i obično. Ne gledati ni pod razno.

Što je novo s Morganima??

iako nisam ništ aposebno očekivao od filma sobzirom da nije hvaljen niti od publike niti od kritičara a ni gluma nije bila nešto posebno hvaljena,meni se film svidio,ali naravno ne toliko jer jednostavno romantične komedije ne mogu sad bit nešto extra dobre jer su sve na isti kalup sa happy endom ali ovaj film nekako ima sve što se traži u tom žanru,pa čak i nešto manje romantike što je dodatno poboljšalo film jer da je ovja film završio kao romantičan bio bi još gori..film je bogat najprije sa zabavom,onda sa određenom dozom humora ali ono što je najviše doprinjelo mojoj ocjeni a i popravilo film je akcija..nisam nikako očekivao takvu radnju filma(akcijsku)u ovoj tako nazivnaoj romantičnoj komediji..sadržaj je izvrstan,dobro odrađeno sa par humornih scena i to je to..film ne vrijedi bog zna šta ali nije ni za bacit..preporučam svima koji žele dobit upakirano sve na jednom mjestu.. prosjek filma:3,7

Katastrofa

Subotnje veče sam mislila provest ugodno gledajući poznata lica koja su uspješna u "romantičnoj komediji" svak na svoj način. No taj "spoj" nije bio uspješan, dapače katastrofalan! Sarah je bila napeta tj.neopuštena, Hugh star i neduhovit ( u filmu se činilo da se u gradiću Rayu, gdje su bili smješteni, nitko osim njega ne smije njegovim "bazama"). Nije bilo kemije među njima što je rezultiralo presporim razvojem događaja. Nije bilo ni romantike ni komedije!