Božićna priča

VRHUNSKI URADAK

U ovakvim slučajevima kada nam na pladnju dolazi "jelo" koje smo konzumirali na više načina nije za očekivati da će nas novi recept ugodno iznenaditi. A ovdje se upravo to dogodilo;naime Disney je i ovaj put vješto izmješao karte te stvorio udarnu kombinaciju glumaca(glasova)i provjerenog redatelja kojem ovo nije prvi animirani projekt.Umjesto neke velemudre analize,traženja dlake u jajetu i pametovanja ( čemu su mnogi skloni) toplo preporučujem i mlađima i starijima (pogotovo starijima- koji se možda u nekim detaljima prepoznaju)uz šolju toplog napitka pogledati i uživati u blagodatima suvremene animacije.

Božićna srednja žalost

Prvo da se raščisti: “Božična priča” nije animirani film za djecu tako da defnitivno nemojte voditi svoje najmlađe... atmosfera, likovi i scene nikako nisu prilagođene njihovoj dobi. Logičan zaključak bi bio da je ovo jedan od onih dobrih animiranih filmova za odrasle. E ,pa baš i nije. Radnja koliko god se čini trivijalna je bila prevelik zalogaj za redatelja Roberta Zemeckisa. Možda mu se baš jednostavna radnja obila o glavu. Nakon bogatije fabule Beowulfa i Polar Expressa dobio je naočigled jednostavno metafizičko putovanje škrtice Scroogea u kojem se nije najbolje snašao. Istina, dali su si svi truda diskretno ukomponirati 3D efekte u film, lijepo izraditi glavnog lika sa nevjerojatnim facijalnim ekspresijama ali dalje od ovoga nisu došli. Niti su uspjeli oživjeti likove poput Pixara, niti stvoriti svijet poput Tima Burtona…još jedna hollywoodska božićna srednja žalost.